Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • orientcx

    őstag

    válasz nubreed #31046 üzenetére

    "ha meg lesz az Elite rangom még Lori Jamesonhoz megyek el, hogy kicsit megreszelje az SCB -met de az már annyira nem sürgős"

    Azt te csak hiszed hogy nem sürgős! Az rohadtul nem mindegy, hogy egy 7B-s SCB töltet 118, vagy 150-160 fokig fűti fel a kazánt, márpedig Lori nénénk pont ennek a mestere. (Azért ajánlom az "A" helyett a "B"-t, mert kevésbé fűt. Ráadásul azzal együtt, hogy valamivel kevesebbet tölt vissza, de 5 adag van benne, ami összességében több, mint amit az "A"-s 4 töltete tud belepumpálni a pajzsba.)
    Akárhogy is, egy alap 7B-s nyugalmi állapotból kb150 fokig fűti fel a hajót, ezzel szemben a 3-as fokozatú spec SCB(jelenleg sajnos csak hármas van) beéri ~ 115-118 fokkal. És itt nem is csak a max hőfok a lényeg, hanem az az idő, amit a 100 fok feletti tartományban töltünk. Ugye szép lassan kúszik felfelé a hőmérő, és a fejlesztett SCB esetén 118 foknál már vissza is fordul, és már rég megint bőven 100 alatt lesz, amikor az alapváltozatnál még mindig fölfelé kapaszkodik a nyomorult, hogy a mutató majd egyszer végre odaérjen a 150-hez, aztán mindezt visszafelé is. És persze természetesen a magasabb hőfok is rádolgozik, méghozzá nem is keveset.
    Lényeg a lényeg, egy alap 7B-vel akár már a harmadik - negyedik töltés után is felcsendülhet a "module malfunkcion" kezdetű örökzöld, míg a tuningolt verzió esetén simán el lehet lőni gyak akárhányat következmények nélkül(kipróbáltam, gond nélkül ürítettem le 2 7B-set(10 töltet), utána meg egy 6A-sat, és mindezek után minden modulom bőven 80% fölött maradt, sőt, a legtöbb 90% fölött)
    A spec SCB tuning nagyon fontos! :K

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

Új hozzászólás Aktív témák