- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lomha 8V
addikt
válasz SzlobiG #10650 üzenetére
Anno, mikor először olvastam ezt az adBlue témát, viccnek hittem, áprilisi tréfának. És mikor megjelentek az első ilyen autók, nem akartam elhinni, hogy ez tényleg ilyen. Hogy valami méregdrága szart kell beleöntözni, nem is keveset. Ma meg hetente 500 litert cipelek fel a raktárból, szóval nyugodtan rohadjon el, aki kitalálta.
-
nagyúr
válasz SzlobiG #10658 üzenetére
Milyen jó is mikor az adblue szivattyú megáll és a 440 lóerőből lesz körülbelül 200, 40 tonnára...
Igen, nagyon jó..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
SzlobiG
félisten
válasz Sethdobaloah #10661 üzenetére
Adbluet, vagy a Fap eolys adalékot? Nem mind1.
Mert ugye a pug nem sima DPF-et használ hanem FAP-ot ami alapból löttyöt igényel.
-
Real_Necro
veterán
-
Klemens
őstag
Sziasztok!
2008-as Focus (már a faceliftes) 1.6 115le (Ti-VTC) SIDA motorkód.
Üzemanyag szűrő kellene nekem, Nem találok sehol. Bárdinál nincs, Unixnál detto, sem cromax, sem ZS+U, se fékmester, semmi.
Nem hiszem, hogy soha az életben nem kellene cserélni azt a kis szerencsétlent.
Annyit tudok, hogy hosszú élettartalmú és betétes, de tényleg nem találok sehol.
Összesen valami ebay-es cuccot találtam, de az csak a háza a szűrőnek, mert elméletileg betétes szűrője van.
Magyar honban hol tudok venni?"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #10663 üzenetére
Akkor 2.2d jön.
-
őstag
-
pet007
aktív tag
Azt tudja valaki esetleg, hogy az ecubol a ventivezerlobe jovo lilas kabelen milyen ertekeket kellene kapjak? Ket jo ventit is probaltam, ket kulonbozo vezerlot, de mindket vezerlo lead 12voltot ventinek mindket csatlakozojan (nem kap foldet sehol csak 2db 12voltot, igy szegeny venti nem tudja merre ne porogjon). Emlitett lilas kabelen 12-14volt kozott merek jaro motorral (0.01 korul ha nem jar a motor). Jo lenne tudni, hogy lila kabel rossz, vagy csak van 2db szar ventivezerlom...
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
Üdv. Mk4 mondi, ha benne a gyújtáskulcs, akkor bizonyos időnként a műszerfalból fura hang ( szervomotor?) hallatszik. Mi lehet ez?
-
-
7Sony7
addikt
Na jó, de ennek így kell mocorognia? Kp percenként csinálja.
-
-
kcsa
veterán
válasz 7Sony7 #10675 üzenetére
Vannak videók, leírások is. Kipróbálni persze nem tudom, mert nem ilyenem van.
-
Klemens
őstag
Oh, értem. Viszont akkor így mennyi lenne a csereperiódus? Gondolom nem akkor kell cserélni amikor már megáll az AC és nem indul az autó. Jelenleg ugye 9 éves és 106 ezer Km van benne. Viszont ez a futás szerintem valós. (Nem azért, mert az enyém és mindig mindenkinek a sajátja a legjobb és beton biztos a futásteljesítménye, stb...stb...hanem tapasztalat alapján gondolom ezt)
xeon.Szabi: Köszönöm!
Másik kérdés. Ugye ez a változó szelepvezérlésű. Első indításnál még nem melegszik egy kicsit, ez a 6-8 fokban kb. 2 perc alapjáraton, addig eléggé csörgő hangja van. Mármint, mint ha a szelephézagok túl nagyok lennének. Bár tegnap egyetlen egyszer már meleg állapotban fordulaton is előjött volna ez a hang, de ez nem biztos. 1 hónapja vettem amúgy az autót, 3000km-t mentem vele azóta, cseréltem olajat (Ford formula 5W30) meg ugye szűrőket.
Egyik oldalról azt olvastam, hogy ez ennél a motornál teljesen természetes, mármint, hogy hidegen kicsit csattog. Másrészről meg olvastam, hogy ez nem jó és utalhat a VCT elem meghibásodására.
Viszont talán itt a topicban írta valaki, hogy Ford márkaszervízben tudnak külön csak VCT diagnosztikát csinálni amivel ki lehet mutatni, ha valami nem úgy működik, mint kellene. Egy komplett VCT javítás elméletileg valami 200K. Ennek a diagnosztika áráról tudtok valamit?Szerk.: 2x raktam rá eddig diagnosztikát amúgy. Először 2 hiba volt benne. Az egyik a hűtőventillátor 1-es fokozata megadta magát a másik meg 2-es henger szívóoldali valami áramkör folyamatosan nyitott.
Ebből a ventilátor nem lehetett valós, mert akkor a klíma sem menne, de az pedig hűt rendesen. A másikat nem tudom. Lett törölve hibatároló, aztán talán 1 hete volt megint rajta gép és akkor nem írt semmi hibát.[ Szerkesztve ]
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
-
kcsa
veterán
válasz Klemens #10678 üzenetére
Nézd, volt már olyan Escortom amiben több mint 300ezer volt, és garantáltan nem cseréltek benne soha szűrőt, de baja sem volt. Mostani autóm is közeledik 200k-hoz, és ebben sem volt. Ha mindig kulturált helyen tankolsz, és ritkán hagyod kiürülni a tankot én azt mondanám hogy engedd el, majd jelzi ha baja van.
-
Klemens
őstag
Akkor hagyom ezt a dolgot.
Viszont a hidegen csattogás egyszerűen nem hagy nyugodni.
Már annyira rá vagyok állva, hogy melegen is hallom (de ezt lehet már csak bebeszélem magamnak).
Ma megkérdezték, hogy milyen diesel motor van benne. Mondom ez benzin...
Írtam az Essomotor-nak időpont egyeztetés miatt. Kiviszem hozzájuk Gödre, csak ha nincs baja és ez teljesen természetes, akkor megmondják, ha meg a VCT elemeket cserélni kell, akkor kicseréltetem.
Hibakódot nem dob, semmi. Erőtlennek sem érzem meg ilyen (bár egyszer mélygarázsból kiállásnál 1-esben amikor a meredek emelkedőn jöttem föl, nagyon erőtlennek tűnt, de csak akkor egyszer arra az időre még felértem).
Van fent youtube-on videó, talán ezen 04:26-tól ami hangja van, kb. az enyémnek detto ez hidegen. Bár a videón szerintem az a hibátlan állapot.
Viszont ezen a videón azért sokkal te csúnyább a hangja, bár lehet csak a felvétel ilyen.
Esélyes, hogy csak én reagálom túl, de mocskosul idegesít.
Meg ha már elmegyek, akkor szerintem megcsináltatom a szervószivattyúnál az olajfolyást. Ez mondjuk típushiba. Kíváncsi leszek, hogy a szimering cseréjét mennyiért vállalják.[ Szerkesztve ]
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
alfa20
senior tag
Ismer valaki, olyan személyt aki ért a Ford Denso nagy kijelzős navis rádióhoz?
"Az agy olyan, mint az ejtőernyő: csak akkor működik, ha nyitott." (Thomas Dewar)
-
ReFleXx
addikt
Nah, ma kicseréltem a fiestán a hűtővíztartályt, ahogy utana neztem nem egyedi eset, mondhatni tipushiba, bár igy is bírt 13 évet. Persze mikor anyám elvitte korábban a szerelőhöz, hogy csökken a hütővíz mennyiség kicseréltek neki csöveket, meg komplett termosztátházat, persze nem szünt meg a csökkenés, végül megtaláltam, hogy a tartály sarkán volt egy hajszál repedés, ami motormeleg üzemben, nyomás alatt spriccelte ki a folyadékot.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
radi8tor
MODERÁTOR
Kormány jobbra, majd balra tekerésnél koppanó hang az toronycsapágy lenne? Leginkább álló helyzetben hallom ezt (pl parkolóból kiállás, stb esetén).
2002-es Focus
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
DeFranco
nagyúr
mk1 fókába milyen fékfolyadékot vegyek?
ereszt valahol a kuplung-körön, elvileg még van benne annyi, amennyivel eljutok a szerelőhöz, de ha mégis lefogy (elfolyik álltában) annyi hogy rá kell tölteni nem baj ha van nálam tartalék.
a tünet annyi, hogy a pedál baromi furán könnyű, éppen még kiemel, de szinte semmi ellenállása nincs és nagyon lent fog, majdnem padlón, és az olajteknő és a váltó közötti illesztésnél találtam folyást, kb. másfél tenyérnyi tócsát csinált egy fél nap alatt.
akkor még volt minimum felett a tartályban (kb. minmax között felénél) azóta bele kellett tenni 100km-t meg pár napja áll az autó.
-
nagyúr
válasz DeFranco #10687 üzenetére
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-fekfolyadek-05-liter-t8.html
Ezt találtam neked!
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
-
DeFranco
nagyúr
-
bajnokpityu
félisten
válasz TayRol #10647 üzenetére
Nah, ma megvolt az első éles világitása a lednek. 8-9 percig világitott. Kb 2. percnél érkeztem meg haza, onnastól alapjáraton termelte a hőt. Ahogy led elaludt, a ventillátor leállt, alapjárati fogyimérő 1.4literről 0.5literre csökkent, úgyhogy jelentem működik.
Kiszereltem a sony fejet, meg a metavoice kihangosítót. Jó sokat kellett vadászni erre a sonyra, 2012 után mondeoknál a fejegység adja ki a radar hangját, és ami sonyt találtam, mind régi kocsiból való volt, amik nem adják ki a hangot.
viszont beraktam egy aftermarket fejet, úgyhogy sony kikerült.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
TayRol
veterán
válasz bajnokpityu #10694 üzenetére
ha mondim lesz, engedelmeddel kereslek majd.
-
bajnokpityu
félisten
válasz TayRol #10695 üzenetére
nagyon szivesen. hozz majd lengő biztosítékot, ledet foglalattal, meg vagy 2-3m kéteres hőálló szigetelésű 1mm2 körüli keresztmetszetű kábelt. fúróm, pákám akad.
nem én találtam ki, két helyen is olvastam róla, de nem értem, miért nem terjed el. kvázi megszünne a dpf para.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #10696 üzenetére
Inkább úgy fogalmaznék: miért nincs benne alapból az autóban. Ha van izzítás visszajelző, akkor arra simán ráköthető lenne.
⭐ Stella
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #10698 üzenetére
Új Corsa Van-ben mintha lálttam volna a napokban ilyen visszajelzőt (1.3 CDTI), a gyárban raknak is ki fityegő cetlit tájékoztató szöveggel ON párhuzam, hogy a Fiesta Van kifutott, egyelőre úgy néz ki, nem csinálnak már az újból.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #10698 üzenetére
Használati utasításban sincs leírva, hogy járatni kell x percig a motort mielőtt leállítod?
⭐ Stella