- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #52648 üzenetére
Időnként rátölteni...sokat segít.
Ja, kitettem egy flakon 0W20-at az erkély szélére. Riogatnak itt a mínuszokkal, szerintem nálunk kb. -15 lesz, kivételesen asszem nem itt lesz a leghidegebb. Majd melléteszem a +20 fokos flakont, oszt jól megrázom őket. Hátha látszik valamicske különbség. Jó lett volna mellétenni valami 10W40-et, hogy azzal mi a különbség, de annyi ilyesmi videó van neten, meg kezembe se veszek már mostanában ilyesmit
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #52651 üzenetére
Igen, azt találtam ki én is. Csak reggel meg kell cserélni a kocsikat. Udvarra csak egy fér be, utcára meg nem akarok hosszabbítóval villanyt kivinni
Keresgetem az akkukat, de basszus nem jó Picivel erősebb exide már nem fér el.
Ami biztos, hogy most egy Banner Power Bull P4523 J+ van benne. Ezt lemértem: 238x129x203 ( hossz, szélesség, magasság)
Csak még a saru típusa nem tiszta ( vékony, vagy normál), ha reggel felteszem töltőre megnézem mennyi hellyel gazdálkodhatok és a lefogatása hogy van. Ha belemegy egy picivel nagyobb akkor már olyat veszekAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #52653 üzenetére
Töltöttem ma egy kicsit. Reggel 7 -től kb du 4 -ig. Már reggel is azt jelezte, hogy fullon van. Lidlis töltőm van, eddig működött, gondolom most is (nem mértem rá, q.va hideg van ). Indult délután, bár most is tekert, többet mint nyáron.
Most már tényleg keresek bele 0W olajat... Talán azzal segítek kicsit...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
tboldi
nagyúr
válasz demars #52654 üzenetére
Most már tényleg keresek bele 0W olajat... Talán azzal segítek kicsit...
Korábban 5W30-as olajjal én is sűrűbben töltögettem az aksit, meg indítás előtt fénykürttel élesztgettem, de ezek után sem lett könnyebb érdemben az indítás hidegben. A 0W30 viszont jó választásnak bizonyult eddig, sokkal hamarabb és kevesebb erőlködéssel "kapja el a fonalat".
Ez ment bele: Motul 8100 Eco-nergy
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #52654 üzenetére
Megvan a véleményem a lidlis aldis töltőkről, de még kollégám direkt drágábban (dupla áron) rendelt Carstel vagy milyen töltőjéről is.
Amikor a fentiek már azt jelzik, hogy fullon van az akksi (rendszerint 10-20 perc után), akkor szokott még utána a ctek 6-8 órányi töltést belepakolni. Hiába hagyod a lidlisen napokig, az nem lesz feltöltve. Namost ha fullon lenne a lidlistől, akkor utána bármilyen töltő (ctek is) max. 10-20 percig töltene, kipróbáltam, 4 órás töltés és tele jelzés után saját maga után feltettem 1 óra pihentetés elteltével. 10-12 perc után mondta ismét hogy tele. Vagyis akkor elsőre valóban feltöltődött.
Nemtom ez érthető-e hogy mi a bajom. Értem hogy olcsó, és kb. 100 emberből 96 a lidlis olcsót használja, csak szerintem őket, és ők magukat valójában átverik vele. Valaki használja 1-2 évig az akksin, megnyugszik, hogy mindig fullra tölti, de idővel szépen lassan mégse. Lassan használódik el az akksi a látszattöltésektől, és pedig még nem kéne neki.Ez se sokkal drágább [link]
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
TaylorPro
addikt
válasz tboldi #52655 üzenetére
Próbáltál 5W40 Sustinát? Motulról annyi jót hallottam egyszer lehet kipróbálom. Én 5W40 sustinával vettem a jazzt, ezért ezt is raktam bele.
Más: Az rendben van hogy olajcsere után másabb lett a hangja az autónak egyesben. Mintha hallanék minden egyes fogaskereket ha pörgetem. Olyan mint a hátrafelé menet hangja. Olvastam másnál is. Váltó olaj elméletileg 120-nál volt cserélve. De ha bejön a jó idő inkább lecserélem.
Pixel 8 Hazel
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #52659 üzenetére
Igen, már írtad ezt korábban is és máshol is olvastam. Van itthon egy saját készítésű töltő, igaz nem okos, de tölt rendesen ( gyenge 12V, erős 12V, gyenge 24V, erős 24V , állítható töltőáram), de kb két hete megadta magát ( kölcsön adtuk és leveri a biztit )
Sajnos még mindig aláfutok az olcsó termékeknek héha, pedig párszor már megfogadtam, hogy szerszámból és műszaki cikkekből csak jót veszek.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz yodamester10 #52666 üzenetére
Hamarosan megérkezik a második kétkerekű a családba, így beruházok egy ctek re.
Qru: felénk csak lidl van.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
aldi lidl "okos"töltők egy kategória. Nem merem legagyizni, vagy lehulladékozni, mert attól messze vannak, inkább pc-n úgy fogalmazok, hogy nem hozzák azt amit egy valóban intelligens töltőnek hoznia kell, tehát azt semmiképp nem szabad tőle várni, hogy úgy tölt, mint az a termék, amiről koppintották.
Arra rá van rajzolva a karakterisztika, (felül a feszültség, alul az áramerősség) és azt úgy is csinálja.
Az aldisok kapcsolgatnak ki-be. Felnyomja 14,4 V-ra, majd lekapcsolja. 12,8 alá esik a feszültség akkor megint rányomja a 14,4V-ot, majd utána megint lekapcsolja. És mikor a gyengébb, már nem tökéletes kapacitású akksi egyszercsak nem esik 12,8 alá, akkor úgy veszi hogy fullra van töltve. Sajnos a kapocsfeszültség nem mond semmit a teljes valódi kapacitásról, egy lefingott akksi is mutathat 12,9-et, de ha megterheled akkor elvérzik.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Úgy lenne jó, ha valami terhelés lenne az akksin amikor az aldis töltőkkel töltik. Mondjuk csak annyira, hogy a feszültség garantáltan annyira leessen, ami közelebb áll a valós kapacitáshoz. Akkor nem "engedné el" az alső korlát fölött, hanem töltené tovább. De a kapcsolóüzeműeknek nehéz olyan terhelő ellenállást találni, amivel pont az ő számára ideális módon menne végig a töltés. Igazából az meg már megerőszakolása lenne az egésznek, hogy én hátulról megkerülve utólag kitaláljam valami folyton változó ellenállással, hogy hogy kell átverni azt amikor az aldis töltő csekkolja a kapocsfesz meddig esik le, hogy ne álljon le, hanem úgy érzékelje mintha leesne. Igazából biztos meg lehetne oldani, hogy egy kapcsoló csak akkor kapcsolna rá terhelést, amikor a feszültség 13,4 V alá esik. Akkor biztos hogy nem a töltő, hanem a csekkoló fázisban van, tehát jöhet az átverés. Amikor meg rákapcsol, és 13,4 fölé nyomja a feszt, akkor meg lekapcsolna a terhelés, és hagyná hogy a terheletlen akksit töltse.
Sokkal bonyolultabb, mint beszerezni egy cteket és használni bátran.Igen, régi töltőnk nekünk is volt, sajnos elszállt a fesszabályzója, és 15-16 voltokkal kezdett tölteni, úgyhogy akkor cseréltük.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
BlacKSouL
addikt
Akik a 0W-s olajon filózgattok, mi tart vissza tőle? Ha nem az a literenként 100-300 Ft árkülönbség, akkor még milyen információ szükséges a döntéshez?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
Azért óvatosan a CC gumikkal. Erős fenntartásaim vannak vele szemben.
Semmi hókusz pokusz, egyszerűen úgy gondolom, hogy egy céleszköz sokkal jobb adott feladatra mint egy univerzális, ez minden területre igaz. Tehát egy téli gumi télre lett fejlesztve, adott körülmények között tesztelték, oda való. Ugyan ez igaz egy nyári gumira is.
De ez az én véleményem!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Van valahol most akcióban ctek mxs 5.0 töltő?
20.600 HUF ért láttam, illetve kell ehhez még valami extra kütyü? (Motorhoz valószínű veszek majd még plusz csatit, hogy ne kelljen bontani töltéskor)?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #52683 üzenetére
Elvileg a csomagban van egy szemescsatlakozó, meg egy csipeszes. Vagyis az egyiket fixre tudod tenni, a másikat meg hagyományos módon bármi másra. A másik végük gyorscsatlakozós, a fixálhatóé gumidugóval. Magából a szerkezetből a gyorscsatlakozó ellendarabja jön ki. Elvileg így nem kell hozzá más semmi. Legalábbis a normál töltéshez.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tboldi
nagyúr
Már csak a felnit kellene eldönteni. Használt jó állapotút nem találtam eddig, ami megfelelne. Újból meg az OZ Superturismo GT tetszene a legjobban, csak kissé drága (50k/db), a többi meg vagy nem tetszik, vagy nincs megfelelő méret, vagy minőségbeli problémák vannak. Szóval valószínűleg lenyelem a békát, és az OZ lesz.
Max. majd eladom külön a felniket, ha megy az autó a háztól, akkor kevesebbet bukok rajta.[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #52688 üzenetére
Annyira azért nem elcseszett szerintem, a WagonR-é sokkal inkább. Annál tulajdonképpen csak az Ignis gyári felnije jöhet szóba, más nem.
tboy93: Legyen inkább ez is, az is.
[ Szerkesztve ]
-
lpburny
tag
Sziasztok!
Keresek MEGBIZHATO szerelot egy 6. generacios (2000) Honda Accordhoz. Sajnos kezdo autoskent en is belefutottam a lehuzos kategoriaba...
Lattam tobben ajanlottatok Tóth Imret es Szima Zolit. Mik a tapasztalatok? Esetleg kontaktot tudnatok kuldeni hozzajuk? -
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #52692 üzenetére
Ezekre az utakra? Még a 15-ösnél is lejjebb kell adnom a komfortból.
Különben sem hiányzik, hogy baCogassanak miatta, ragaszkodom a gyári 185/55R15-höz.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz hülyegyerek #52695 üzenetére
Csak hogy Japan Racingből nincs méret, a legkisebb is túl széles.
Pedig a JR11 tetszene.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- alza 404 akciók
- Milyen egeret válasszak?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Házimozi belépő szinten
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- nVidia tulajok OFF topikja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest