- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: Látogatóban a Chieftecnél
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
stickrs
senior tag
Futásteljesítmény, ac és gyorstöltés aránya. Ahogy a teszteket néztem korral minimálisan degradálódott az aksi, bár sztem 80 meg 110k között nem lesz nagy eltérés, én 50k után se veszek észre érezhető különbséget. ( nekem Ioniq van)
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
Vesa
veterán
-
-
titán
Az 50km-t hogy számoltad ki? Ahhoz 75% degradáció kéne, hogy 200-ból 10 év alatt 50 legyen. A legrosszabb eset, hogy 10 év alatt lesz 30% degradáció, és akkor a 200-ból lesz 140. De amúgy igen. a fogyasztás nem változik, csak a kapacitás.
De olyan nincs, egy 200km új autó fogyasztása és a 10 éves ugyanolyan használt fogyasztása közötti összehasonlítás elvégezhető legyen, hiszen 10 éves autó tok más mint az új.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Shadowbull
addikt
A problema ott van hogy az akku degradacioja nem linearis. Az elejen van egy relativ gyors szakasz, akkor "beall" az akku, utana sokaig linearis, a vegen viszont gyorsulva zuhan.
A gyorstoltesek szama, a hasznalat modja, a homersekletvaltozas intenzitasa es az ido mind befolyasolja a dolgot.Sajna most meg nincs eleg tapasztalat ahhoz, hogy tudjuk, mennyi ido/hasznalat utan fognak hasznalhatatlanna degradalodni az akkuk.
Egy biztos: ez be fog kovetkezni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Vesa
veterán
Ha vásárlás előtt állsz és használtban gondolkodsz, mindenképpen méresd ki az akkut (mondjuk agy OBD kiolvasás egyébként is alap). Arra is érdemes figyelni, hogy mi a helyzet a garanciával. Az Ioniq-nál 5év teljes körű, és 8 év/160k km akkupakk garanciát adott a gyártó, de itthon ez csak akkor érvényesíthető egyértelműen, ha az autót itthon adták el újkorában. Tehát import autóknál szívózhatnak azzal, hogy az XY országban kell gariztatni. Ennek ellenére ezt is át lehet tolni, de macerásabb. A másik, hogy ellenőrizni kell az autó előéletét, mert ha nem vitték kötelező szervizbe a megadott időpontonként, akkor megtagadhatják a garanciális ügyintézést. Egy 3-4 éves autónál ez nem lényegtelen, tehát ha van 2 egyforma ami tetszik, akkor azt vedd meg, ami hazai forg.helyezésű volt és minden rendben van a szerviztörténetével.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs