- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pemethe
csendes tag
válasz #24845312 #23160 üzenetére
Természetes, hogy csak a vételárra vagyok jogosult! Ezt sehol nem is vitattam. Ugyanakkor a jelenlegi piaci körülmények közt akinek automatikusan jóváírják a vételárat azt jelentős veszteség éri, mivel a piacon csak a vételár többszöröséért tud hasonló kártyához jutni. Ezért ragaszkodtam a jegyzőkönyvhöz, hogy kiderüljön, hogy egy egy hónapos kártya miért nem javítható, illetve cserélhető? Szerintem erről illene tájékoztatniuk a termék tulajdonosát. A másik probléma, hogy azzal, hogy nem adják vissza a leadott terméket, így teljesen elzárnak attól a lehetőségtől, hogy máshol a gyártói garancia keretein belül javítsam vagy cseréltessem a terméket. Az a gond jelen esetben, hogy a javításra leadott készüléket már sehogy sem lehet visszaszerezni.
-
Pemethe
csendes tag
válasz #24845312 #23162 üzenetére
Megkeresem a könyvelésbe leadott számlát. Amit letöltöttem azon 36hónap jótállás szerepel. Majd írok a gyártónak a termékazonosító alapján, hogy van-e rá gyári. Arra vagyok én is kivácsi, hogy vissza tudom-e szerezni valahogy. Majd megkérdezek pár ügyvédet, hogy mik a lehetőségeim.
-
őstag
válasz #24845312 #23210 üzenetére
ne keverd össze a dolgokat
eddig csak a jótállási felelősségéről volt szó az eladónak
a házad/lakásod (ha van) is sokkal többet mint akár 3-4 éve, a vga is érhet többet
biztosítási szerződésnél meg kell nézni mi van a szerződésben, az alapján térítenekcryptot minden termékemért elfogadom
-
Floyd80
addikt
válasz #24845312 #23210 üzenetére
Ha érdekel a téma, van olyan, hogy káronszerzés tilalma, nem gazdagodhatsz rajta. Tönkremegy valamim, vagy más tönkreteszi és kártérítés jár (biztosítótól, a tönkretevőtől), csak annyit térítenek, ami a tényleges kár. Ezért avultatnak mindent, pl. egy VGA esetében fél év után simán rátolja a biztosító az értékcsökkenést. De elvileg egy pár hetes cucc után megfelelő biztosítással a piaci értéket is megkaphatod.
A rendőrnek végül is nem hazudsz, ha a piaci értéket mondod be, mivel lehetséges, hogy ezt az akármit el akartad adni és van olyan kár is, hogy elmaradt jövedelem: az az érték amellyel a károsult vagyona növekedett volna, ha a károkozás nem következik be.
Mikor ellopták a fémlétrámat a folyosóról én se azt mondtam, hogy ennyiért vettem, hanem, hogy most mennyit érhet, ez a károm."Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Lackooo84
nagyúr
-
őstag
válasz #24845312 #23223 üzenetére
merőben szokatlan az a helyzet hogy egy elektronikai terméknek nem csökken, hanem nő az ára
attól függően mit tartalmaz a biztosítási szerződésed, lehet kérni értékbecslést és fel fogják mérni az értékét
ez a helyzet -szerintem- nem tekinthető káron szerzésnek, mivel nem pótolható a termék olcsóbbancryptot minden termékemért elfogadom
-
Lackooo84
nagyúr
válasz #24845312 #23223 üzenetére
Az teljesen mindegy, mivel most 600 ugyanaz videokari, az én károm 600k lenne, mivel akkora értéket képvisel, már nem 200k-t mint a vásárlás időpontjában. Hát pedig ilyenkor lehet kérni kártérítést, főleg ha céges cucc és emiatt bevételkiesések vannak. És ott meg elég komolyan veszik ezeket.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
-
Predator2
addikt
válasz #24845312 #23303 üzenetére
Remélem minden kérdésetekre választ ad: [link]
A videó minőségéért elnézést, meg is vagyok fázva egy kicsit.
Majd mondjátok el a véleményeteket is! A készülék teljesen gyári állapotban van, minden beállítás visszaállítva a gyárira.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
asdf_
veterán
válasz #24845312 #23418 üzenetére
Az volt a válaszuk, hogy távolról ellenőrizték a kapcsolatot, és a rendszerükben hibát nem állapítottak meg, de ha kérjük, kijönnek házhoz is, de ha akkor ott helyben azonnal nem tapasztalható a hiba, akkor a kiszállási költséget kifizettetik (és természetesen nem csinálnak semmit).
Ez nem egyedi, ilyet mondott már nekem a Voda és a Telekom ügyfélszolgálat is, ilyenért nem lkell a Digihez menni.
-
Exodion
aktív tag
válasz #24845312 #23418 üzenetére
Veszel egy normalis routert, kikapcsoltatod veluk a natolast es a digi-s lofutyfuruttyot amit routernek hivni meg viccnek is rossz bridge modba rakatod . Amugy tok jo lenne ha sajat PON-t lehetne hasznalni de ez meg csak az USA-ban megoldott dolog. Nalunk berakjak a 8eFt-os Huawei cuccot. Pedig azonnal cserelnem UF-NANO-G -re
-
asdf_
veterán
válasz #24845312 #23423 üzenetére
Amikor a router újraindul, akkor vagy új IP címet kér DHCP-n, ha üveges net, akkor meg "betárcsázik" PPOE-n, ergo a túloldalon a logokban mocskosul látszik, hogy az az eszköz aznap hányszor indult újra (csak azt nem, hogy magától, vagy user indukálta-e az újraindulás). De fogsz egy régi okostelefont, rögzítesz fél napnyi videót a modemről vlaami ócska felbontásban (320x240 pl.) ott a ledeken látszi kaz újraindulás. Vagy bekapcsolva hagysz egy gépet 24 órára és parancssorban elindítod azt, hogy ping 8.8.8.8 -t, 24 óra elteltével nyomsz rá egy CTRL-C-t és ott van az elveszett és el nem veszett csomagok száma. Aztán ezeket lehet lóbálni nekik. Napi száz újraindulást nem egy nagy történet igazolni, főleg, hogy látják ők is nagyon jól.
-
asdf_
veterán
válasz #24845312 #23425 üzenetére
Ez nem így működik, hogy ha kijönnek és nem jelentkezik a hiba, akkor nincs hiba. Siman bejelented, közölve 25 időpontot, amikor magától újraindult. Kutyát nem érdekel, hogy amikor a szerelő kijön, akkor épp újraindul-e. Úgy indul a történet, hogy az elmondottak alapján egy új végponti eszközzel a kezében jelentkezik nálad és kérdés nélkül cseréli. Amennyiben kiszállási díjat számítanának fel, azt azonnal megkifogásolod emailben, melyben CC-zed a hírközlési hatóságot is.
-
RobberBaron
tag
válasz #24845312 #23502 üzenetére
Nem, nem az Aqua.
Tisztában vagyok vele, hogy a megbízható bolt minősítés csak annyit jelent, hogy ha megrendelsz valamit, akkor azt megkapod. Ettől még nem lesz egy bolt megbízható. Ők ebből élnek: valakinek szüksége van valamire, ők meg leszállítják, de ez alap. Ezért nem is szoktam minősítéseket osztogatni egy sima vásárlás után.
A megbízható bolt ott kezdődik, hogy normálisan viselkednek veled szemben, ha valami probléma támad a biznisz során/után. Itt nálam eddig a magyar boltok többsége sajnos elbukott. -
Hege1234
addikt
válasz #24845312 #23626 üzenetére
igen itt a zöld gombra kattintva jeleztem nekik, hogy szeretnék elállni a terméktől mivel
nem olyan mint amire számítottam
válaszlevélben pedig jeleztem nekik, hogy az ő futárukkal való visszaküldést választom aminek az összege 8000ft
vagy valami hasonlót írtam, erről már nincsen másolatom mert ez valami űrlapos cucc
a válaszlevelükön viszont rajtavan az iktatószám ami, ha bármi lenne arra gondolom hivatkozhatok -
nanamii_o
tag
válasz #24845312 #23884 üzenetére
Erről olvastam az Alza oldalán " A dokumentumok elektronikus verzióját az Alza fiókom szekcióba való bejelentkezés után érheted el ". Csak nem tudom van-e a csávónak fiókja. Szerinted érdemes lenne rákérdeznem vagy túl buzgómócsingnak fogok tűnni? Én nem gondolom,hogy túlreagálnám a dolgot. Direkt rákérdeztem amikor dumáltunk telefonon és azt mondta persze megvan. Most meg azt,hogy majd később küldik neki.
-
nanamii_o
tag
válasz #24845312 #23888 üzenetére
Igen,igazad van. Tisztázni kellett volna ezeket,csak az előző vásárlásaimnál is így jártam el és nem volt gond. A srác egy kicsit furcsa. Egyébként a foxpost azt írja: Csomagod várhatóan elérhető lesz 01.10 lehet még ma át tudom venni. Nem bánnám,mert kicsit feszült vagyok emiatt..
-
Geri89
aktív tag
válasz #24845312 #24159 üzenetére
Pontosan, ez a része világos. A problémám azzal van, hogy erről sehol nincs tájékoztatás az egész oldalon, és ez így szerintem nincs rendben. (nyilván ha ezt tudjuk, akkor megrendeljük más oldalról ahol 200 Ft-al drágább métere, de az áfa visszajön..)Vagy lehet ezt így csinálni? Tehetünk bármit az ügyben jogilag, vagy engedjük el a témát?
-
Geri89
aktív tag
válasz #24845312 #24163 üzenetére
Köszönöm a segítséget mindenkinek. Szerencsére azért nem akkora összegről van szó, ami miatt érdemes lenne ügyvédhez fordulni, inkább az elvek.. Illetve a levelemre írt válaszából úgy látom, hogy ő most sem érti még, hogy mi a probléma ezzel, és úgy gondolja, hogy visszaigényelhető az áfa, ami az ő számlájában nem jelenik meg..
Az oldalt átnéztem megint, sehol nem írja, hogy 0% áfával számlázna. Mindenhol bruttó árat említ, illetve az ászf-ben is az szerepel, hogy: A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendő bruttó árak, tartalmazzák a törvényben előírt áfát. Szerintem ez így megtévesztés..[ Szerkesztve ]
-
-
ForRedGlory
félisten
válasz #24845312 #24253 üzenetére
Az csak egy példa kép, hogy kétféle terméket árulnak. Én nyilván bontatlant és nem Uk verziót kértem (a megrendelésben sem volt Uk jelzés), de nem azt kaptam, illetve amit kaptam, azt is hiányosan. Most olyat követelnek rajtam, amit nem is kaptam meg. Persze bizonyítani nem tudom én sem, hogy nem volt a dobozban, de miért szopatnám magam? Egyébként a töltő doboz alapján ráadásul csak amerikai verziós töltő lehetett benne eredetileg, mert az UK és a normális EU töltő formája is totál más.
A felső kép az, amit kaptam (ebbe csak ez az amerikai régiós töltő megy bele), az alsó pedig a szabványos töltő doboz, ami a normál töltő csonk lenne.
A franc sem gondolta, hogy videózni kell a kibontást, mert fóliás volt. Persze manapság semmiből sem tart fóliázni egy ilyen cégnek… Szóval megszívattak.
Nagyon remélem, hogy nem szeretnének akadékoskodni sokáig, de az biztos, hogy soha nem veszek tőlük semmit.
[ Szerkesztve ]
-
carl18
addikt
válasz #24845312 #24479 üzenetére
Tesómnek van egy 10 éves Samsung 3D tévéje, 143 cm és mai napig hibátlanul müködik. Nekem is van egy 15 éves plazma tévém, panasonic. Na meg egy 82 centis LG-m ami kb 5 éves, de egy régi HannG monitorom 22 colos ami több mint 10 éves.
Azért bírják ezek a Strapát, főleg ha nincsenek agyon használva.
Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
carl18
addikt
válasz #24845312 #24485 üzenetére
Hát ki kell fogni, nekem ez a 22 Colos Hanns.G monitorom talán 2008-as lehet. Azt tudom hogy úgy vettem kéz alól hogy már javítva volt, de nálam 6 éve van. Azóta hibátlanul müködik, szóval nem panaszkodok.
Cserélni akkor fogok ha tönkre megy, vagy javíthatatlanná válikHiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
carl18
addikt
válasz #24845312 #24488 üzenetére
Hobbi szinten én is gyűjtök régebbi dolgokat!
A Bal oldani nagy (Hitachi TRK 7620E) Boombox 1984-86 között volt forgalomba. A jobb oldali szürke panasonic meg 1979-es, apámnak neki adtam.
43 év után is napi szinten hallgatja róla a zenét, tény hogy tartosabb termékek voltak régen. Új fajta rádiókból meg már dobott ki rengeteget, durva hogy a legrégebbi a legtartosabb.
A Fekete meg 2018-as Bluetooth hangszóró, a kérdés hol lesz ez 30 év múlva ?
Én azért ámulok néha hogy ezek még 40 év után is müködöképesek.
Szóval nagyon kíváncsi vagyok a mai termékek hol lesznek 10 év múlva.Jelenleg a vedd meg dobd el társadalom van, így nem kell csodálkozni minden tönkremegy.
[ Szerkesztve ]
Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
Indian74
senior tag
-
Lackooo84
nagyúr
válasz #24845312 #24760 üzenetére
Azért a kötelező jótállási időben ez nincs így. Ha a hibának nincs köze a sérüléshez, akkor meg kell javítaniuk. Egy példa: ha a telefonod bedöglik, de repedt a kijelző akkor is meg kell javítaniuk gariban a beszart alaplapot.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz #24845312 #24763 üzenetére
Most gondoljuk át logikusan. Átvették a cuccot javításra, ergo elismerték, hogy nincs rajta sérülés. Innentől már az ő szakállukra ketyeg a dolog. Ki veszi ezt be, hogy átveszik majd továbbküldik úgy, hogy meg se nézik, hogy nem sérült? Mert ez amit állítnak csak így fordulhat elő. Szóval nálam már itt kibukik, hogy hazudnak. Meg, hogy PONT aznap ér vissza az alaplap, amikor érdeklődött... aha.... na velem próbálnák ezt eljátszani, bemennék aztán kikapnám a pultból a bohócot. Átvették a gyökerek, akkor kellett volna jelezniük, hogy bármi sérülés van, hát mi ez már.... Egyébként TMX is szereti átverni az embereket folyadék indikátorra víz csepegtetéssel, nálam is bepróbálkoztak anno. Szerencsére elküldés előtt lefilmeztem a telót, és direkt felvettem, hogy látszódjon a jack csatinál a fehér indikátor, ami már piros volt, mire visszakaptam.
The Truth is out there...
-
KubanitoS
veterán
válasz #24845312 #24830 üzenetére
Ez mind szép és jó, de én hogyan kaphatom vissza a pénzemet, ha ennek a külsős, lehúzós cégnek csak egy telefonszáma van, ami folyamatosan foglaltat jelez. Se e-mail, se semmi. Azért durva, hogy ez ma megtörténhet Magyarországon, én még olcsón meg is úsztam...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz #24845312 #24849 üzenetére
Az Emagtól kaptam a számlát, az Emag rendszerében van vezetve a rendelésem és maga az Emag törölte azt. Normáliséknál nem az ügyfélnek kellene vergődni a külsős partnerrel, hanem a megbízónak. A Hardverapró, vagy a Jófogás is megteszi a szükséges lépéseket a nem megfelelő felekkel szemben.
Amúgy én értem mit mondasz, csak marha bosszantó a dolog. Fordított helyzetben, ha lopsz egy 100 forintos csokit a boltból, akkor bekaszliznak. Ezt meg lehet? Hagyjuk már...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
jeni
félisten
válasz #24845312 #25110 üzenetére
igen, érdekes dolgok kerülnek a felszínre.
az a kérdés jogalapjuk volt-e erre? mivel gondolom ez ügyben nem mentél tovább elfogadtad az álláspontjukat. lehet simán nyernél ha nem engedsz a dologból és végig viszed a folyamatot.
amúgy a bónusz játék digitálisan az grátiszba kell ,hogy menjen,ez nem lehet vagyis ennek a hiánya nem lehet értékvesztő egy termék esetében.[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz #24845312 #25112 üzenetére
ott a papíron a "0" Ft akkor erre lehet hivatkozni is, ne hagyd annyiban a dolgot.
nekem is voltak olyat tételek amire "0"Ft volt megadva.
az első ilyen vételre az ASUS ROG CROSSHAIR VII HERO alaplap mellé kaptam egy vizes blokkot ajándékba 2 év garival.
utána a többi grátiszos cuccokra meg már nem adtak garit. -
őstag
válasz #24845312 #25174 üzenetére
plusz azt nem érti meg a jóember hogy lehet hogy külföldre kell küldeni hozzá, de az hogy a bolt "továbbadja" az nem azt jelenti hogy neki kell saját költségre külföldre küldözgetni, mert a gyártó vállal közvetlenül a fogyasztóknak "élettartam garit"
-egyébként kiborító, hogy oylanok adnak itt tanácsot, akik ilyen fogalmakkal dobálóznak hogy "élettartam gari" és nem képesek agyilag felfogni hogy nincs ilyen jogi fogalomcryptot minden termékemért elfogadom
-
4Grider
nagyúr
válasz #24845312 #25174 üzenetére
Ezzel csak az a gond, hogy jogszabály van arra, hogy a gyártói garanciát tovább kell adni. Azaz neked mint viszonteladónak kötelességed, hogy olyan nagykertől szerezd be a terméket, aki ezt biztosítja. Ha nem így jársz el, akkor joggal kopogtat a végfelhasználó nálad (annak ellenére is, hogy esetleg olcsóbban szerezted be/adtad el neki a terméket).
Új hozzászólás Aktív témák
- Revolut
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- TCL LCD és LED TV-k
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Apple iMac 2019 21.5 4K i5 16GB RAM 1TB Fusion Drive
- MSI Z170 Pro Gaming + i5 6500 + Zalman CNPS4X + 16 Gb Corsair 2.400 Mhz Beszámitok!
- Villámgyors MAGYAR 12.gen (10 magos Core I7) Dell 5530 laptopom eladó gyári GARANCIÁVAL 2025.10.!
- Asztali PC konfiguráció
- KERESEK Fehér 3070 Ti / 3080 Videókártyát
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen