Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • honda23

    aktív tag

    válasz DeathAdder #32323 üzenetére

    Na akkor szépen sorjában:

    Ha megvan nyúlva a láncod, észre fogod venni, szakadni az életbe nem fog, amúgy nem alapjáraton, hanem kb 2000-es fordulatig a feszítő feszít és nem a megnövekedett olajnyomás.

    Többen szedtek szét k20-at, accordokat, ep3-akat 200 környékén, senkinek sem kellett hozzányúlni a vezérléshez, accordokhoz abszolút nem, ep3 is simán elmegy 200 felettit, akkor ott valami nagy gáz van a motorban, ha egyenetlenül jár, nekem mindkét k20-am gyönyörűen duruzsolt a b16 motorom után.
    K20 lánc abszolút nem szakad amúgy, ha nyúlott a lánc, a vtec váltás vagy csúszik, vagy nem teljes, vagy meg sem történik, mert a vezérműtengely bütykei a laza lánc miatt később kerülnének vtec váltásba, csúszna az egész, vagy meg sem történik. Sárga lámpa is világít állítólag, ha cserés, és még olyankor nincs hangja sem!

    nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

Új hozzászólás Aktív témák