Hirdetés
Hirdetés
-
Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
ph A Microsoft a shader modell 7-től tervezi bevezetni a változást.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
Shadows of Doubt teszt
gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz pana0017 #68434 üzenetére
Ha tudsz próbálj meg faceliftest venni, 2009-2010-2011-est. Nem mintha a korábbiakkal nagy gond lenne, nekem 2008-as van 5 éve és nagyon elégedett vagyok. 1.8 benzin 140 ló.
Típushibák:
A középső kijelző szegmenshibás tud lenni (kiszedtem, újraforrasztottam, visszatettem és azóta jó). Ha csináltatod, autóvillamosságis kb 20 ezerért javítja.
A hátsó szárnyról kopik a lakk, nem tudsz vele mit csinálni.
Az ajtónyitó kilincs (vezető oldali) ezüst fedőműanyaga le tud törni. Ideiglenesen javítottam. Meg van az új kilincs szerkezet, de nem merem szétszedni. Az ajtó belsejét kellene leszedni hozzá.
Zörgő műanyagok a beltérben. Mivel nagyon halk a belseje, könnyen feltűnnek a zajok, én kiszivacsoztam több helyen is és ezzel minimálisra csökkent a zajmennyiség. Télen hidegben van némi nesz, de ez a műanyagok dermedése miatt van.
A klíma kompresszor tud megpusztulni, de nálam eddig semmi baja.
A kézifék karjával vannak még gondok, állítólag a retesz része tud meghibásodni (nálam semmi baja)
Hirtelen ennyi.
Én az 5 év alatt a fékeket cseréltettem, tárcsákkal, betétekkel, 170 ezer volt az egész munkadíjastól. Kapott új gumikat 4 évszakosokat 120-ért. Tavaly kapott új kipufogó hátsó dobot két hátsó csővel (dupla kipufogó). A dob megadta magát, kinyílt. 90-ért cserélték ezeket anyaggal. A műanyag, plexi "hűtőrácsot" cseréltem esztétikai szempontból 50-ért. Zsemitónál vettem a 2010-es modell teli fekete hűtőrácsát.
Ezeken kívül a szokásos évenkénti olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő csere. Illetve kiégett izzók. Városi, tompított és a bal első irányjelző.
Ez a benzines motor maga a csoda. Semmi, pedig rövid utakon használom. Most van benne 115 ezer km. A 0-ás olajból néha csipeget, az 5w30-ból nem evett, idén ismét azt fogja kapni.
Ha bármire kíváncsi vagy, írj bátran.
Két dolgot kihagytam.
Vétel után azonnal kapott alvázvédelmet, ezt neked is javaslom majd.
Plusz az első fényszórókat políroztattam (gyönyörűek lettek) és fóliáztattam, hogy szépek is maradjanak.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Akciókamerák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Yettel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen