- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
oliver7777
tag
Azt szeretném kérdezni, hogy ha megrendelek egy samsung tv-t valamelyik webshopból, akkor esetlegesen a garancia érvényesítéséhez nem szükséges ugye, hogy az adott cég még létezzen, tehát azt közvetlenül a samsung szerviz pontjain keresztül tudom érvényesíteni, mondjuk akkor is ha az eladó közben már megszűnt. Csak azért kérdezem, mert már annyi webshop van, hogy nem lehet tudni melyik milyen stabil lábakon áll. Nem szeretném, ha ebből lenne később gond. Bár nyilván az a legjobb ha nincs is gond a készülékkel, de ezt előre ugye sose lehet tudni.
Köszi!