- Netfone
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
válasz !attis! #7177 üzenetére
1. hsz.
Keresd a "szerződéstől való elállás" pontot
Ha az eladó lánykák nem tudnak érdemben semmit sem csinálni arra való első lépésben a telefonszámod otthagyása, hogy 24 órán belül várod a főnök hívását vagy ha nem hív akkor a panaszkönyvön keresztül fogtok kommunikálni....default.:
NEKIK kell bizonyítani, hogy te valóban ilyet tettél. Ezt CSAKIS erre felhatalmazott szakember mondhatja ki, a telenor isten tudja milyen kis szervízese nem. Én linkeltem még ide már jóideje a hivatalos szervek listáját a szakvéleményt kiadó cégekről. Azt keresd meg.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?