Hirdetés
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- Kiszivárgott a Xiaomi 14T modellek eurós ára
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
-
bajnokpityu
félisten
pontosan. szakszerű munka esetén pl sose lesz 300um fölött a javitott elemen a festék+lakk.
vagy ha pl az ajtó nem gyári fényű, de már a küszöböké igen, meg az ablak dot száma is gyári, réteg meg pl 240et mutat, azzal semmi gond.
szerelőm aki látott már párezer autót életében, körbejárja, majd 3 perc múlva felsorolja a fényezett elemeket, olyan a szeme. neki műszer se kell hozzá. nepper haverom is felsorolta a fényezett elemeket a kocsimon, amikor megvettem. majd még 3 perc, és: de semmi baj vele, nem lehetett nagy kocc.
azért csak egy szakma ez, mi maximum kapiskáljuk, de simán aknára futhatunk.
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
aginor
addikt
A lökös is lóg kicsit, de nem a háztetővel van a baj szerintem, ez Fiesta betegség. Műanyag a zárhíd (meg minden tartó konzol), idővel megereszkedik a szerkezet.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
senior tag
Én sem értem felvenni nem tudom, mert van amikor kb 100kmig nem csinálja meg van amikor 20kmen többször előjön. Májusban amikor Pesten voltunk vezettem jo 300kmt akkor semmi nem volt. De akkor tan sima 95os benzin volt a kocsiban. Ezért is jutott eszembe h a vpower nem tetszik a kocsinak.
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
radi8tor
MODERÁTOR
Alacsony fordulaton csinálja. Vagy üresben is ha lepadlózom alapjáraton.
Ja már írtam Ess-nek hogy adjanak időpontot December elejére.
Goose-T: nem hatott mert nyáron sosem csinálta (és bevallom elfelejtettem augusztusban ezt is mondani a szervizben). Most a nyirkos időben rájött nagyon.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
DeFranco
nagyúr
Amíg alatta a vízelvezető jó, meg nincs eldugulva
háő... eddig még soha nem volt levéve a dob, de nem számítok sok jóra, és egyébként fa alatt állok rendszeresen, így van esély rá hogy levél, avar, termés akármi belepotyog. ha már úgy is ott a kartusban az anyag akkor inkább elhasználom.
-
nagyúr
Tudod Te jól miért vettem új autót, ettől az összes problémától megkíméltem magam (és nyakamba vettem másokat, de akkor is ). Mondjuk az ügyeskedő magáneladó se jobb, aki meg hibás autót megkendácsolva ad el, amit -ha nincs szerencséd- vagy Te vagy a bénább átnéző szerelő nem vesz észre, és akkor megint jön a rohangálás meg a kiabálás és a fenyegetőzés...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
updog
senior tag
Én vittem magammal a telepekre "használtautó-szakértőt" (nem szereti ha autószerelőnek hívják ) előzetesen letelefonáltam a nepperekkel, hogy szakival megyek, és szeretnénk kivinni a kocsit kipróbálni forgalomban, még így is két helyen ott helyben derült ki hogy jaaaa hát ki van vonva / vagy épp el van törve az első rugó(!)... kösz hogy kijöhettem, viszlát...
De szerintem ez a "második legjobb" megoldás azután hogy tényleg beviszed szervizbe átnézetni (persze ahhoz 1-2 hétre előre be kell jelentkezni, oda kell juttatni a kocsit, le kell egyeztetni az eladóval, valahol jogos hogy ennyi idő alatt kétszer eladná, és ezért foglalóztat... szóval nehéz ügy ez).
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
nagyúr
Nincsenek csodák, én a Punto II-vel voltam nyaralni horvátoknál, volt 1-2 nagyobb emelkedő út közben, ott biza eléggé vissza kellett kapcsolnom (3n ültünk benne színültig pakolva ). 1.2 82LE, de kis löket, kis erő.
Ez az ezres motor 3 hengerrel elég mini, nincs meg a kellő ereje, hiába van odaírva 100LE meg 170nyúlmókus Ráadásul kombi Fóka, dobozzal, tele a családdal, lehetett vagy 1800kg alsó hangon Az a 10 liter nem is sok.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
molnarpeter
nagyúr
Hallottam valami olyat, hogy állapotlap kötelező. Mondjuk nálunk úgyis mind át van nézetve fényezés méréssel együtt. Céges eladó valamiért nem szimpatikus sokaknak, csak a magánszemély, bár itthon kb annyi az esélye, hogy nem szűnik meg egy kereskedő cég, mint hogy Jóska bá kifizeti utólag a javítást... Híg a szakma
Focus 1: de az rohad alapvetően hasonló a számla, ha rendesen költ a régire (futómű felújítás, rozsda kezelés illetve megelőzés), kezdő jogsival szvsz már a kettes is bőven elég élénk. Menni kell egy próbakört, nincs mese
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
pont MPéktől vettem a mondeot. volt már több használt járművem, általában nagyon sokat megnézek, de ma már hirdetés alapján szűrőm a 95%ukat.
MPéktől vennék megint kocsit. pedig: céges, jobb ajtó, lökös, kerékiv fényezése volt javitva, sok km.
aztán másfél év alatt 30e km beleszaladt ismerősök hülyére szivják az import megkimélt, gyári fényű, keveset futott fordokkal, én meg megvonom a vállamat, kiégett 1 izzó. akkor melyik volt rossz vétel?hozzá tartozik, h szerkezetet nem ért sérülés, a sok km csak magyarnak sok, (3 évesen volt 140 benne)
ha tisztán jogi oldalról nézzük, jobb cégtől vásárolni, mint magánszemélytől, a nepperek szokásos bizományi biznisze meg a legrosszabb. kinti kocsik km-jében 95% eséllyel mókoltak, a nepperek meg külön műszert tartanak rétegvastagságmérésre vétel és eladás esetén
szintén nepper haveromnak évente min 1 cége alakul, és szűnik meg. amikor hivtam, kéne kocsi, akkor azt mondta, nekem nem ad el, mert ő abból él, h szar kocsikat ad-vesz, különben éhenhalna. jó a viszonyunk, azért merte elmondani, mert akarta, h továbbra is megmaradjon a jó viszony.[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
-
DeFranco
nagyúr
én nem tudok igazán jól váltani. eleve lassan váltok, tehát beesik a fordulat, rábízom a szinkrongyűrűre az egyeztetést és alapvetően az alsó fordulatszám tartományban közlekedek akár indokolt akár nem.
cserébe nem erőltetem a váltást, nem recsegtetem a hátramenetet, nem csapom össze a tárcsát kettesben (ez tipikus hiba úgy veszem észre, szinte mindenki mellett hallom hogy csattog a tárcsa kettesbe kapcsolásnál) és hidegen igyekszem normális (magasabb) tartományban tartani a fordulatot.
-
DeFranco
nagyúr
inkább az zavart, hogy úgy éreztem valamiért elhitték hogy ez az a pont amikor le lehet húzni.
(rákérdeztem hogy wtf. emeltek-e, jött a fal duma hogy kapott tömítőt a perem (tényleg kapott rendesen) meg új a szelep ( mindig újat raknak) meg hát most minden volt meg ez garanciás sose ereszt le.)
mindezt egy olyan helyen ami nem a kávéztatós-üvegfalas, hanem a kisvakond-nadrágos, taxispacsizós bmw-re okosba alig használt nankangot beszerzős, fusiban kicsit olajcserézős tiszteletem kedvesuramozós belsőkőbánya-okosságos.
-
flymi
addikt
Ugyanez a mutatvány itt nálunk az egyik legforgalmasabb gumisnál 12k. (r15/r16)
De mivel idén tavasszal már csak a komplett garnitúrát kellett le- illetve felrakni ezt megoldottam itthon krokival és máris spóroltam.
Mikor az új gumikat kellett felrakni akkor persze ki kellett csengetni rá a tizenkettőt, de innentől kábé 5 évig nincs rá gond. Hacsak nem lesz az embernek lassú defektje mint nekem legutóbb, de 3k ellenében orvosolták azt is (ugyanott).[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
molnarpeter
nagyúr
Gyakorlatilag az, csak nehéz előre megjósolni, hogy az előző tulaj(ok) foglalkoztak-e kellő mértékben a hűtés problémával fb-n Mondeo Ecoboost csoportban voltak ilyesmi ügyek. Csövet illetően mondjuk szerintem is a rendszeres csere egyelőre a megoldás, jó lenne valami szilikon és alu tartós alternatíva, valamennyi piaca biztos volna.
1.0 EB esetén a középső henger meg jó hűtéssel is túl tud melegedni ahogy tudom, ott is elég lenne minimális változtatás és még lenne oldva, 1.6-hoz találtam racse alacsonyabb hőfokon nyitó termosztátot... 🤔kcsa: blokk is előfordul rosszabb esetben, nem csak hengerfej. Mivel nem hüvelyes gyárilag, így motorcsere vagy felfúrni és hüvelyezni.
Primkó módszer, de én szeretem arról megítélni egy motor megbízhatóságát, hogy mennyibe kerül egy bontott blokk. Ha drága és nehezen beszerezhető, az red flag lehet szerintem. Nagyon negatív a szövegem most, de ez csak olyan, mint amikor valaki megkérdezi, hogy hideget-meleget mit lehet tudni egy adott típusról. Van egy csomó elégedett tulaj, de most ha a hibákat kérdezik, ne írjam le?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Politika
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Ford topik
- Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Cyberpunk 2077
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Itt az új LOGOUT!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen