- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laci59
csendes tag
A vásárlók könyvébe írt bejegyzésemből megismerhetitek a történetet, amelynek "természetesen" még nincs vége. Ime a panaszkönyvi bejegyzés ill.a rá adott válasz: 2007.12.16.-án vásároltam egy Gainward 7800GS videókártyát,/3év gar./de nem kaptam jótálási jegyet magyar nyelvű tájékoztatót, csak számlát./151/2003.(IX.30) Meghibásodés miatt 2009.05.25.-én felkerestem a forgalmazót,amikoris javítást ill. cserét kértem. Az üzlet nem vett fel jegyzőkönyvet a fogyasztói kifogásról amely tartalmazná a fogyasztó nevét,címét,az áru megnevezését,vételárát,,a vásárlás idejét,a hiba bejelentésének időpontját, a hiba leírását ill. a KIFOGÁS RENDEZÉSÉNEK MÓDJÁT./49/2003(VII.30.)3 par.(1)a,b,c,d,e,f,g,/ Kaptam egy elismervényt, de nincs feltüntetve "AZ AZ IDŐPONT AMIKOR A FOGYASZTÓ A KIJAVÍTOTT ÁRUT ÁTVEHETI" /GKM 49./2003.(VII:30) 5.p. Tizenöt nap elteltével elektronikus levélben érdeklődtem, de nem válaszoltak, ugyanakkor a PTK.277p. 4.bek. szerint a " felek a szerződés teljesítésében együtműködésre kötelesek". 2009.06.15.-én személyesen érdeklődtem és szóban tizenkilencedikére igérték az ügy rendezését, de ez nem történt meg. 2009 06.27.-én újra személyesen érdeklődtem, s mivel még mindig nem javították meg, nem cserélték ugyanilyen tipusúra, ezért a vásárlási szerződéstől írásban ELÁLLTAM! /Az elállást írásban átvetettem velük/. Mindez történt a 33. napon.Kértem, hogy a vételárat a számlámra 3 napon belül utalják, de nem tették. A mai napon sem voltak hajlandók a vételárat visszafizetni.Felajánlottak volna egy árban feleannyiba sem kerülő csere-kártyát,de azt én nem vagyok köteles elfogadni. Az Alien Computers tehát sem javítást sem cserét /ugyanilyenre/ sem pedig az elállás miatti vételár visszafizetést nem volt hajlandó reszemre biztosítani, s több esetben miniszteri rendeleteket ill. törvényt sértett. /151/2003.(IX.22)Korm.r. 49/2003(VII.30.)GKM r. illetve az 1959évi IV.t. a Polgári Törvénykönyvről." Bp.2007.07.07.Eddig tehát a beírás a vásárlók könyvébe és ime az azonnali válasz:"AZ ÜGYFÉLNEK FELAJÁNLOTTUNK EGY TUDÁSBAN JOBB TELJESÍTMÉNYBEN ERŐSEBB? KEVESEBBET FOGYASZTÓ KÉTSZER ANNYI MEMÓRIÁVAL RENDELKEZŐ VGA-T AMIT Ő HATÁROZOTTAN VISSZAUTASÍTOTT" Eddig tehát a válasz. Szóval állóháború alakult ki, s jelenleg sem javítás sem csere, sem hibás kártya, sem pénz.Ha jól tudom a következő lépés a Békéltető Testület, de nem adom fel, várom a tisztelt fórumozók véleményét.
A "teszteletlen" kifejezés azt jelenti, hogy nem működik........
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...