- Tasker
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
,
addikt
"Akkor minek köcsögöznek velem?!"
Nem csak veled csinálják ezt, mindenki mással is, mert a gyári szoftver/firmware/BIOS (mindegy, hogy telefon, alaplap, videokártya, vagy bármi másról van szó) utólagos - gyártó által nem engedélyezett - módosítása mindig is garanciavesztéssel járt legjobb tudomásom szerint. Ettől függetlenül ha a jogszabályok szerint viszont ez engedélyezett (én nem tudom, hogy az-e, szerintem nem az), akkor érdemes bepróbálkozni náluk, hátha sikerrel jársz.
Egyébként korábban is mindig így volt, bármit módosított valaki úgy, hogy annak nyoma maradt (akár hardveres, akár szoftveres téren), azonnal megvonták a garanciát még abban az esetben is, ha annak abszolút semmi köze nem volt a hibához.
A szolgáltató egyébként szinte biztos, hogy ugyanúgy elküldött volna, ahogy a szerviz tette.
Pl. ezt a Telekom oldalán találtam, de gondolom a többi szolgáltató esetében is ugyanez a helyzet:
https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/1177/elveszik_a_garancia__ha_sajat_magam_frissitem_szoftvert_a_keszulekemen_"Abban az esetben viszont, ha olyan szoftvert töltesz le, melyet a gyártó nem az adott telefonhoz készített (pl. az egyéni szoftver telepítése, a "root", a készülék függetlenítése és teljes körű adminisztrátori jog szerzése a készüléken), minden esetben garanciavesztést okoz."
Lehet tévedek, de én úgy gondolom, ha ez bármiféle jogszabályba ütközne, akkor nem merték volna nyíltan kiírni az oldalukra.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.