- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
,
addikt
válasz Lackooo84 #21753 üzenetére
Belefáradtam én már az állandó harcba a magyar számtech kiskerekkel. Egyébként se ők az egyetlenek, pl. az Edigital se adott még önként soha az életben se nekem, se egyetlen ismerősömnek sem garanciapapírt. Hirdetnek pl. egy alaplapot 3 év garanciával, és csak egy számlát adnak, amin fel van tüntetve, hogy garancialevél hiányában csak 1 év a garancia. Nagyon sokszor volt már nekik szólva, hogy kérni szeretnénk garanciapapírt is, de eladótól függően 10-ből mondjuk 8 esetben nem adnak kérésre sem, vagy rossz sorozatszámot írnak rá, stb., stb. (Nem 1-2 vásárló esetében, és nem 1-2-szer játszották már ezt el, tehát nem véletlen dolgok ezek.)
De ezen kívül sorolhatnám a többi magyar számtech kiskert is akik valamilyen módon trükköznek vagy a számlával, vagy a garanciaidővel, vagy bármivel, de az, hogy minden oké legyen, az olyan ritka, mint a fehér holló.Nekem már nagyon rég elegem lett ebből ez az egészből, úgy voltam vele, ahol valami negatívat tapasztalatok, ott nem vásárolok többet. Se időm, se energiám, se idegzetem arra, hogy éves szinten több száz csomag/rendelés kapcsán egyfolytában reklamációkat intézgessek. Ez működött is egy darabig, de aztán egy idő után már szépen elfogytak azok a kiskerek, ahol még ne próbáltak volna meg átverni/lehúzni/hülyének nézni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Foxpost
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Politika
- LEGO klub
- Háború Izraelben
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gyúrósok ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...