- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
vg
addikt
válasz asvald #10659 üzenetére
Várni tudsz csak, hiszen jogszabály szerint nekik áll a zászló. Sajnos semmit nem fogsz elérni fogyasztóvédővel. Tapasztalat sajnos. A legjobb megoldás, ha írsz a vásárlók könyvébe. Erre nagyon érzékenyek a boltok, nem szeretik, hiszen a hatóságok (jegyző, fogyasztóvédelmi felügyelőségek) két évre visszamenőleg vizsgálhatják a vásárlók könyvét, és szabálytalan kezelése miatt jelentős pénzbírság is kiszabható! Ráadásul kötelező válaszolni 30 napon belül számodra írásban!
Új hozzászólás Aktív témák
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Gaming notebook topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- PlayStation 5
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BestBuy topik
- Projektor topic
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- További aktív témák...