- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Új HMD modell bukant fel
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #32323 üzenetére
Na akkor szépen sorjában:
Ha megvan nyúlva a láncod, észre fogod venni, szakadni az életbe nem fog, amúgy nem alapjáraton, hanem kb 2000-es fordulatig a feszítő feszít és nem a megnövekedett olajnyomás.
Többen szedtek szét k20-at, accordokat, ep3-akat 200 környékén, senkinek sem kellett hozzányúlni a vezérléshez, accordokhoz abszolút nem, ep3 is simán elmegy 200 felettit, akkor ott valami nagy gáz van a motorban, ha egyenetlenül jár, nekem mindkét k20-am gyönyörűen duruzsolt a b16 motorom után.
K20 lánc abszolút nem szakad amúgy, ha nyúlott a lánc, a vtec váltás vagy csúszik, vagy nem teljes, vagy meg sem történik, mert a vezérműtengely bütykei a laza lánc miatt később kerülnének vtec váltásba, csúszna az egész, vagy meg sem történik. Sárga lámpa is világít állítólag, ha cserés, és még olyankor nincs hangja sem!nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen