Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sebaj Fóbiás

    aktív tag

    válasz sasa311 #3823 üzenetére

    Sziasztok!

    "(2) A kijavítást vagy kicserélést — a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel — megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni."

    És ki határozza meg, hogy mi a megfelelő határidő?

    Én a napokban fogom visszavinni a vga-mat egy webshopos céghez, csak jobb félni, mint megijedni alapon szeretném, ha letisztáznátok a tudástáramat. :) Szóval optimális esetben: bemegyek, leadom, jegyzőkönyv (mit vittem vissza és mikor, mi a hiba, mikorra javítják), várok, szólnak, megyek, kapok javítottat, vagy ha nem tudták javítani akkor egy ugyan olyat, ha nincs ugyan olyan akkor megegyezünk, vagy visszakapom az eredeti tavaszi vételárát, stimm?

    [ Szerkesztve ]

    Két bolygó beszélget: - Te, képzeld, Homo Sapiensem van.. - Nem baj, ne piszkáld, elmúlik magától.

Új hozzászólás Aktív témák