- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- MIUI / HyperOS topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
ma A friss, de meglehetősen Lite ajánlat mellé arrafelé aktivitáskövető és fülhallgató is jár.
-
Idén elmarad a BlizzCon
gp A hírek szerint más eseményeken lehet számítani a Blizzard idei bejelentéseire.
-
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
őstag
válasz Oppenheimer #12300 üzenetére
Milyen telefon ez?
-
asdf_
veterán
válasz Oppenheimer #12300 üzenetére
Az rendben van, de hogy ha fennall a lehetosege, hogy elallsz, ezert, vagy azert, akkor a banatnak dobod el a foliat? Sajat magadnak csinalsz gondot vele, mehet az agyalas a szajkarate meg mittudomen...
-
veterán
-
Attix82
őstag
-
veterán
válasz Attix82 #12304 üzenetére
Nem... Tenyleg nem lattal meg uj, dobozos telefont?
A folia kozepen egy buzi nagy nexus logo es felirat van, csak csomagolas.
De koszi a segitseget mindenkinek, mar tudom, hogy kotelesek visszavenni!
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Attix82
őstag
válasz Oppenheimer #12305 üzenetére
Sokat láttam már, és ha kipróbálja az ügyfél le se vesszük. Amúgy észre se vették volna szerintem a Nexus felirat hiányos fóliát
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Attix82
őstag
válasz Oppenheimer #12307 üzenetére
Pótold egy sima fóliával és akkor tuti nem fognak akadékoskodni.
-
veterán
válasz Attix82 #12308 üzenetére
Írtam nekik még egy emailt, beleraktam egy idézetet a fogyasztóvédelem honlapjáról is, szóval biztos visszaveszik fólia nélkül.
Bár az idézet a készpénzes visszafizetéssel kapcsolatos. Én azzal fizettem, szóval elvárhatom úgy a visszafizetést is (erről is volt szó az első emailemben). Mindenesetre a tudatos fogyasztótól megijednek és nem keciznek vele.
"(2) A 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén a vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza."
Egyébként a levél lényege az volt, hogy nem tartozék az a fólia cucc, hanem a csomagolás része, aminél törekedni kell a gyárira, de nem kötelező.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Attix82
őstag
válasz Oppenheimer #12309 üzenetére
Azt tudod, hogy nem csak azért írtam a fólia pótlását, hogy ne akadékoskodjanak?
De ugye a Te dolgod, csak nehogy a következő rendelésednél meglepetés érjen
[ Szerkesztve ]
-
Runciter
csendes tag
válasz Runciter #12267 üzenetére
nah, 8 hete gariztatódott már a típushibás Sapphire HD7850-em, ma jött a válasz, hogy se javítani, se cserélni nem tudják, a vételárat jóváírják.
ilyenkor ez hogy van? mert hogy venni még most is lehet ugyanilyen terméket náluk, csupán 4000 Ft-tal többért, tehát nem hiszem, hogy az extra költség miatt ne cserélnék.
-
polonic
félisten
Üdv!
Lehet, hogy ezzel a dologgal nem jó helyen járok. De nem tudom, hogy ph-n belül, hol lehetne feltenni.
Tanácsot kérnék.
Vettem egy bugatti cipőt csütörtökön. Nagyon fasza, kívül belül bőr. Felpróbálásnál kényelmes volt, 5 percig járkáltam a boltban benne. De egész napos viseléskor szarrátöri a lábamat, sarkamat, lábujjaimat. Nagyon gáz. Nem tudom hordani. Most mi a teendő? Van esély rá, hog levásároljam az árát vagy ezt beszívtam.
-
polonic
félisten
Jobban megnéztem a cipőt és látom, hogy mindkettőn ahol hajlik, ott a belső oldalon a ragasztás elkezdte elengedni az oldala és a talp találkozásánál. Egy napi használat után. Ez igen. Ez már elég indok lesz hozzá?
Nem gondoltam volna ezt egy ilyen drága márkáról.[ Szerkesztve ]
-
section9
őstag
Aki vásárolt már a Lidl-ből 3 év garanciával rendelkező terméket annak is egy év jótállást ir a jótállási jegy? Kérdeztem a boltban, azt mondják ne parázzak, mindenre három év garanciát adnak függetlenül attól, hogy mit ir a jótállási jegy, de azért just in case megkérdezem itt is meg a netes ügyfélszolgálaton is.
-
optikus
senior tag
válasz polonic #12318 üzenetére
Ez xomoru nekem is van 3 par bugatti cipom de jok, kenyelmesek. Lehet a tied nem igazi ? A bor cipok eleve olyanok hogy be kell torniuk. Sajna reszben az ember laba is hozzatorik
Keves tapsztalatom van cipogarival de arra keszulj hogy penzt nem nagyon akarnak visszaadni inkabb kepessek 3xor javittatni meg menni vele szakertohoz mintsem kicsereljek. Amugy meg hivatalosan javitas, csere, penzvissza a sorrend. Az sincs kikotve hanyszor javithato, rajtuk mulik meg hogy mikor unod meg es irsz be a konyvbe...Buy books not gear.
-
polonic
félisten
válasz optikus #12320 üzenetére
Nekem rieker és joseph siebel cipőim vannak ezen kívül. Ezek kiválóak. Most lett először bugatti. Mind a humanicból van egyébként, persze nem egy üzletből. Nem hinném, hogy ott bóvlikat árulnának.
Tudom, hogy ilyenek ezek a cipők, más cipő is törte a lábam. De ez most tényleg nagyon durva. Lehet, hogy megejtek egy telefont nekik, aztán meglátom, mi lesz. Bár a ragasztás elválása azért gáz. -
Telda
addikt
Hali!
Olyankor mi van ha a tértivevényes levelet, amiben jeleztem az elállást, nem veszi át senki?
-
blackmoon1
újonc
Sziasztok!
Kérdezni szeretném, hogy mi van olyankor, ha a Média Marktban vásárolt laptopom már 1 hónapja szervízben van gyári szervizben garanciával, és már nagyon szükségem lenne rá?
Hogy sürgessem meg őket, hogy nekem kell a laptop, mert munkához, iskolához elengedhetetlen?
Elromlott 1 hónap használat után, és gyári garis vissza küldik szervizbe. Valahova máshova nem Magyarországra!
Az elismervényben az szerepel, hogy hibát 15 napon beül törekszenek kijavítani, és értesítenek telefonon, ha vissza jött.
Hát, 23 nap múlva már türelmetlen voltam, és bementem, odaadtam a papírt, hogy jöttem, letelt a 15 nap. Mire mondja a gépet megnézve, hogy még a gyárban van... Ekkor dühös lettem, hogy ne szórakozzunk már 23 napja várok rá! Legyártani előbb legyártják az egész gépet! De a vevőszolgis csak mondta, hogy Ő nem tehet róla, meg ha alkatrészre várnak, akkor több mint 15 nap! DE már biztos a napokban fognak értesíteni!És ha a gyártó vagy a szerviz azt mondja, fél évig, hogy alkatrészre várnak, akkor fél évig laptop nélkül éljek?
Nevetséges!Ok, várok várok, eltelt még 10 nap! És még mindig semmi!
Már nagyon ideges vagyok, mert nem olcsó laptop volt, és szükségem van rá!
Mit tudok tenni, hogy azonnal hozzák vissza, vagy cseréljék ki, vagy adják vissza a nem kevés pénzem?
Már bíróságra is képes vagyok elmenni, mert ez röhej, hogy kiad az ember több száz ezret, és 1 hónapig nem tudja használni, és semmi más megoldást nem akarnak, hogy akkor ne legyen balhé, valami olyat,hogy akkor adunk egy másikat kölcsönbe használatra, legalább még szervizben van a gép! Vagy akármi!
Vagy semmi értelme a feljelentésnek, balhénak, még a végén vissza se fogják adni ha balhét csapok?
-
Attix82
őstag
válasz blackmoon1 #12326 üzenetére
15 nap törekedés kb azt jelenti, hogy az üzlet / bolt a lehető leghamarabb a megfelelő szervizbe adja be.
Ha csak a logisztikát nézzük akár 1 hét is lehet mire a megfelelő helyre kerül, ha ezt tudják bizonyítani, akkor sokat nem tehetsz mivel ők eleget tettek a törekedésnek.
Biztos vagyok benne, hogy megjavítják / cserélik. Viszont addig jó ha beszerzel egy tartalék készüléket kölcsönbe.
(Laptopok átka, hogy kompakt és minden apróságért az egész készüléket kell beadni gariba)
Amit tudni kell:
1.Az üzlet nem küldhet el jótállás keretén belül, hogy Ő nem foglalkozik a gondoddal.
2.Törekednie kell a lehető leggyorsabb garanciális ügyintézésre. (Törekedni 15 napra, de korlát nincs)[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Van egy másik kérdésem is. Dell monitorokról.
A garancia hogy működik náluk? Tudja valaki? Házhoz jönnek a monitorért és elviszik javításra? -
Attix82
őstag
válasz blackmoon1 #12330 üzenetére
Javításra korlát nincs megadva. Lényeg, hogy foglalkozniuk kell a gondoddal.
2 év gyári garancia nem feltétlenül jótállást jelent. 1év a minimum EUba...lehet 1+1 év és akkor a 2. évben neked kell küldeni / bejelenteni a MO márkaszerviznek és akkor már Te intézed.
-
Attix82
őstag
válasz blackmoon1 #12332 üzenetére
Nem az MM hibája, a gyártóké és a márkák szervizelési gondjai.
Ugye egy Myaudio és egy Apple garanciztatása ég és föld....mint pl laptopba Acer és egy Toshiba között.
Olyan készüléket kell választani aminek nagyon jó az MO szervizháttere....
-
Attix82
őstag
válasz blackmoon1 #12334 üzenetére
Nem teljesen értem ha Asus miért külföldre kell vinniük, lehet ottani nagykerbe lett vásárolva.
Ha magyar nagykerbe van vásárolva az Asus laptop (kisker onnan hozza ki) , akkor az Asus MO foglalkozik a témával és általában 15-20 nap alatt meg is oldják a gondokat. (Logisztika is 2-3 napot vesz igénybe)
-
blackmoon1
újonc
válasz Attix82 #12335 üzenetére
Erre rá kérdeztem, és azt mondták, nincs az Asusnak magyarországi szervize, hanem Valahol Csehországba küldték, mert itthon csak Asus Magyarország van, aki csak kihelyezett forgalmazó.
Vagy így van, vagy a MM tudja rosszul, és küldték el messzire!Kérdeztem, mikor vissza vittem, hogy 3 hétnél nem lehet előbb, azt mondták, de lepecsételik, és vigyem el én. Mire mondtam, jó, hova kell vinnem? Kikereste a füzetből, és valami csehországi városban van a szerviz, azt mondtam, odáig inkább ne vigyem el...
-
Attix82
őstag
válasz blackmoon1 #12336 üzenetére
Furcsa, Asus laptopot gariba beküldtem és MOn volt a laptop szervizbe. Mrgoldották (Bill csere volt) és küldték is vissza a felvételi címre.
Mind1, lényeg, hogy foglalkoznak az üggyel...csak erre fel kell készülni, hogy sajnos a gyártók eladni jobban szeretnek mint javítgatni.
[ Szerkesztve ]
-
blackmoon1
újonc
válasz Attix82 #12337 üzenetére
Igen. :S
A lényeg, hogy remélem nemsokára vissza kapom, és most nem fog elromlani.
Sajna ez széria hiba, mert másnak is volt ilyen gondja, miután utána olvastam hogy mi baja lehet(nem kapcsolt be). Azért ha tudom, hogy ilyen hibás a széria, akkor vissza rendelem az összeset, és kijavítom, nem még évekig árusítom a termékem! Megoldhatták volna, lévén, hogy 2 éve piacon van! -
Attix82
őstag
válasz blackmoon1 #12338 üzenetére
Hát az sok pénzbe lenne a gyártónak . Így inkább akinél előjön utólag javítják....az ügyfél szívjon.
Üzlet / Bolt egy közvetítő az ügyfél és a gyártó között....más nem.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz polonic #12328 üzenetére
Házhoz jönnek, elviszik a monitorodat, és _egy másikat kapsz helyette_. Ami nem feltétlen új, hanem javított (mondjuk valakié, akinek 3 hónappal ezelőtt romlott el, de időközben megjavították). Fontos tudni, hogy ezt.szívszélhűdés nélkül megteszik a gari első évében is, amikoris nem tehetnék (akkor csak zsírújra cserélhetnek), tehát ilyen esetben hevesen tiltakozz ez ellen.
-
Josi
aktív tag
válasz blackmoon1 #12336 üzenetére
Asusnak van magyarországi szervíze.
A Fixdirect kft.
Lehet, gyorsabb lett volna az egész, ha nem az MM-be viszed, hanem kapásból a szervízbe.
Ugíyanis az Asus notiknak PUR garanciája van.
Részletek itt:
http://www.fixdirect.hu/szolgaltatasaink#aDe aki a MM-ben vásárol, viselje következményeit.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
optikus
senior tag
válasz blackmoon1 #12332 üzenetére
El is lehet allni ha jelentos hatranyt okoznak neked (magyaran penzvissza esetleg csere) nezz utana a jogi resznek, de sztem ilyen honapos szervizek mar a jelentos hatrany kategoria. Plane mikor meglatod hogy frissitettek egy biost de meg csak ki se csavartak a csavarokat...
Buy books not gear.
-
asdf_
veterán
Kibővül a kötelező jótállás köre szeptember közepétől
A jótállási kötelezettséggel járó tartós fogyasztási cikkek köre kibővül, és egy kivétellel a 10 ezer forintos eladási ár lesz a jótállás kritériuma - a márciusban született kormányrendeletnek ez a szabálya szeptember 15-én lép hatályba.
A kormány 2005-ben készített egy listát arról, hogy milyen termékekre kötelező jótállást vállalni. Ebben a háztartási gépek többsége értékhatár nélkül szerepelt, most viszont ezeknél is feltétel lesz a 10 ezer forintos eladási ár. Ebbe a körbe tartoznak például a hűtők, a mosó- és mosogatógépek, a porszívók, a varrógépek, valamint a villanybojlerek is.
Új termék a listán a 10 ezer forintnál drágább napszemüveg, az elektromos kerékpár, és -roller, a quad, továbbá a motoros vízi jármű is.
Felkerültek a listára - a szintén 10 ezer forintnál drágább - gyermekgondozási cikkek, mint például a gyermekfigyelő berendezés, de ide tartozik a hinta és a csúszda is.
Végül jótállás jár a lőfegyverre, a sportszerre, továbbá az elektromos szépségápolási eszközre is.
Az egyedüli termék, amelynél 50 ezer forint eladási ár a jótállási értékhatár, a nemes- vagy félnemes szőrméből készült ruházati termék.
A márciusban megjelent, és áprilistól hatályos kormányrendelet alapján a fogyasztási cikkekre továbbra is egy év jótállás jár, de a dokumentum hangsúlyozza, hogy a határidő jogvesztő, lejártával a jótállás mindenképpen megszűnik.
A jótállás lényege, hogy a gyártónak, illetve a kereskedőnek kell bizonyítania azt, hogy a vásárló nem rendeltetésszerűen használta a terméket. Ellenkező esetben köteles kijavíttatni, illetve kicserélni azt.
A vásárolt eszköz szakember általi üzembe helyezését továbbra is előírhatja a forgalmazó, illetve gyártó, de az nem róhat aránytalan terhet a fogyasztóra.
A rendelet kiemeli, hogy a jótállási jegynek a jótállási idő végéig jól olvashatónak kell lennie. Ezt a szabályt az indokolta, hogy az olcsó hőpapírra másolt jegyek pár hónap alatt elhalványodtak. Ha a vásárló nem tudja bemutatni a jótállási jegyet, de birtokában van a nyugta vagy a számla, azzal is érvényesítheti a jótállást.
A jótállási jegyre rá kell nyomtatni azt is, hogy jogvita esetén a vásárló a kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testületekhez fordulhat.
(MTI)
[ Szerkesztve ]
-
paulo92
tag
Sziasztok!
Melyik hatósághoz és milyen módon érdemes fordulni a következő garanciális problémával? :
Adott egy Sigma 70-300mm-es objektív. Három hónapja leadtam a 220 volt.hu szervizébe. kb. 1 hónappal ezelőtt érdeklődtem először, azóta hitegetnek, hogy hamarosan, majd még 2-3 nap és itt lesz... Emailre nem válaszolnak, telefonon leráznak. Legutóbbi híváskor közöltem velük, hogy amennyiben nem hívnak vissza egy konkrét időponttal, úgy a fogyasztóvédelemhez fordulok, természetesen ez nem történt meg...
Esetleg valakinek van tapasztalata ilyen ügyben?
Válaszotok előre is köszönöm!
Zoli -
asdf_
veterán
Tegyuk fel azert azt a kerdest is, hogy mikor vasarolta azt az obit es milyen feltetelekkel...
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
Üdv!
Uraim, hölgyeim, PC Gear-os gari papírral kihez fordulhatok?
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Új hozzászólás Aktív témák
- Proxmox VE
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Ukrajnai háború
- Politika
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- PayPal
- SONY LCD és LED TV-k
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- További aktív témák...
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft
- Kingston Fury Renegade RGB-3600 cl16-2x16Gb
- X96 Max Plus 4/32 SS905x3 (Hibás)
- 102 Db tesztelt 2GB-os DDR3 Laptop Ram memória modul egyben 40e Ft
- Panasonic ToughBook CF-LX6 katonai laptop (7.gen. I5 4X2,71Ghz, 8 GB DDR4, 256 GB SSD, WIN10)
- 28 Db tesztelt 2GB-os DDR3 PC Ram memória modul egyben 10e Ft