- DIGI Mobil
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- iPhone topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- uleFone Power
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
Szia!
Nagyon sok kérdés merül föl azonnal. mennyi az-az összeg amit rászánnál maximálisan a kocsira ? Melyik karosszériával nézegetted őket ? Milyen motorral szeretnéd milyen váltóval mik az igények amiket teljesíteni kéne ? Nem Km-t veszel igazából hanem állapotot.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
Oszt hol lehet ilyet venni? Na meg mennyire lehet tartos, az is egy kerdes. Maga a wax is nemi segitseg. Igaz a sar az megtapad, ellenben sokkal konnyebben lejon. Meg ugye mi a helyzet a porral+reggeli para komboval? Mert az a fo gond, nem a sar.
Ahogy nezem, nem valami olcso termek, es van also es felso reteg is, mait kulon meg kell venni. Plusz a felvitelesem a legegyszerubb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Casanova*
veterán
így van ha esetleg rámegy por. egy vödör vizet a kocsi tetejére öntünk és máris csili vili tiszta a kocsi. és télen nagyon sokat véd a rozsdásodás ellen.
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
MPowerPH
félisten
Szerintem nagyon draga. Azert az alkatreszarakat ne vegyuk ide... 80k-bol megvan egy nagyszerviz. Meg egyebkent is, ki az aki annyit kifizet egy ilyenert? Nem veletlen nem lehet kapni meg kiskerben, es hozzajutni sem egyszeru dolog.
Nekem egy mosas kb £5, plusz az aram, amit elhasznalok. Waxolni meg eleg fel evente. Tenyleg... Valaki hasznalt mar hard-waxot? Ugye eddig a 'krem' alapu termekekhez szoktam, ellenben van itthon kb. 6l hard wax, amivel nincs tapasztalatom. Mi a kulonbseg a simahoz kepest? A felvitelet nem tudom elkepzelni, ugye olyan mint a viz, allagra is. Platinumot hasznalok, amivel egyebkent elegedett vagyok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
NyalokAA
aktív tag
1. teljes fapad , nem luxury line , teljesen alap ülések , halogén .. most kell majd rákölteni rengeteget a km alapján lánc csere szívósor tisztítás szilentek gumik is fáradnak már ilyenkor turbót is meg kell nézetni lengéscsillapítókat
+ van benne ülésfűtés , navi , kibővített műszerfal2. szintén zenész ez sem luxury , teljesen alap ülés , halogén .. szerviz mint fentebb
+ Lci3. motorcsere láncszakadás miatt ? 209 e km-nél igényes gazdája lehetett én biztos nem vennék ilyen kocsit
4. ez legalább tényleg luxury lineos és xenon , szerviz ugyanaz mint a többinél
+ talán az 5 közül ez a legkevésbé rossz5. ilyen leírás és fotók mellett teljesen felejtős kívülről is teljesen fapad a belsejéről már képet se mertek felrakni 255 k km kicst erős
[ Szerkesztve ]
-
Drago1
tag
Az első nem Luxury hanem sima ,xenon nélkül ne vegyél autót szerintem a halogén nem illik a bmw-hez ,az M -es is lehet hogy csak épített ,mert a beltéri műanyagok sima szürkék az meg a sima 3 -asban szürke ,M-es ben ezüst és mintha kígyóbőr lenne közelről Hextage vagy hogy nevezik,meg kell nézni ha a tetőkárpit fekete akkor szerintem gyári M azt nem szokták cserélni építettnél csak első hátsó lökös küszöbök és kormány amit cserélnek a többire csak nagyon fanatikusok vállalkoznak.
Luxury belső vajszínű és króm pakkos minden esetben.
Én xenon ,nagy navi ,8 hp autómata ,elöl hátul radar nélkül nem vennék autót ,nehéz találni jól felszereltet.
-
NyalokAA
aktív tag
Nem vagyok autószerelő csak szeretem rendben tartani a gépet Itt van Ezredes a topikba kérdezd meg őt mit mikor érdemes cserélni. Használat függő is nem mind1 100k a városba vagy az autópályán stb.
Általánosságban 150 ezer km után 4 hengeresnél illik ellenőrizni a turbót lengéscsillapítókat , difin a szilenteket , ha manuál akkor váltó kapcsoló szimeringet , ha automata akkor már 100-150 ezernél szokták az olajcserét javasolni kivétel aki azt vallja , hogy váltóban azt minek
A vezérlés csere + szívósor tisztítás pedig kötelező , ha meg akarod óvni magad a későbbi anyázástól mert , ha elszakad a lánc elég durva dolgokat tud művelni -
veterán
Amennyi az ajtóoszlopba be van írva. Fújd fel gyári értékre, és reseteld a nyomásmérőt a menüben.
Vazz, mekkora defektet kaptam múlt héten az autópályán. Természetesen külföldön. Bal hátsó kerék. Először azt éreztem, hogy kicsit megy erre-arra a kocsi hátulja, mintha változó oldalszél, vagy keréknyom lenne, de egyre erősödött, le is lassítottam. Aztán szólt, hogy bal hátsó nyomás alacsony. Már kicsit későn, mert addigra megrágta a gumi oldalát (nem defekttűrő). Volt nálam javító spray, belefújtam, elmentem vele a köv. kútig és ott felfújtam gyári 2.5-re. Azóta jó, de cserés lesz.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
MoP_FX 57
őstag
Megvan az oka. Ha hátul keményebbre van fújva, akkor azzal alulkormányzottságot idézel elő. A BMW-k meg tipikusan túlkormányzottságra hajlamosak a hátsókerékhajtás miatt. Ez a biztonságot szolgálja, mert az átlagsofőrök inkább egy túlkormányzottságot tudnak lekezelni. A másik, hogy így a hatsó kerekek kopását is némileg moderálni lehet.
-
veterán
-
veterán
Amit a műszerfalon vagy a waze-ban, stb. látsz, nem lesz pontos. Már csak a mintavételezés ritkasága miatt sem, és még ott van a GPS tétlensége is. A műszerfali értéknél általában 5-10% eltérés van felfelé a valódi sebességtől. Önámításnak jó, de hitelesnek nem.
Ha kell van ismerősöm, akik versenyek hiteles időmérésével foglalkoznak nemzetközi szinten. Vagy menj ki gyorsulásira, és ott méresd be, ott lézeres kapukkal mérnek ezredre pontosan.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
Azt mondod, amit én is, hogy az eredő erő azért volt akkora, mert EREDŐ volt. Nyilván más lett volna, ha nem áll a target autó, hanem mozog, és pont az erő irányába. Az eredő erő sokkal kevesebb lett volna, a mozgás miatt a target előrevetődik és csillapítja a rá eső erőt, magyarul átalakítja mozgási energiává, és túlélik.
Másik példa: két autó megy 50-nel, az egyik bemegy a másik elé a kereszteződésben merőlegesen, és a második nekimegy oldalról. Majdnem fel fogja borítani, mert az elsőnek a másodikhoz képest nulla volt a sebessége, és nem volt az irányába mutató erővektor. Tehát nem volt ellenerő (max. a tömeg tehetetlensége, és a súrlódás a 4 gumin). Annyiban szerencsésebb, hogy mivel mozgásban volt, a test mozgási iránya elmozdul, ezzel átvéve és csillapítva az energiát, amit az első adott át neki. Ha áll a második, sokkal rosszabbul jár.
Még egy észrevétel: Pl 180-al csapódó autó az 50-el halado kocsiba pontosan megegyezik ugyanazon autó 130-al csapódik 0-s kocsiba, mert 130 és 0 között és 180 és 50 között is 130 a különbség - a különbség valóban ugyanaz, de a lendület nagyon nem! A lendület viszi tovább az agyadban és a szívedben (és minden más szervedben) a folyadékot, vért, ami menni fog tovább ha kell, ha nem. 180-nál már borítékolhatod, hogy szétfröccsen belül valami, mert nem bírja ki a robbanásszerű nyomásemelkedést. Kisebb sebességnél (még ha a különbség ugyanannyi is), kisebb a lendület, kisebb erőhatások érik a szervezetet. És a két kocsi is sokkal nagyobb deformációt fog szenvedni ugyanezen törvények miatt, ha nagyobb sebességgel (nem különbséggel) csapódnak egymáshoz.
Szada85:
Igen, igazad van. A fiam 10 éve kempozik, mellette zeneiskolába jár, most megy zeneművészetibe középfokon. Tudja, mi az önmérséklet, kitartás és küzdelem. De én is voltam fiatal, most sem kell a szomszédba mennem vagányságért, és lesz úgy, hogy az adrenalin győzni fog a józan ész felett. Úgyis lesz. Akkor jön majd jól a nagy kocsi. De elég hozzá egy drogos vagy részeg barom is, aki hátulról belemegy 170-nel a Szentendrein...
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
1. a videót nem lehet megnézni
2. mindenki annyival megy, amennyivel akar és mer, tud, stb. nem ez a baj, hanem az egyre több balfasz, meg a román/ukrán/lengyel 3-4 autós konvojok horvátból hazafelé, végig a belsőben 110-zel (napok óta ez megy)
3. 50-nel is meg tudsz halni a városban, sőt 30-cal is, nézd meg a mercis csávót, amelyik kivégezte azt a két szerencsétlent anno a Dózsa Györgyön. Sőt, állva is meg tudsz halni, kicsit feljebb kitárgyaltuk.
Meg kell tanulni rendesen vezetni, és figyelni a többiekre a forgalomban, akkor lehet gyorsan menni. Ha meg nem jön ki a lépés, akkor így jártunk. De legalább addig élvezetes volt
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Gsx-rr
veterán
Milyen Bmw-d van?
En most voltam egy 1200 km-es uton G11-el.
Siras kerulgetett 140-nel hogy sose erunk haza. 170 korul ereztem kb,hogy ez mar utazotempo.
Azt ugye vagod ,hogy egy ilyen auto 180 nal is biztonsagosabb es valoszinu elobb megall ,mint egy tizeneves auto 130-nal.Senortilla: a Dozsa Gyorgy uti buli ki fog jonni 50-50 re
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
BeZol
őstag
Fékeztem 260ról állóra (mentem fel domboldalon, sehol senki majd egy álló kocsisorral találkoztam, egyáltalán nem lehetett előre látni, fél kocsira álltam meg az előttem levőtől végül), fékeztem 160 körül előzve vissza a 70nel totyogó kocsisorba úgy, hogy közben sávolt váltottam, fékeztem 180ról őz miatt (sávot váltottam, erre pont arra indult tovább, úgyhogy egyből vissza eredeti sávomba), DE egyik esetben sem történt ilyen, hogy kitörjön a kocsi hátulja. Vinnyogott az elektronika és megfogta a kocsi hátulját (mert amúgy megindult főleg az őzes sztorinál a visszakorrekciónál), de ez ami veled történt ez nekem bűzlik. Vagy a futóműved, vagy a gumijaid vacak állapotban lehettek, viszont pl. húgom toyota yarisa az hasonló, mert egyenes fékezésnél is meg-megindul a hátulja és jobbra-balra rángat a kocsi, na azzal is tuti hasonló történne mint veletek.
Egy nagyobb kocsi (ami jobban fekszi az utat, de elég egy 3as bmw méret már), és megfelelő karbantartás mellett ez nem történt volna meg veletek, ebben szinte biztos vagyok, de nagyon sajnálom h így jártatok.
Régen én is száguldoztam, tipikus lámpától lámpáig, autópályán bele a másik fenekébe, letoltam, kikerültem, stb. Aztán teltek az évek, egyre több km lett a kocsiban is, és már nem gyorsulok lámpától lámpáig, mert úgyis piros ha pl. 50nél többel megyek, akkor is inkább ha még nem váltott előre lefékezek pár méterrel h kb. 20al gurulva 2esben haladjak tovább mikor vált. Autópályán már előre látni lehet ki fog kijönni elém, fékezni nagyon ritkán kell, csak a gázt szoktam elvenni, nem hiába bírták a gyári féktárcsáim 208ezer km-en keresztül , viszont ettől függetlenül ha tiszta előttem, simán padlózom amíg bírja, gyakran 240 fölé, de jellemzően 160-200 közöttről még simán lehet úgy gázelvétellel beérni valakit, h ne kelljen fékezni. Nekem ez nagyon jól bevált.
-
Ummon
csendes tag
Így egy kicsit tisztább mi történt.
Nekem úgy tűnik, hogy elhúzod balra az autót, átterhel a jobb oldalára majd rögtön visszarántod jobbra. Az a "picit vissza próbáltam húzni" valószínűleg túl gyors mozdulat volt és esetleg a kormány kitérítése is nagyobb volt jobbra, mint amivel az adott pillanatban az autó megcsúszás nélkül tudott volna teljesíteni. -
negro
őstag
Hat nem tudom en ha palyazok ora szerinti 150-el szoktam. Az valojaban 145-146. De nem 1x van, hogy ugy erezem, latom, hogy korulottem veszely forrasok vannak ezert ralepek es eltolom 200-ig h leszakadjak ezektol az autosoktol akiknek a mozgasabol latni a rutintalansagot es bizonytalansagot.
Masik: en friss jogsival ertsd. 2 eves, borultam 90-es temponal E30-al anno de en masnap mar autoba ultem kulonosebb gond nelkul.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
veterán
Plusz a prémium dízelben nincs biodízel keverve. Csak az ásványi. Nem olyan nagyon hülye az, aki ilyet tankol a modern autójába, hidd el
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!