- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Sethdobaloah #9649 üzenetére
2006-os Mondeoban még a gyári van, és még nincs tünete hogy meg akarna pusztulni. 200k km környékén járok.
-
TigerCat
nagyúr
válasz Sethdobaloah #9652 üzenetére
Az komoly. 20 ezer van a gépben, szóval egy darabig nem lesz gond vele...
:-)♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-
Gombinyó
őstag
válasz Sethdobaloah #9649 üzenetére
Munkadíjjal? Néztem én is az enyémbe 150k körül van a Sachs meg a Luk kettőstömegű - kuplung szett alkatrész árban. Szerencsére még semmi jelen annak, hogy cserélni kellene a közeljövőben.
-
TigerCat
nagyúr
válasz Sethdobaloah #9652 üzenetére
Jaaa, hogy te összeget írtál... Élettartamra, csereperiódusra van valami előírás? MK3.5 (asszem), 2016-os modell.
♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-
válasz TigerCat #9655 üzenetére
Nincs. Használatfüggő. Amivel rövidíted az élettartamot:
- 1500-1600-as fordulat alól próbálsz gyorsítani
- kuplunggal tartod magad emelkedőn/megálláskor
- folyamat benyomva tartod a kuplungot
- nem benyomott kuplunggal indítod és állítod le az autót
- dugóNagyjából ezek a legkárosabbak, de jellemezően mindegyiket betartva is elmegy a szerekezet 100e km-t. Átlag használatban 200e km felett szoktak megmakkanni.
-
aginor
addikt
"nem benyomott kuplunggal indítod és állítod le az autót" - én meg pont azt hallottam, hogy ezt nagyon nem szereti az autó, akkor most melyik lehet az igaz?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #9657 üzenetére
Mondeo klubban is van hasonló darab. De szívó benzines egyértelműen nem zabálja a kettőstömegűt, turbós motorok meg a hirtelen felépülő nyomaték miatt igen. Plusz a dízelek magasabb rezonanciája sem kíméli ugye, de pont ezért rakják bele.
-
Ezzel együtt is még mindig jobban bírja a turbós benzinesben a lendkerék. Közvetlen tapasztalat nincs, bár van az én szívómban is, még csak 148e km van benne, de semmi jel. Illetve havernak van egy 2 literes turbós, 245e km-rel, tuningolva, ott se. Az én turbósomban szerencsére nincs, csak kuplungot kellett cserélni 315-nél. Eddig bírta a gyári, újkora óta tuninggal.
Erdei88: Újkora óta nálad? Felhasználás módja?
Használt, kéziváltós dízelnél az ilyeneket bele kell kalkulálni.
[ Szerkesztve ]
-
aginor
addikt
Értem. És mi van akkor, ha az indításkor az autó sebességben van, de a kuplung ki van nyomva? Az sem okoz gondot (sima szívóbenzin, ohne kettőstömegű, ohne turbo)?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
Primary92
senior tag
Sziasztok!
Az mennyire igaz, hogy a 2007-2014 közötti Mondeok 2.0 TDCI motorjai (115, 130, 140, 163 le) csak szoftverben különböznek?
Érdemes ezzel a motorral választani? Ha chiptuningra adja az ember a fejét, akkor számít, hogy milyen teljesítményű gyárilag? A fékek és egyebek tekintetében van különbség köztük? -
-
aginor
addikt
Nyilván lefullad , de a kérdés igazából arra vonatkozott volna, hogy nem rosszabb-e az autónak, mintha üresben indítom be, vagy felengedett kuplunggal üresben.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
-
darvinya
titán
Ki mennyire szereti vezetés/figyelem segítő dolgokat újabb autókban? (Sáv/követési tartás, stb.)
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
TigerCat
nagyúr
válasz darvinya #9676 üzenetére
Vásárlás előtt feleslegesnek tartottam, de mostanra szinte mindet használom (a xenon kivételével minden benne van). Még parkolni is hagyom az automatikát...
Szeretném lecserélni egy ST-re, amit eddig minden extra nélkül kértem volna, azonban egy-két kivétellel mindent belerakatnék abba is. Rá lehet függni ezekre a vackokra.
♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-
Real_Necro
veterán
válasz darvinya #9676 üzenetére
Nekem csak sáv meg éberség figyelő van, néha rezgeti a kormányt, de nem szoktam nagyon figyelni rá.
A holttérfigyelőt, esőszenzor, automata fényszórót, kanyar"követőt" viszont bírom.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
wwhy
veterán
válasz Real_Necro #9680 üzenetére
Fordéknál mi a neve a kanyarkövető fényszórónak? Illetve mennyi az esélye, hogy egy 2010/2011-es 1.6-os Focusban is van ilyen fícsör?
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
darvinya
titán
válasz TigerCat #9679 üzenetére
Én még szervóhoz sem vagyok oda, így engem kifejetten zavar mikor rángat.
Teljesen nem lehet kikapcsolni ezeket újakban.Azaz érzésem maradok megszokott öreg Escort-nál, mert biztonságosabban érzem a vezetést.
Majd jobban kell figyelnem, mert ezek új autók előbb okoznak baleset mint a figyelmem miatt.Real_Necro
Felsoroltakból, csak holtér figyelő ami beavatkozik, a többi kényelmi, hogy ne kelljen kapcsolni.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Real_Necro
veterán
-
DeFranco
nagyúr
válasz Real_Necro #9683 üzenetére
holtér figyelőt írt, nem holttér figyelőt.
előbbi figyeli hogy hol(van) térfigyelő kamera, és ott nem enged megfordulni a záróvonalon.
és ezzel balesetet okoz.
meg a szervó is. nem figyelsz, csuklasz egyet, megpörög az az átkozott szervókormány a kezedben, és ha épp záróvonalon akarnád keresztbe tenni az autót, akkor a holtér figyelő beavatkozik, a kocsiban a szervó összeveszik a holtér figyelővel, téged katapultál és belelövi magát a napba.
szóval jobb a békesség és a közvetlen kormányzás.
meg a lábfejabs.
[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
válasz DeFranco #9684 üzenetére
Kicsit olyannak érzem ezt a területet, mint anno a biztonsági övet. Ott is évek (évtizedek) kellettek hozzá, mire kikopott az a rettenetesen téves hozzáállás, hogy a biztonsági öv öl. Mert Pista bácsinak mesélt a Jóska, hogy hallott valakiről, hogy annak köszönhetően menekült meg, hogy nem volt bekötve. Így is volt. 10000 másik meg ezért halt meg, de arról már nem szólt a sztori...
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Real_Necro #9680 üzenetére
Kanyarfény (tehát ködlámpát kapcsol azon az oldalon), vagy kanyarkövető (fényszórót forgatja be)?
-
Real_Necro
veterán
válasz molnarpeter #9687 üzenetére
Egyik sem.
Ködlámpa külön van, valamint nem forgat semmit. Van egy plusz izzó, ami akkor világít, mikor kanyarodsz, de csak fényterelve van, motorikus hajtása nincs. Ezért is idézőjeleztem, mert van, de nem forog.
DeFranco:
Azt hittem ez az elhalt ereket vizsgálja a lábadban és stimulál mikor túl gyorsan hajtasz...
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
AMD Power
titán
Én még 16 éves Astramat is igy indítóm el. Megszokás. Ami jó.
Itt van újra a "zöld" Focus.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
szilchi
őstag
Szép estét.Ma délelőtt voltam az mk1-es Focusommal szervízbe kicseréltetni a hátsó dobfékekben a fékpofákat.Ma este hazafelé menet lehúzott ablaknál egy fura magas frekvenciájú hangot hallottam hátulról,és 20 km után kiszállva azt tapasztaltam,hogy a hátsó dobfék ház jó meleg és enyhe égett szag van .Valami nincs rendben vagy ez normális új fékbetéteknél?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Primary92
senior tag
válasz bajnokpityu #9675 üzenetére
Ha 115, 140, 163 lovas, akkor az dc10-es vagy létezik ilyen teljesítménnyel másfajta motor is?
A fékek és egyebek megegyeznek a különböző teljesítményű gépeknél?
Chip tuninggal ki lehet mindegyikből hozni ugyanazt? -
AMD Power
titán
válasz szilchi #9692 üzenetére
Valószínűleg "ügyesek" voltak a szerelők. Amit nem értek ilyenkor ,hogy nálam pl a fékcsere után volt próbakőr pont az ilyen problémák elkerülése miatt. Utána megnézte a szerelő a fékeket ,hogy minden ok vele.
Kiváló családi autó, de hogy prémium?
Baromi jó kis kocsi ez, de ennyiért.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
szilchi
őstag
Köszönöm a válaszokat,akkor sztem vissza is viszem.Valamit magyarázott a szerelő hogy a régi betétek is azért voltak elkopva mert a fék utánállító nem működött rendesen.De állítólag megcsinálták.
Néztem a km órát és mentek a kocsival 5 km-t.Sóval észre kellett volna venniük.Igaz nálam is csak olyan 10 km után állt neki csinálni azt a furcsa hangot.Elindulásnál még nem volt.
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
darvinya
titán
válasz tomiii. #9694 üzenetére
Egyszerűen zavaró, mikor sáv váltásnál rángatja kormányt, hogy még pedig Ő marad abban amiben akar.
Elkerülés helyett inkább nyíl egyenesen bele a balesetbe, hogy biztosan…S aki ezekre támaszkodik, annak nem szabna vezetni, mert valójában nem vezet csak asszisztál gépnek.
Ami nálam volt, az csak egyszerű sáv terelés volt, mégis küzdenem kellett vele, mert inkább lezárt részbe akart menni.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
bajnokpityu
félisten
válasz Primary92 #9696 üzenetére
Nem egyértelmű. Motorkod az egyértelmű.
Mindegyik változó geos turbóval készül, ennek a vezérlését állítja. Ez még kb üzemmód váltásnak minősül, azt mondták a gari se vész el.
chipelni az efölötti teljesítményhez kell.Tudtommal ugyanaz futómű, fék is. Vag szokott spórolni 20 fillérekért. motor teljesítmény alapján képes modellen belül felfüggesztések között cserélni. Jól néznek ki ezek az adatlap prospektusok.
Enyém 140 lovas volt, piszok jó fékkel, futóművel, lazán elbír többet is.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...