- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Íme az új Android Auto!
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Indian74
senior tag
Sziasztok csak megosztanám tapasztalataimat meg észrevételeimet,hogy a Telekom szervizesei hogy nincsenek képben sajnos.
Itt már leírtam hogy kétszer volt szervizben a Samsung Galaxy K zoom okos telefonom,de egyszer javítva másodszorra kicserélték,de még az nap ugyan azok a hibák kijöttek rajta,másnap vissza Telekom szerviz,érvényisteni szeretem volna a 3 nap csere garanciát de ellát tőle a szervizes,így hogy már cserélték erre nem vonatkozik,vagy megint szerviz (15 munka nap),vagy még tesztelgessem mert a memóriakártya hibás lehet.
De ahogy tudtam hívtam a Samsung,hogy a telefonom prémium garanciális (5 munka nap max),és rá kérdeztem hogy erre a csere garancia érvényesíthető,aznap nem tudta megmondani de mondta visszahív,na vissza is hívott és csodák csodája arra is szól a 3 nap csere garancia.
Ebben az a szomorú hogy így félrevezetik az embert,és egy majdnem 130000 ft os telefont nem cserélik ki állandóan csak szerviz,és a sok utána járás,várakozás,és még nem is tudom kihasználni a drága fényképezős csodatelefonomat.
Mindenkit aki járatos ebben kis segítséget kérnék hogy most mi tudok majd tenni ha megint hibás lesz,javítva lesz,és ugyan úgy rossz,mert most már nagyon el vagyok keseredve,erre nekem pedig nincs időm mert otthon vár a 8 hetes kislányom,és az számomra sokkal fontosabb,és kedvem sincs ehhez a tortúrához!?
Előre is köszönöm.NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
Én meg arra leszek kíváncsi hogy a Galaxy k zoom telefonomat hányszor fogják javítani,szervizelni,és hányszor kapok cserét.
Sajnos nagyon hibásat fogtam ki,pontosabban kettőt,az elsőt kétszer javították de második szervizelés után már cserét kaptam,de a második telefonom is kétszer szervizbe küldtem,most is ott van.
Arra lennék kíváncsi hogy ha másik típust vagy márkájú készüléket kapok,akkor hogyan számolják,listaárban,vagy vagy amennyit a törlesztőben fizetek érte,mert az valamivel több???
Elegem van abból hogy mindig szerviz,csere készülékek pedig egy halál.És ha meg is javítják és megint előjönnek ugyan azok a hibák,vagy megint újat kapok???
Kb 3 hónapja vettem de elegem van ebből a tortúrából.NAGYPAPA
-
Predator2
addikt
válasz Viktoár #12600 üzenetére
Ez sem egyszerű történet, de még mindig jobb helyzetben vagy/voltál mint most én.
Ugyanis engem "elvág" a külvilágtól ráadásul belekényszerít másnál egy rosszabb csomagba.
Főleg úgy, hogy szóvá mertem tenni, hogy Natolt a hálózat amiről nem tájékoztattak.
30 napos határidővel ami alatt nem csinálnak semmit a hatóságok! (60 napot kellett volna adnia)
Soha nem volt feléjük elmaradásom.Anyám kötött náluk egy új TV szerződést (a net mástól lesz) de csak úgy lehetett, hogy a főnök engedélyezte.
Tegnap megírták a szerződést, ma rábólintott a főnök így mehet. A szerződés még mindig náluk van.Ha ezek után is neki adnak igazat majd, nem tudom mi lesz.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Viktoár
addikt
válasz Predator2 #12603 üzenetére
Na igen,mi lett volna ha még él a határozott idejű szerződés?Akkor vajon mit mondtak volna?
A másik szolgáltatóval nem lehet leülni és egy személyre szabottabb szolgáltatást megbeszélni?
Az invitelnél a net mellé kell vagy egy telefon előfizetés vagy tv.Sikerült azt megbeszélnem velük hogy nem kérek sem telefont sem tv-t cserébe emeltek a sávszélességen.Igaz hogy a szolgáltatás díja ugyanannyi maradt de legalább nem olyanért fizetek amit nem használok.
Üdv:Viktor
-
Predator2
addikt
válasz Viktoár #12604 üzenetére
Nem tudom, valamiért szerintem azt gondolja nem mentem a hatóságokhoz. Kicsit nekem úgy tűnik arra ment ki a játék, hogy rákényszerítsen a drágább szerződésre.
Altanet/Externet/btel triónak dobtam egy emailt és voltam a Thome-nál is érdeklődni.
Az invitel valamiért itt nagyon drága így ők nálam kiestek.Viktor személyes véleményed alapján mit fog lépni az ügyemben a hatóságok fogyasztó védelem/hírközlési hatóság?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Viktoár
addikt
válasz Predator2 #12605 üzenetére
Én értem az álláspontodat hogy jó lett volna a régi jól bevált (olcsóbb) előfizetés mellett maradni.
Azonban akadt egy problémád a szolgáltatással és miután lejárt a határozott idejű szeződésed,automatikusan átváltott határozatlan idejű szerződéssé.
Na és itt van a "bibi" mert a határozatlan idejű szerződést jogkövetkezmények nélkül felmondhatja bármelyik fél.Ha ezt nézzük akkor teljesen jogszerűen jártak el.Akár te is felmondhattad volna csak úgy.Az már más kérdés hogy meg sem próbáltak közös nevezőre jutni veled de emiatt aligha fog szárnyai alá venni a fogyvéd.
Amíg határozott idejű volt a szerződés addig nem volt natolva?Ha ugyanannál a szolgáltatónál kötsz egy másik (drágább) előfizetést abban nem lesz natolva a hálózat?
A hatóságokhoz nem sok reményt fűzök,probálj meg te a legjobb megoldásra törekedni.Az invitel itt sem olcsó de nincs más kiépítve.
Üdv:Viktor
-
Bagira01
veterán
Sziasztok!
Lenne egy Gb z68m-d2h alaplap amin meghalt a sata vezérlő. Használtan vettem, de ezek gyári hibásak voltak. Szerintetek lehet ezt még valahol cseréltetni vagy valami? Csak a lap van meg a hátlapjával.Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
vidékiürge
tag
Sziasztok!
Készülék: Alcatel 6030D telefon
Bolt: MediaMarkt1.garanciális eset: a telefont sértetlenül beadtam a szervizben, foltos volt a kijelző. Időben meg is érkezett, otthon megnézve kicserélték a kijelzők, viszont apró nyomok voltak a telefon szélén, látható módon szét volt szedve. Tehát kicsit sérült a telefon.
2.garanciás eset: a telefonon van egy pici sérülés amit én okoztam, de az aksija hirtelen merült és lefagyott rendszeres a telefon. Ismét szervizbe adtam. Papír szerint 15 napjuk van a javításra (törekedniük kell!), de van egy sejtésem, hogy ma sem fognak szólni.Mivel a nálam lévő 10 hónapból most már egy hónapot szervizben volt a telefon, tulajdonképpen mindent kicseréltek benne, és ráadásul még sérülést is okoztak rajta, úgy érzem igen nagy mértékű értékcsökkenést szenvedett (nem amiatt, hogy csináltam rá egy 1x1mm-es horzsolást), milyen úton kérhetném, hogy térítsék vissza az árát? Egyáltalán jogosnak érezhetem azt, hogy ezzel engem károsodás ért, méghozzá nem az én hibámból?
Őskor, Ókor, Középkor, Újkor, DualCore *** Köszönöm, hogy nem vagy megmondóember!
-
asdf_
veterán
válasz vidékiürge #12610 üzenetére
Mivel a nálam lévő 10 hónapból most már egy hónapot szervizben volt a telefon
Ebben semmi jogszerutlen, vagy szamodra kulonosen hatranyos nincs.milyen úton kérhetném, hogy térítsék vissza az árát?
Semmilyen. Nem allnak fenn azok a korulmenyek, hogy te jogosan kerjel visszateritest.Egyáltalán jogosnak érezhetem azt, hogy ezzel engem károsodás ért, méghozzá nem az én hibámból?
Erezheted, de ha honapokig elvoltal a serulten visszakapott telefonnal, az erved erossege es a teged ert serelem merteke az ido elorehaladtaval egyre inkabb megkerdojelezheto (ertsd: tetszett volna az atvetelkor, vagy maximum masnapjan szolni, hogy hello, osszebarmoltak a telefont). -
313313
addikt
válasz vidékiürge #12610 üzenetére
1. pont: ha nem volt jegyzőkönyvezve a telefon állapota, te ott helybe nem reklamáltál, be nem bizonyítod, hogy a szerviz karcolta össze.
2.pont: Reklamálni lehet, kérheted is, majd a szerviz/gyártó eldönti, hogy javítják/cserélik/pénz vissza. Nincs törvénybe iktatva, hogy mennyi idő alatt kell megjavítani. Baj az szinte mindenhol, mindennel ez van.
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
kurion
senior tag
2014.05 hónapban vásároltam a B-tel-től egy Xperia Z ultra készüléket és ismeretlen hibával visszaküldtem garanciában javításra. Na a problémám hogy a készülék már 4 hete szervizben van. Nincs erre valami törvény hogy X idő után újat kell adni vagy a vételárat levásárolhatom?
"Csinálni jobb mint beszélni róla" - Magic Gladiator
-
FrostNight
újonc
hali, azt szeretném kérdezni hogy sehol nem találtam rá törvényt, hogy ha gyári garanciás terméket javítottak már egyszer, és hetekig szervizelték, cseréltek is benne alkatrészt, és megint elromlik, akkor az eladó mikortól köteles cserélni, vagy fizetni, és nem ismét javíttatni, ?:
Tehát amíg elromlik, és elküldik a szervizbe, és a szerviz meg nem unja, addig az eladó küldözgetni fogja?
Ehhez van joga, és ezt is fogja csinálni?
Vagy szólhatok, hogy inkább cserét szeretnék? -
vidékiürge
tag
válasz FrostNight #12616 üzenetére
"Milyen igénnyel léphet fel a fogyasztó?
A polgári törvénykönyv 306. §-a tartalmazza azokat a jogosítványokat, melyekkel a fogyasztó hibás teljesítés esetén rendelkezik. Eszerint:
(1) Hibás teljesítés esetén a jogosulta) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a szavatossági jogteljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak helye nincs.(2) A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
A törvény előírását a gyakorlatba átültetve lényegében az a sorrend állítható fel, hogy amennyiben a javítás egyáltalán lehetséges, akkor ezt kell előnyben részesíteni, mert ez általában lényegesen olcsóbb a cserénél. Felmerül a kérdés, hogy hány javítást kell a fogyasztónak eltűrni? Erre vonatkozóan a jogszabály nem intézkedik, ezért a következőt szoktuk javasolni a hozzánk forduló panaszosoknak: Ha a forgalmazó felajánlja a termék javítását, azt az első meghibásodás alkalmával el kell fogadni, mert ennél több nem kényszeríthető ki. A második meghibásodás után célszerű elfogadni a javítást, hiszen előfordulhat, hogy bár első alkalommal nem volt sikeres a javítás, másodszor sikerülhet. A harmadik meghibásodást követően azonban további javítást már nem kell elfogadni, mert valószínűtlen, hogy kétszeri sikertelen javítás után a harmadik sikeres legyen. Ilyenkor a termék cseréjét javasolt kezdeményezni."
Őskor, Ókor, Középkor, Újkor, DualCore *** Köszönöm, hogy nem vagy megmondóember!
-
asdf_
veterán
válasz vidékiürge #12617 üzenetére
A polgári törvénykönyv 306. §-a tartalmazza
Tartalmazta, meg mielott eletbe lepett az uj PTK. Vasarlas ideje szerint vagy a regi, vagy az uj alkalmazando.
-
vidékiürge
tag
Az új Ptk ezt tartalmazza:
"2. Kellékszavatosság
[...]
(2) Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
(3) Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(4) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.
[...]
6:163. § [A kellékszavatossági igény elévülése]
[...]
(4) Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni.
(5) A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.
[...]
"
Őskor, Ókor, Középkor, Újkor, DualCore *** Köszönöm, hogy nem vagy megmondóember!
-
ingalls
senior tag
Sziasztok!
Van egy r9 280x-em a Compkertől, még másfél év garival. Nemrég elkezdett iszonyú zavaróan kerregni a hátsó hűtője, 30-40%-os fordulaton.
Sajnos tisztában vagyok vele, hogy ez nem garanciális probléma, de borzasztóan idegesítő.
Esetleg ezeknek a boltoknak a szervizei hozzá tudnak nyúlni úgy, hogy az ne járjon garivesztéssel? Sajnos én magam, amíg garis, nem merek barkácsolni. Szeretnék túladni a kártyán, de így abba a helyzetbe kerültem, hogy max 30-35-ért tudnék eladni egy használtan is 55k (bolti árán 75k) körüli funkcionálisan 100%-os, erős kártyát.Tudnátok segíteni, hogy hogyan lehetne megoldani ezt a problémát?
Esetleg az eladót megkerülve gyári garanciát érvényesíteni?Segítséget előre is köszönöm!
Máté
-
kurion
senior tag
válasz vidékiürge #12615 üzenetére
köszönöm a linket, érdeklődtem ismét mivel holnapi nap érem el az általuk meghatározott 3-4. hétet. Semmilyen konkrét időpontot nem adtak meg ha holnapi nap kérek egy konkrét időpontot és addigra nem lesz kész esetlegesen a hiba nem kerül javításra(bár a hibát többszörösen elismerték és látták), akkor ezek után igényelhetem a készülék cseréjét? és ha ettől a cég elállna mi a teendőm?
"Csinálni jobb mint beszélni róla" - Magic Gladiator
-
313313
addikt
Mi van olyankor, ha telefon a 2. évben tönkre megy, szerviz küld cserejegyet, de nincs már adott telefon a szolgáltató kínálatában? Köteles vagyok elfogadni az akármilyen cserét, vagy pénzt is kérhetek vissza?
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
válasz kurion #12623 üzenetére
Az tiszta sor, csak hogy a 2. éveben is visszakérhető-e a pénz, mert cserénél a garancia folytatódik, nem indúl újra...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
asdf_
veterán
válasz 313313 #12622 üzenetére
Megnezed a telefon jotallasi jegyet. Husegszerzodeses telefonoknal jellemzoen ugy szokott lenni, hogy az elso ev kotelezo jotallas utan a szolgaltato -hogy a masodik evben ne maradjon szarban az efi, ha megdoglik a telefon a husegido alatt- onkent vallal tovabbi egy evet szigoruan csak a keszulekre, es azt is esetleges korlatozasokkal -mert a gyartok egy resze csak egy evet ad-. Ennek felteteleirol a jotallasi jegy rendelkezik. Penzt a fentiek miatt szerintem kb. kizart, hogy barmit visszakapsz/visszakerhetsz, szerintem a tarifacsomagodnak megfelelo arsorbol valaszthatsz majd egy uj keszuleket, melynek ara megegyezik azzal, ami megdoglott, es engednek rafizetni (gy.k.: ha pl. XS kategorias tarifacsomaghoz 35e ft-ert vetted anno a keszuleket, akkor most is az XS kategorias arsort nezve lohetsz majd egy telefont 35-ert). Szerintem.
-
313313
addikt
Esetemben már tisztázódott/ megoldódott, csak felmerült egyik fórumba 2. évben cserejegy és megy a vita, hogy pénzt kaphat/kérhet-e vissza...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
laszlohu
addikt
Végre történt valami pozitív :
Múltkor( kb. egy éve ) a Lidl szivatott meg,
leakciózták a 100 % -os Narancslevet egy nevetséges árra,
ráírták, hogy amíg a készlet tart, de lefogadom, hogy soha senki nem vett
azon az áron, mert az akció másnapján ott jártam, és azt mondták, elfogyott. -
kurion
senior tag
"Csinálni jobb mint beszélni róla" - Magic Gladiator
-
axioma
veterán
válasz laszlohu #12627 üzenetére
Aldi/Lidl voltunk mar tobbszor az akcio elso napjan nyitas utan fel oraval, es nem volt (allitolag elfogyott, gondolom raktarbol a dolgozok kozott). Igaz, anno az Aldiban egy nyitasi akcios winchestert panaszkonyves reklamacio utan, amikor megerkezett olyan termek (boven az akcio vege utan) odaadtak az akcios aron. Tesco is igert ilyet egy szivattyu kapcsan, de ok 1.5 eve hivnak, hogy mikor erkezett be...
-
kali
legenda
a részleteket elfelejtette leírni 313313, miszerint olyan készülékről van szó, amire a gyártó 12 + 12 hónap jótállást ad, a második 12 hónap persze csak a készülékre, de a szolgáltató azt is adja tovább az előfizető számára, így ha a gyártói szerviz nem tudja kijavítani a készüléket, akkor ad egy utalvány, ami alapján cserés a készülék, de mivel régi típusról van szó és a szolgáltató már tud olyat biztosítani, így adnak egy listát annak megfelelő ±10% árazású készülékekről, de ha egyiket sem fogadja el az előfizető - mert nem köteles -, akkor nem örömmel bár, de az elállás lesz kivitelezve.
más lenne a helyzet, ha a gyártó csak az egy év kötelező jótállást adná, és a második évet csak a szolgáltató adná az ő feltételei alapján, de a fenti esetben nem arról van szó.
a szolgáltató le is írja a szerződési feltételeiben, hogy a 12 + 12 hónap jótállás esetén a második évben kizárólag a gyártói szervizben lehet érvényesíteni az igényt - hiszen ők adják a többletet.[ Szerkesztve ]
-
Indian74
senior tag
Nekem pedig az a gondom hogy a Samsung K zoom megint rossz,kb ma lesz 10 napja hogy bent van a szervizben,(gyors szerviz)hétfőn a Samsung szólt hogy várnom kell mert kamera hibás,és várnak az alkatrészre.(telemax)
Na evvel az a bajom,hogy már 4. alkalommal küldöm szervizbe,és ez a második telefonom,(Már egyszer ugyan azokkal a hibákkal kicserélték)és unom hogy nálam két hétig kb az megint szerviz kb egy vagy két hétig.
Jó lenne valamit kezdene vele valamit a Samsung,vagy a szolgáltatom (telekom),állandó ide oda mászkálás,várakozás,és én meg fizetek.
A csere készülékekről ne is beszéljünk,borzalom.NAGYPAPA
-
Attix82
őstag
válasz kurion #12634 üzenetére
Nincs meghatározva a javítási mennyiség, mivel meghosszabbodik mindig a javítási idővel a garancia idő így mindenképpen nettóba annyi a garancia rá amennyit kapott is vételkor.
Az, hogy mi kényelmetlen és mi nem csakis a bíróság döntheti el, nem a bolt és nem is a vevő.
B]Hányszor lehet javítani egy terméket?
A jogszabályok nem határozzák meg, hogy hányszor kell elfogadni a fogyasztónak, hogy javítják a terméket, mielőtt kicserélnék, vagy azt, hogy hány csere után lehet kérni a vételár visszatérítését. A bírói gyakorlat szerint a kicserélés iránti igényt általában nem alapozza meg az első sikertelen javítás, az elállás jogával pedig csak végső esetben lehet élni. Nem hivatkozhat érdekmúlásra a fogyasztó, ha a hiba kijavítható, és a kötelezett vállalja is a kijavítást megfelelő határidőre. A jelentős költséget igénylő és rövid idő alatt ki nem javítható hiba viszont általában megalapozza a jogosult elállási jogát. -
kurion
senior tag
válasz 313313 #12636 üzenetére
mutatni nem tudok, de T-mobilnál ez mondjuk így volt általában hogy utána igényelhettem teljes készülék cserét.
Viszont a ha 4 hétnél tovább tartana a javítás akkor köteles kicserélni, pont ez történt most nekem is.
[ Szerkesztve ]
"Csinálni jobb mint beszélni róla" - Magic Gladiator
-
313313
addikt
válasz kurion #12637 üzenetére
Nincs semmiféle időkorlát megfogalmazva a jogszabályban. Törekedni kell a 15 napra szervizelésnél, ennyi van benne. Még 90 évek végén volt olyan, hogy 4 hét után újat adtak, ha nem bírták javítani. Ha olyat fogsz ki, nyugodtan szervizelik 4-5-6 hétig, akár teljesen jogszerűen is...
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Indian74
senior tag
Mindenkinek leírnám,és tisztában vagyok vele hogy jogok meg javítási idő,meg miegymás,és sajnos türelmesnek kell lenni az embernek.
De én csak azt szeretném elérni hogy minél hamarabb kapjak egy müködö képes mobiltelefont aminek nincs ennyi hibája,és ráadásul ugyan azok.
A lényeg ahogy leírtam egy párszor 1 telefon kétszer szervizben,cserét kaptam,de megint hibás,megint szervizés már másodszor van szervizben,pontosabban kb 117 napja vettem a telekomnál a telefonom,és ebből kb. 43 napot volt összesen szervizben eddig.
És hogy megjavítják kicserélik nekem oly mindegy csak már a saját telefonomat használhassam végre ez a lényeg.
NAGYPAPA
-
313313
addikt
válasz Indian74 #12639 üzenetére
Be kell járkálni a leadott üzletbe, hívogatni a szervizt. Esetleg beírni a vásárlók könyvébe és várni a jó szerencsére. Viszont ha a szerviz alkatrészre vár... Ha legközelebb hibásan kapod vissza, ne javítást kérj, hanem garanciális cserét/szerződéstől való elállást, és sorold fel az indokaidat.
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Indian74
senior tag
válasz 313313 #12640 üzenetére
Kösz a jó tanácsokat rengeteget hívogattam a Samsungot,az a nagy bajom akárhogyan is számolok és a 15 nap javítási időre való törekesés munkanapban számolják,6 án küldtem be szervizbe,vagyis leghamarabb 28 án kaphatom meg ,mivel bele esek a 23 -i ünnepnapba,így megint csak 21 nap lesz belőle,ezért fizettem,fizettek érte??!!
Na ez itt a nagy gondom,bajom.
A másik hogy ha javítják vagy cserélik ,nekem mindegy csak a leghamarabb időn belül kapjam vissza a telefonomat,de azért kösz mindenkinek.
Ma még biztosan zaklatom a Samsungot de szerintem semmit nem fogok vele érni,meg sajna vidéken lakom nagyon kiesik nekem ez a rohngászás,de ha viszik hozzák ez is katasztrófa,mert my Samsungba regisztráltam,1-2 munkanap vagy max 5 munkanap ezt ígérték,rég lejárt.
Na mindegy addig is reménykedek.
Ja hívogatni a telemax-ot kizárt fel se veszik vagy végighallgatni a menüpontokat azt sehol semmi,kapcsoltatni az ügyintézöt,egy agyrém.[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
-
313313
addikt
válasz Indian74 #12641 üzenetére
Akkor elmesélek most egy történetet:
Kecskemét városában megszűnt a hivatalos Samsung telefon szervizelés (nyilván volt rá ok..). Adott egy Samsung Galaxy Ace2 telefon, amivel beballagtak a szakszervizbe, ahol is közölték, hogy már átvenni se vehetnek át készüléket, adja fel az illető postára. Az illető átballagott a postára, feladta a telefont x. nap délután. Másnap dél/kora du csomagot kapott a Samsungtól, amiben a javított készülék volt (igaz csak szoftvert frissítettek rajta, de akkor is na...), plusz garanciába cserélték a telefon akkuját és a hálózati töltőt, tehát utazgatással, szervizelgetéssel együtt is nem egész 24 óra alatt az illető kezében volt a készülék.
Azért nem hiszem el, hogy a Galaxy K zoom nem prémium garis, vagy legalábbis ha Samsung futárt hívsz hozzá, nem gyorsabb a javítás...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Indian74
senior tag
válasz 313313 #12642 üzenetére
De az Prémium garanciális,és igen így is adtam le,de mivel várnak alkatrészre,mert kamera hibás ,ezt a Samsung-os ügyintéző mondta el nekem,telefonon.
Próbálok én is úgy állni a dolgokhoz,és intézni ahogy csak lehet,és csak reménykedek hogy mihamarább vissza is kapom a készülékemet,de ma még ahogy írtam is előbb,hívni fogom a Samsung ügyfélszolgálatot,és érdeklődök a telefonom iránt.NAGYPAPA
-
Josi
aktív tag
válasz 313313 #12642 üzenetére
Ez nekem nem stimmel.
Ha délután feladom a postán, az a legjobb esetben is másnap ér a Samsunghoz.
Ha azonnal megcsinálják és aznap feladják, akkor is csak a következő nap ér vissza az ügyfélhez.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
miroon
aktív tag
Sajnos nem tudom,hogy jó helyen járok -e topic szempontjából...
Rendeltem egy tv tunert egy webshopról. Nem úgy működött,ahogy kellett volna,ezért éltem a 14 napos elállásom jogával. Vissza is postáztam a terméket az üzletükbe meg is érkezett. Viszont itt jött a probléma,hogy csak a 70%-ot hajlandók visszafizetni,mert sérült a csomagolás. Mellesleg egy ilyen csomagolást,hogy nyissak ki az nélkül,hogy ne sérülne? [link]
Na most ez esetben köteles vagyok elfogadni a 70%-ot,vagy lehet valamit tenni? Nem is az,hogy egy nagy összegről van szó (5700 FT),de akkor is menni fogok az igazamért,főleg hogy szerintem a 70%-ánál drágábban eladom itt hardverapron...
iPhone 13 Midnight Black
-
313313
addikt
Én is lestem csak, az bizony tény, hogy aznapi pecsét volt a garanciajegyen, amikor láttam a készüléket. A pecsét meg Pesti volt...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok,
ha egy hipermarketben veszek használt (=demo készülék) műszaki cikket, akkor a 3 napos cseregarancia ugyanúgy él? Illetve ha pénteken veszem meg a készüléket, akkor a hétvégével (+2 nap) meghosszabbodik, annak ellenére is, hogy nyitva vannak. Ha igen, akkor most pénteken csak eggyel, mivel szombat munkanap lesz?
Köszönöm, ha valaki megerősíti vagy cáfolja a nézeteimet.meg
-
Josi
aktív tag
válasz peugeotmate #12649 üzenetére
Szerintem nem hosszabbodik meg, mert nyitva vannak.
Ha hibás, akkor a pénzt fogod visszakapni. Nem fognak neked egy új hibátlan darabot adni leárazott áron.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon