- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
Hirdetés
-
Manor Lords - Túl a kétmillión
gp Alig három héttel a megjelenés után máris egy fontos mérföldkövet értek el a készítők.
-
Az EPYC 9005 CPU-sorozatba érkezik az AMD Zen 5
ph A Turin platform hivatalos termékjelzése a SATA-IO adatbázisában tűnt fel.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
Magyar márkaszervizzel csak rossz tapasztalatom van -kivéve talán pont most az Ioniq hajtómű cserét, de a Duna-Autó ezzel is hazaküldött, hogy semmi baja-. Szerencsére egy másik szerviz normálisabb volt, bár csereautót én sem kaptam (fel sem merült bennük), én sem kértem mert van másik, viszont 3 hét alatt készen volt, amiben volt egy 4 napos ünnep is, szóval nem éreztem gáznak.
De ezt leszámítva katasztrófa szinte mindegyik, ahol eddig megfordultam, beleértve a BMW márkaszervizeket is. Már eleve az, hogy az értékesítők bunkók, a munkafelvevő bunkó, az egész márkaszervizesdiből süt a sznobság amit még lenyelnék ha rendesen dolgoznának, de az se megy. Csak a lehúzás van, minden fronton. .A tudomány a valóság költészete!
-
Bandit21
addikt
+tibcsi0407
Ezzel az a gond csak, hogy egy jó adag ember emiatt nem vesz ev-t egy kisebb része meg ezek alapján megy trollkodni.
Amúgy megnézném mit szólna egy átlag benzin/dízel autó ha uveghangon küldenék neki 37 km -en át. Mondjuk 4-esbe 165 el.
Felteszem java részük hamarabb menne tönkre minthogy kifogy a benzin/gázolaj. Nem hagyományos vs ev vitát akarok generálni, nekem is van ilyen is olyan is, de ahhoz hogy a megfelelő felhasználási helyzethez a megfelelőt vegyem elő csak ész kell.
Nem megyek az id3-al 6 fővel Görögországba, és hétvégén napi 3x 2-10 km -t se a Kodiaq al.Ha meg nem vagyok olyan szerencsés hogy lehet két kocsim is ami abszolút a két véglet, akkor meg kiválasztom ami a legtöbbször jó. A másik felhasználási módnal meg kompromisszumot kötök.
De ez alapján a cikk alapján városba szaladgálni se fog senki leaf et venni ami még hülyeség.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Ha ott van először forgalomba helyezve akkor itthon csak vámoltatni és papír cseréltetni kell, nem? Akkor 7%- az itthoni papírcsere költsége. 20 milliónál az is szemmel látható összeg. azért 1 millából egy ideig lehet tankolni a kocsit
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Utóbbi a megoldás, ahonnan lehet lízingel mint magányember és utána megvenni. Mondjuk ami mindent el lehet Szlovákban számolni a kocsival nem ok nélküli h céggel együtt adják veszik a nagyobb értékű kocsikat.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Ez a 20 milla is nagy érték ám! Van szlovák cég a családban és évente párszáz € csak ha ilyen jellegű a fenntartás ha jól értettem a könyvelőnket (nekünk más mert működő cég, de az is megáll évi 4000€ban). Szerintem ha az autó értékcsökkenése és üzemeltetési kiadásainak egy része költségelhető (vagy akár a teljes is) azért nagyon nem mind1.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Bandit21
addikt
-
Shadowbull
addikt
Onnan indultunk hogy az Audi pakkja kiszakadt az ütközésben.
Erre írtam hogy megfelelő nagyságú és irányú erőhatás esetén bármilyen autóból kiszakad a pakk.A Teslánál ilyenkor mennek az utasok is, mert az első ülések a pakkra vannak csavarozva. Ez tény, ezen nincs mit vitatkozni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"összes villanyautós baleset az elmúlt 15 évben mínusz a két darab említett"
Hát ez is eléggé légből kapott.
"ott ülsz az akkumulátoron."
Ez viszont tényleg így van. Hogy az autóban bennégés veszélye a BEV-nél vagy az ICE-nél nagyobb, azt őszintén szólva tudja a fene.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
biker
nagyúr
Az ülés a kasztnihoz, az alaplemezhez van rögzítve, és az akku ide van rögzítve kívülről általában, itt gyakorlatilag nincs alaplemez (súly spórolás) hanem maga az akku az alváz része.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Bandit21
addikt
Nekem azért ez kicsit olyan feltételezés lenne mint azt mondani hogy minden BMW kigyullad. Értem hogy józan paraszti ésszel nézve ezt a típusú felépítést valóban felmerül hogy akkuval egyutt szállnak el az utasok is, de mégis furcsa lenne ha erre nem gondoltak volna a tervezők, engedélyezok, szakírók stb.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Balázzs
senior tag
Nem is tudtam, hogy a teslafi ilyet is tud. Ahogy olvastam fórumon, sajna az api az akku hőmérsékletet nem tudja, bár maga a teslafi mintha írta volna, ha nincs az autó töltőn.
Nekem egyik reggel hasonlóan kb 7 perc alatt bemelegítette az autót, igaz nem volt olyan hideg, a napos idő és a nagy üvegfelületek előnyösek ilyenkor.
-
biker
nagyúr
-
Shadowbull
addikt
Igen, valószínűleg ez is benne van. Pontosan tudják hogy igazából úgysem tud tenni semmit. Az osztrák fogyasztóvédelem valószínűleg nem illetékes, mert magyar rendszámú autó amit sanszosan nem is Ausztriában adtak el, a magyar meg pláne nem.
Én eleve nem vittem volna Bécsbe, bár értem az érveket hogy miért tette mégis. (Ott szerelték korábban és emiatt arra elvileg garanciát kéne vállalni. Arra is)Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
stickrs
senior tag
Osztrákéval se...amit venni akartam LR model 3-ban pont átvétel előtti napon ment el a fűtés, állítólag egy szenzor csere, azóta is cserélik, ott áll az autó lassan 2 hete... semmi konkrét info arrol hogy mikor lehet elhozni.
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
titán
Projekció a következő 110e kmre (várható eladási pont):
Értékvesztés: 2000 e Ft
Otthoni töltés: 13000 kWh x 1,1 x 71 Ft = 1015 e Ft
Nyilvános fizetős: 500 kWh x 1,1 x 200 Ft = 110 e Ft
Fizetős DC: 2800 kWh x 1,1 x 250 Ft = 770 e Ft
Fizetős SuC: 2500 kWh x 200 Ft = 500 e Ft (számítva arra, hogy SuC is fizetős lesz valamikor)
Összesen: 4295e Ft
Km költség: 39,05 Ft
220ekm-re: 35,40 Ft[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest