Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pakriksz

    őstag

    válasz duvi #6174 üzenetére

    3D ügyben simán össze lehet, Az ED képtelen egy helyi szinten kívül egyszerre megjeleníteni nagyobb területet. Tölt a naprendszerek között, tölt az űrállomások megközelítésekor(pedig évtizedek óta létezik a LOD és a ED használja is, csak nem elég jól), és bizony egy bolygó megközelítésekor is be szokott állni tölteni.

    Amikor ugrasz 2 naprendszer között, mit kell betölteni? A naprendszerekben van ~10 darab gömb egy kis textúrával és effektes shaderrel. Az űrállomások és űrhajók csak normál módban kapnak modellt, supercruise-ban csak fénypontok csóvával. Akkor még is mit tölt? Arról hallottam hogy supercruise-ban át lehet menni egyik naprendszerből a másikba sok idő alatt, de ezeket a töltögetéseket látva már nem tudom igaz-e.

    Míg egy ingyenes játékban megoldják hogy "on the fly" töltögessen be egy 60 gigás (föld), 22 gigás(hold), és 40 gigás(mars) textúracsomagot, miközben meglátogathatod a többi naprendszerbeli bolygót, azoknak 100+ holdját, miközben a bolygók és holdak mozgását hosszú távon is élethűen modellezi (föld forgásának lassulása, hold forgásának lassulása, és távolodása a földtől, föld forgástengely precesszió, napszél, légkör, stb jó)?
    A szimuláció rész mint mondtam érdekesen hatna az ED-ben, így nem tenne jót a játéknak, csak azért írtam róla, mert ha ezt így együtt megteszi az orbiter offline, akkor legalább a töltögetés észrevétlenségét illene megoldani egy 50 euros nagyon durván megtámogatott játéknál... és erre még rájön az hogy milyen ordító bugokat engednek élesbe.

    [ Szerkesztve ]

    Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

Új hozzászólás Aktív témák