Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #10726912

    törölt tag

    válasz #84221696 #34576 üzenetére

    Üdv.
    Én is kezdő vagyok, s én úgy tudnám elképzelni (egyre jár az agyam ezen az első hsz-en :B ), hogy:

    Üdvözlünk a topikban!
    Ha kezdőként vagy itt, akkor kérdéseid ez alapján tedd fel:
    Mit szeretnél venni, mennyiből, milyen zenét hallgatsz, és mekkora helységben fogod hallgatni a rendszert, esetleg eddig mit hallgattál, illetve milyen darabok vannak most tulajdonodban. Ahhoz, hogy ezeket a kérdéseket helyesen tedd fel, olvasd el az alant lévő pár sort:
    A HIFI zene hallgatásról kezdőknek, dió héjban:
    S itt jönne egy nagyon alap 30-40 mondatos, 5 perc alatt átolvasható, szakkifejezésektől szinte teljesen mentes útbaigazító:
    1: A HIFI sztereó zene hallgatás alap elve pár mondatban: milyen zene milyen rendszeren szólal meg a legjobban, szemlélet, felfogás, buktatói, tévinfók (pl nem a jó hangos a jó, vagy ne akarj minőségi hangú darabokkal foci pályán vagy torna teremben bulit csinálni), a hallgató helység akusztikájáról és annak jelentőségéről pár mondat, formátumok jelentőségéről pár mondatot, felsorolni az általánosságban hallgathatónak mondható formátumokat, kezdve talán az MP3 320 Kb/s-al mint minimum ajánlott minőség. (egyik legfontosabb dolognak tartom, minden rendszer csapnivalóan szól az 56 Kb/s-el, de sok kezdő csak a PC hangszórókon hallgatott zenét, a telefon is húdejól szól, aztán bekapcsolja ugyanazt a zenét a frissen össze rakott rendszerén és kimenekül a szobából :U ).