- Google Pixel topik
- OnePlus 8 Pro - a túlgondolt
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Fókuszban a játékmódok
gp A premiere kicsit még várnunk kell, októberben debütál a teljes kiadás.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Belép a Realtek a PCIe 5.0 SSD kontrollerek piacára
ph A cég rögtön több modellel is jelentkezik, a csúcskategóriától a belépőszintig.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
válasz stickrs #5796 üzenetére
Az entry belépők is szívnak jól látod, ha tudnak otthon tölteni, akkor is. Pályán én 150km-t ha tudok menni nyugiba akkor racionális vagyok, többet nem. (max ha nem fűtök/hűtők kamion mögött megyek) Azért itthon is lehet találni utat, ahol gurulsz 350-400km-t, oda vissza. Tehát be kell gurítani bő 30kwh-t valahol, kettő etapban.
Nekem nem fogja megérni 9-10l benzin fogyasztás miatt másikkal mennem, de ha valaki pl hibrid tulaj, az nem fog tölteni letolja benzinnel és jónapot.
Ezért lenne jó gyorsan venni egy M3-at, vagy bármit ami nagyobb hatótáv és racionális elérhető ársávban van.
A 2x-30M értékű auto ha valakinek belefér, nem fog feszülni a villany áron se nagyon. -
Semin
senior tag
válasz stickrs #5796 üzenetére
Az ioniq 28 egy városi autó, amivel ha kell - évi 3-4 alkalommal - el lehet menni hosszabb távot is. Mivel én pont így használom nem fog jelentős többletet okozni az, hogy a családlátogatás épp 15k vagy 25k Huf.
Városban/városok között (nem autópálya) nagyon franko a fogyasztása.
Az összes olyan elektromos autó aminek hasonló a hatótávja ebben a felhasználási módban lesz csak kifizetődő.
[ Szerkesztve ]