Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
ma Az új aktivitáskövető rendkívül hasonlít egy Apple Watch-ra, de a funkcionalitás és az ár nyilván nem.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tuzpenge
őstag
Direkt új hsz-ben írom.
A tesla az elektromos autózásban és a hozzá tartozó szoftverben úttörő.
Ez tény, ezen kár is vitatkozni. Maga mint autógyár még korai stádiumban van, és nem is szabad egy audihoz, mercihez, VW-hez hasonlítani, de még egy hyundai-hoz sem. Az ár ami egy teslához köthető megint megkérdőjelezhető, de elég sokmindent nyújt azért a konkurenciához képest is (nem a minőségről beszélek). Szerintem itt senki nincs Musk hátsójában derékig (legalábbis nem olvastam itt ilyet), de ezt a szálat folytatva, aki szidja őt nekem mindig a keserű a szőlő érzés jut eszembe. Musk-ra sokmindent lehet mondani, de hogy hülye lenne azt még véletlen se (sőt szerintem egy zseni, mondom ezt úgy hogy se Tesla, se Musk fanatikus nem vagyok). Az autopilot meg egy játék még csak erre külön fel is hívják a figyelmet, hogy nem szabad csak arra alapozva közlekedni. Én remélem, hogy soha nem is jön el az önvezető autók ideje....Az akkukkal meg minden más gyártó is szív ha a beszállító elront valamit, szóval ez se Tesla specifikus.
Maga a Tesla kommunikációja, vagyis nem kommunikációja az viszont tényleg bicskanyitogató.
Ui: én se vennék annyi pénzért teslát amennyiért árulják, sokkal inkább egy ioniq 5-öt...ˣ
-
tuzpenge
őstag
Az új autó árak is kilőnek mint a puskagolyó. Én nem tehetem meg hogy újat vegyek így a használt ioniq között nézelődök, de míg 2 hónapja a 2018-as modellek 6-6,5 milla körül mozogtak (premium), adigg most már inkább 7,5-de nem ritka a 8 millás sem (már ha egyáltalán van). Szóval tavasszal elég jó befektetés lett volna mondjuk 3-4 elektromos ioniq....
Na mind1 ez csak úgy kijött most mert elkeseredett vagyok hogy szerintem vagy 1,5-2 évig nem tudok elektromosra váltani, pedig nagyon szeretnék.ˣ
-
-
tuzpenge
őstag
Idáig még nem volt jó befektetés az autó (kivéve a ma már veterán autókat, de ugye az emberek 99% nem 30+ évre vesz autót)!
Szerintem ez nemigen fog változni most sem. Lehet hogy ideig-óráig igen (mint ahogy aki 4 hónapja vett ioniq-ot az most simán kereshet vele 2-2,5 milliót), de hosszú távon nem gondolnám. Az autóipar fél-egy éven belül vissza kell térjen a régi kerékvágásba, mert ha nem akkor nagyon csúnya vége lesz és az lesz a legkisebb probléma, hogy kinek milyen autója van....szerintem. Ha pedig az autóipar visszatér a megszokott vágányba (értsd hogy gyártani és eladni fogják az autókat, most az mind1 hogy hybrid, elektromos, etc), akkor nem túl sokidő múlva normalizálódik a használtautó piac is.ˣ
-
tuzpenge
őstag
Nyilván most a Te szemszögedből nézve ez jó, mert jól kitudsz szállni. Bár ez is kérdés, mert ha meg szükséged van autóra akkor: 1 új autót most hirtelen nemigen veszel helyette, 2. használtat szintén nem vagy csak irreálisan drágán és akkor még ott lesz a bizonytalansági faktor hogy milyen hibája jön elő.
Az hogy meddig tart ez az állapot nem tudni (reméljük nemsokáig). Úgyhogy ha van felesleges autód akkor abból most vagy a közeljövőben érdemes kiszállnod. (És a használt alatt én most a max 8 éveseket értem mert afölött már nem drágul irreálisan. Bár ez sincs kizárva.) Szóval elég ingoványos most a talaj, és szerintem pánikvásárlás van a piacon ami nyilván felfelé tolja az árakat mert nincs annyi kínálat mint kereslet. (JóskaPista megveszi a 8-10 millás autót most hitelre mert azt mondják neki, hogy ha most nem vesz akkor soha nem lesz már neki mert csak drágább lesz, stb. JóskaPistának nincs túl sok esze, de hitelképes ezért bármi áron belevág ebbe a visszautasíthatatlan bizniszbe. De közben kirúgják a melóhelyéről ahol már tizen éve dolgozik, mert nincs megrendelés, meló, stb. JóskaPistánk már a hitelt sem tudja fizetni, így rövid időn belül se pénz se kocsi....)ˣ
-
tuzpenge
őstag
válasz wassermann #2098 üzenetére
A smart-ot is lehet mindennek nevezni csak szépnek nem.... (persze a szépségről nem lehet vitatkozni de na).
ˣ
-
tuzpenge
őstag
Helló!
Olyan kérdésem lenne, hogy a 40kWh-s nissan leaf minden felszereltségéhez jár a nissan connect ev applikáció? Használt autó vásárlásánál mire kell figyelni hogy én is tudjam használni az appot?
Köszi!ˣ
-
tuzpenge
őstag
-
tuzpenge
őstag
válasz Tiédetis #2324 üzenetére
Egy kiegészítés: az e-golfnak nincs papír alapú szervizkönyve csak digitális. Ha azt vezették akkor itthon is elfogadják és él a gari! A másik két típusnak valóban papír alapú, de ahogy a kollégának is írtam én még nem találkoztam normálisan (értsd: megfelelő időben és km-ként) vezetett szervízkönyves külföldi ioniq-al, de még leaf-el sem. Persze ez nem azt jelenti hogy nincs is. A két kritérium közül valamelyik sose stimmelt.
ˣ
-
tuzpenge
őstag
válasz Tiédetis #2328 üzenetére
"Mert az nem elektromos autónak készült " -> mint ahogy az ioniq sem...
Ha megnézed most a hahu-t láthatod hogy olcsóbb mint az ioniq úgy hogy az ioniq 1-2 évvel öregebb....szóval amit írsz hogy drágább mint az ioniq sem állja meg a helyét. Pl keress 2019-es golfokat meg ugyan ilyen évjáratú ioniq-ot! a 2017-2018-as ioniq-ok kerülnek 7,5-8,5 misibe, 2019-es nincs is a 2020-as meg 10 felett van bőven a 2020-as golfot meg kifogsz 9 körül.... De no offense mindenki azt vegye amit akar csak ne állítsunk olyan ami nem igaz![ Szerkesztve ]
ˣ
-
tuzpenge
őstag
válasz Tiédetis #2330 üzenetére
Én sem akarok kötekedni (ha annak vetted elnézést, egyáltalán nem annak szántam), de a kollégánál akinek te írtál szóba se került a soul, meg ugy fel sem merült ebben a párbeszédfolyamban, most meg azt kevered bele. Én meg arról nem beszéltem. Az ioniq-ról és a golfról volt szó mint platform meg mint ár (nem a soul-ról)! Egy szóval nem írtad hogy a soulhoz hasonlítod és te arról beszélsz. Amúgymeg pont ezt írtam én is hogy az ioniq ára milyen magas a golfhoz képest. Az meg hogy kinek melyik éri meg mindenki eldönti maga (jóesetben), úgy ahogy te is eldöntötted....
Amit Füleske ír az meg nagyjából igaz.ˣ
-
tuzpenge
őstag
Szerintem nem 450 EUR hanem 450 ezer jó magyar Ft! Nagyon nem mind1.....bár szerintem 450 ezerért, ha hoz egy normális kocsit (márpedig azt hoz) és még jótállást is kell vállalnia rá 1 évig (legalábbis a fő darabokra) akkor egy 4-5 millás kocsinál már megéri. Nekem amúgy is szimpi a becsületesnepper (kivéve mikor már túltolja a majomkodásait néhány videójában).
[ Szerkesztve ]
ˣ
-
tuzpenge
őstag
válasz Chereiose #2527 üzenetére
A fali töltő a kényelem és a gyorsaság miatt jó. Én tetettem mert nekem nem mind1 hogy a golfot 13 óra vagy 4 óra alatt tölti fel, és nincs is a környéken gyorstöltő sem. Így ad egy kis biztonságérzetet is, hogy szinte bármikor indulhatok, mert nem merítem 0-ra és inkább csak 2-2,5 óra a töltési idő ha menni kell valahova. Persze ha extra rendkívüli eset van akkor még az a 2 óra is sok és át kell ülni a füstösbe.... Amúgy valószínűleg soha (vagy nagyon sokára) nem hozza vissza az árát.
ˣ
-
tuzpenge
őstag
válasz rbalint88 #2533 üzenetére
Mintha csak az enyémet fotóztad volna....pont ugyan ilyen (szín, felszereltség, stb...a km egy picit kevesebb az enyémbe most 24 ezer és 2019/6). A tempomat nekem is hiányzik, a 25 éves passatomban is van....Nekem is azt mondták hogy 120 ezerért bele tudják applikálni, de szkeptikus vagyok e téren. Hivatalosan is engedélyeztetni kell a VW-nel, valami lincet is meg kell venni, de nem tudom pontosan.
[ Szerkesztve ]
ˣ
-
-
tuzpenge
őstag
Pörög a topic...
ABBA NE HAGYJÁTOK!!! Jó olvasni!ˣ
-
tuzpenge
őstag
Ez még mindig az elektromos autó topik vagy átalakult egy jóadag állszenttséggel ellátott, egymást feleslegesen kioktató topikká?
ˣ
-
tuzpenge
őstag
Mit jelent a kis hatótáv? Nekem nagyakksis van és télen 110-es autópályatempónál is elmegy 180 km-t (úgy hogy a megtett út minimum 80 %-a autópálya) 23 fokra fűtve. Ha országúton megyek 90-el a 200 km is sima. Nyáron klímával 250-280 km attól függ hol használom. Ettől többet az általad említettek sem hiszem hogy szignifikánsan elmennek. Egyedül az eső az amit nem bír, én nem tudom miért de esőben drasztikusan csökken a hatótáv…sokkal jobban mint hidegben. Mondjuk az is igaz hogy nagyakksisat 10 misi alatt, jó állapotban kifogni nehéz ma, de nem lehetetlen.
ˣ
-
tuzpenge
őstag
válasz wassermann #5084 üzenetére
Ha ez így lenne és nem akarnád hogy felvegyenek ki se mozdulhatnál otthonról…..
ˣ
-
tuzpenge
őstag
válasz Shadowbull #5923 üzenetére
"A Teslánál ilyenkor mennek az utasok is, mert az első ülések a pakkra vannak csavarozva. Ez tény, ezen nincs mit vitatkozni."
Mondjuk ez csak feltételezés a részedről, hogy a teslánál megtörténik ilyen.....
Az audinál már 2x is volt ennél a típusnál, teslánál még 1x sem volt hogy az utasokkal együtt elrepült volna az akksi.
Persze minden csak erő kérdése, de azért na....ˣ
-
tuzpenge
őstag
válasz Shadowbull #5926 üzenetére
"Nincs olyan csavarkötés, amit ne lehetne túlterhelni."
Teljesen egyet tudunk érteni!
"Nem csak a Teslánán, hanem minden elektromos autónál megtörténhet. "
Ezidáig mégis csak az audi e tron-nal történt meg, méghozzá dokumentáltan 2x is! Szerintem alulméretezettek a csavarok amit használnak és illő lenne őket visszahívásban cserélniük!ˣ
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mászós topik - falmászás, via ferrata, sziklamászás, hegymászás
- Milyen autót vegyek?
- Gumi és felni topik
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Túra és kirándulás topic
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel