- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Digitális detox a Nokiától
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
Az, hogy TE milyen szerződést kötsz a nagykerrel, az egy dolog. Ettől még nem jártál el jogszerűen, ha nem tartod be a törvényt.
Másrészről nem kell 10e-t beleszámolni minden termékbe.. Nyilván nem 2 hete tolod az ipart, tudod, hogy a garanciálisan visszahozott termékek hány %-át teszik ki az összes terméknek (mondjuk 4%), és ezek közül mennyinek kell visszaadni az árát (mondjuk 25%) és ez alapján kikalkulálod a globális áremelést.
Ezt mondjuk tudom, hogy itthon, ahol bárki az ország másik végébe elmegy a kamionról leesett cuccért, mert 2 fillérrel olcsóbb nem könnyű megcsinálni, de sajna ez van.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?