- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
campernoob
csendes újonc
válasz orientcx #34074 üzenetére
Ha bunyóról van szó PVE-ben, akkor Corvette a legjobb megoldás szerintem is, a Conda talán egy dologban jobb, ha kicsi vadászokat akarsz elkergetni egy USS-ben, elég csak a turreteket átkapcsolni fire at will üzemmódba.
A thermal resistes shieldekkel kapcsolatban kicsit finomítanám a véleményemet, mert kicsi hajóknál ahol 1-4 SB-t használhatunk ott muszáj azt választani. De az FDL-nél és a nagy vasaknál, ahol 6-8 SB-t használhatunk, ott jobb választás a reinforced shield, a thermal resistet meg lehet oldani SB-ből. PVE-ben igen is van helye a Bi-weave shieldeknek, csak nem mindegy hogy milyen hajón, és hogy milyen jellegű a felhasználás. Kicsi és közepes hajókon a normál shield többnyire jobb döntés, de például phytonon, vagy gunshippen, már mindkét megoldás szóba jöhet, ez már erősen véleményes dolog. FDL-on a bi-weave szerintem egyértelműen jobb, mert eleve kevés slot van, és az FDL nem különösebben kedveli a meleget, ezért csak óvatosan érdemes SCB-vel sütögetni. Ahol egyértelműen jobb választás a bi-weave az pl. Cutter szállítós küldik, érdeklődő ügyfelek kezelése, ahol kisebb pajzs visszatöltődik a következő ügyfélig SC-ben. A nagy vasakra is CZ-kben , mert bármilyen erős is a pajzsod, akkor is lerágicsálnak belőle, ha a "csirkeaprólékot" is irtod. A Cz-k tulajdonképpen valamiféle horda játékmód, ahol egyébként a megnyert kör végét még egy speciális dallam lejátszásával jelzi is a játék, aztán dobja következő hullámot. Az igaz, hogy az NCP-k többsége thermal fegyvereket használ, de ilyen szempontból különbség van az Empire és a Federation CZ-k között. Míg az Empire CZ-kben arányaiban sokkal több a kis vadász, akik lehet hogy lőnek rád, de a komolyabb károkat rakétákkal okozzák, ezért itt a pajzs explosive resist értékének is magasnak kell lennie. A közepes méretű hajókat clipperek, phytonok, és type-9 jelentik, ebből az utóbbi kettő előszeretettel használ rakétákat. Mondjuk egy pajzsával "keménykedő" Cutterrel való összecsapásnál van komolyabb jelentősége a thermal resistnek, de azért ezekből jóval kevesebb van. Egy federation CZ-ben arányaiban sokkal több a közepes hajó, itt már jobban érződik a thermal fegyverek jelenléte, ezért ha ilyen helyre megy az ember, akkor érdemes az "empire SB konfiguráción" úgy változtatni, hogy lecserélünk egy-két SB-t thermal resistesre. Innetől az egész csupán egyszerű matematika. Ilyen szempontból óvatosan kell kezelni a régi ED-videókat, mert az egyik patch-nál megváltoztatták az SB-k számítási módját. Régen úgy működött a dolog, hogy az SB-k értékei összeszorzódtak pajzserősség szempontjából, míg most már csak az alapértékhez adódnak hozzá, vagyis megszűnt a szinergia. Az egy-két nagy hajóval folytatott összecsapásoknál: például bérgyilkos küldi csak a célpontra fókuszálva, vagy HazRes-ekben jobb a normál, vagy ha van, akkor "Barbie-pajzs", és persze még több thermal resist.
A fegyverek az meg egyrészt egyéni preferencia kérdése, másrészt, hogy mihez van alapanyag, vagyis mit "tudunk főzni". Amit én kiengedési szabályként emlegetek, ez régen is volt, ez valamiféle mass-lockos dolog, régen még valami figyelmeztetést is dobott low wake FSD-t indításakor, amiben valamiféle ".... mass-lock faktort" emlegetett. De ez csak azután fordul elő, amikor a CZ-ben felborul az egyensúly az ellenfél javára, ez low intensity CZ-kben hamarabb bekövetkezhet. Tehát ha bemész és csak néhány ellenfelet puffantasz le akkor nincs ez a mass-lock. Ráadásul a dolog elég zavaros, hogy mikor szabadulsz, vagyis hogy mikor megy végig a low wake FSD töltés. Volt olyan hogy a legközelebbi kis vadásztól több mint 3 km-re kellett eltávolodnom, miközben egy Cutter, és kísérete ennél kisebb távolságról is elengedett.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Videó stream letöltése
- Vicces képek
- Eredeti játékok OFF topik
- Ukrajnai háború
- Viccrovat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- További aktív témák...