- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #52950 üzenetére
Nem.
"A Jazz esetében halmozott újdonságokról beszélhetünk. A modellfrissítés a karosszéria műanyagból készült részeit érintette. A lámpák és rácsok vonala némiképp megváltozott, a ködlámpa is kerek lett, eltűnt a függőleges, fehér ribizlisor az első traktusból. Hátul ugyanúgy finomodtak a lökhárító és a benne hordozott segédberendezések vonalai. A belső tér csupán bőrkormánnyal és váltógombbal gazdagodott és maradt pazarul tágas. Továbbra is elképesztő dimenziókkal találkozik a hátra ülő vagy pakoló ember. A néhol rideg műanyagok és a meglepő dizájn elemek mellett egyedül a hátsó futómű rossz úton való dobogása kerül abba a bizonyos másik serpenyőbe." - [link]
Iletve a teszt nem tér ki rá, de egy új fényezés is elérhető lett a frissítés után (Skyride Blue).
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz yodamester10 #52954 üzenetére
Én a civicben cseréltem, yamato stabpálca került be, kb 3k huf volt. Azóta szerintem 30k km belement már, még bírja. Szvsz 5x annyit nem ér a gyári.
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #52953 üzenetére
Na közben én is jártam a raktárban, más miatt, erre véletlenül belebotlottam egy darab gumilapba. Kérdeztem kollégákat kell-e, aszondták hogy a 10-15 tonnás acéltekercsek és a raklapok között van csúszásgátlónak betéve, gyakorlatilag újratermelődő hulladék. Még adtak belőle. Hulladék gumizúzalék újrapréselve. Kb. másfél centi vastag. Pontjó.
[kép] [kép] [kép]Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz yodamester10 #52957 üzenetére
Én már csak vezérlésből, meg olajszűrőből veszek gyárit, minden másból utángyártott. Légszűrőt is sokáig gyárit vettem, de most már ott tartunk hogy 2.5k vs 7.5k és 10.000km-enként úgyis cserélem.
-
Balzak83
senior tag
Sziasztok!
2 hónapja vagyok tulajdonosa egy 2012-es Civic Sportnak, R18Z4-es motorkódú. Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy ennek a motornak van-e valami típushibája, vagy olyan tulajdonsága, amire oda kell figyelni, esetleg rendszeresebb ellenőrzés igényel? Ahonnan vásároltam, ott volt egy javítása, 120 000-nél gyűrűzték, és új dugattyúkat kapott, mert a gyári határérték közelében fogyasztotta az olajat. (most 150e van benne) A javítás dokumentált volt, és hivatalosan szakszervízben történt. Ilyen probléma jellemző ennél a motornál, vagy egyedi eset lehetett, esetleg számíthatok arra, hogy visszatérő lesz a probléma? A szerviz szerint a hiba megszüntetésre került, normálisra visszaállt a olajfogysztás, nincs károsodása a motornak, sőt, gyakorlatilag új motorom lett így.
A második kérdésem, hogy a z4-es típusnak elméletileg van valamiféle kiegyenlítő tengelye, ami a Z1-ben nincs? Mivel nem nagyon vagyok otthon motorok működésében, csak az alap dolgokat ismerem, kérdezném, hogy ez számomra előny vagy hátrány? Ez gondlom olyasmi mint a kéttömegű lendkerék, rezgéseket olt ki. Bocs, ha noob dolgot kérdeztem, de érdekelne a véleményetek!
-
t1
addikt
Sziasztok.
Ennek a Honda Civic Aerodecknek mennyi lehet a reális ára? Ilyen állapotban megéri ezt a pénzt? Illetve nem sok az 1.4-nek már a 288.000km mennyire tartósak ezek a motorok? -
Balzak83
senior tag
válasz BlacKSouL #52961 üzenetére
Köszönöm a linket és a válaszokat. Akkor + egy hiba forrás, a leírás alapján, a csapágy lesz a gyenge pontja. De eddig minden ok, nagyon szeretjük az autót, a második Civic a családban. A gyűrűzéstől esetleg kell tartanom? Kicsit aggasztó, hogy 5 évesen már bontani kellett a motort.
-
zolynet
addikt
válasz yodamester10 #52954 üzenetére
6gen civicnél is ilyen horror volt az árkülönbség, gyári 15k/oldal, ugy meg fele.
Ugy ment bele és semmi bajom se volt vele. Erre azt mondta Imi, hogy látott már olyan utángyártottat ami fél év alatt döglött meg de olyat is ami évekig elment.
Nem venném meg első körben a feláras gyárit.Life is too short to stay stock!
-
Knightseym
újonc
Sziasztok!
Segítséget kérnék tőletek, hátha már tapasztaltatok ilyet. Honda Accord, 2001, benzin, 1850 ccm, hatchback. 2x fordult elő, hogy menet közben leáll. Először fulladozik, majd szépen lassan leáll. Mivel a hibát nem produkálja folyamatosan, szerelő nem tud vele mit kezdeni - így nekem van egy szeretett, de megbízhatatlan autóm. Találkoztatok már ilyennel? Mi produkálhatja? Szerelő gyújtáselosztó cseréjét javasolja, de csak találgat (egyébként más okból a fedél, rotor, gyertya, kábelkorbács, akku újak, gyújtáskapcsoló cserélve - bontott). Csak úgy ötletszerűen nem szeretek alkatrészeket cserélgetni.... Előre is köszönöm! -
Qru
MODERÁTOR
válasz Knightseym #52969 üzenetére
Hibakód olvasással kellene kezdeni, de nekem az öreg gyertya miatt volt ilyen gondom anno.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz Knightseym #52971 üzenetére
Véleményem szerint attól még lehet hibakód a tárolóban (ami nem aktuális, de korábbi hiba miatt bent maradt). Legalábbis más márkánál láttam már ilyet.
-
Knightseym
újonc
válasz BigBlackDog #52972 üzenetére
Ok, ez jó támpont, köszi!
-
Balzak83
senior tag
válasz Knightseym #52973 üzenetére
Egy másik műhelyt keress fel szerintem, nálam hasonló volt az eset, kézi műszer nem találta a hibakódot, laptoppal meg egy másik helyen azt is megmondta a srác, melyik injektorfejet kell cserélni. (Szintén fulladozott a kocsi menet közben, igaz nem Honda volt)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Knightseym #52971 üzenetére
Attól még lehet hibakód tárolva, az ideiglenes, nem hosszan fenálló hibák is tárolódnak de nem világít még tőle a chcengine. Keress egy hozzáértőbb szakit.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Dan-szan
senior tag
Ha már a hibakódok szóba kerültek. A Hondánál van olyan trükk,hogy a hibakódok ha törlésre kerülnek aztán bizonyos számú motor indítás után újra megjelenik és kiolvasható ?
Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
yodamester10
őstag
Na ma visszakaptam a gépet,olyan halk mint egy benzines
-
bukics
csendes tag
Sziasztok! Valaki meg tudná adni Tóth Imi elérhetőségét? Köszi szépen!
-
tboldi
nagyúr
válasz Winner_hun #52988 üzenetére
Majd a deutsche Autobahnon megnézem.
-
TaylorPro
addikt
Megjött a kormány logo a Jazzre. Kicserélni lehet macerás lesz. [link]
Pixel 8 Hazel
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz demars #52983 üzenetére
Nekem az 5 ös accordon észrevenni, nehezebb tekerni, és jobban viszi a nyomvályú is. Megy majd rá 205/50 a 215/45 helyett.
(#52988) Winner_hun
Én a kerekenkénti 2.3 kilót simán megérzem, nagyon durva a különbség, futómű mozgásban, irányváltásban, fékezésben.[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
Jazz 2ben hol van az a gomb ami elektromosan behajtja a tükröket?
Manuál klimának mi a hátránya.Szar túlárazott autók.
8 ezer euróért csak buta klíma, csak elől elektromosak az ablakok.
Ennyi pénzért rendes dízel BMW, Audit lehet venni 😒Novum Forum Siculorum
-
Qru
MODERÁTOR
A tükörállító mellett van a gombja: [link]
Hátránya: kényelmetlenebb
Előnye: nem hűt feleslegesen (ami rontja hatásfokot, növeli a fogyit és csökkenti a teljesítmény), nincsenek benne állítómotorok amik plusz hibaforrások lehetnekVegyél egy öreg Bimmer/Ódi dízlet aztán amikor a vétel után még egyszer ráverted a vételárat szervízelésre (turbó, egr, dpf, dmf, cr/pd rendszer) és még mindig szar lesz akkor rájössz, hogy a Jazz valójában nincs is túlárazva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Napelem
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen