Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
JasL
senior tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt vagyok, jelenleg a 3-as vagy 5-ös széria között nézelődök. Melyik ajánlottabb inkább? Valamint mennyire régi és milyen kilométerig ajánlott mondjuk olyan max 10%-ban lestrapált autót venni? Lehet, hogy nem jól kérdezem, bocsi, első autóm lenne és nagyon nem vagyok tájékozott a témában Csak annyit tudok, hogy gyönyörűek a BMW-k és jókat hallani róla, ezért a márka mellett döntöttem, de semmi mást nem tudok még. Amire gondoltam, hogy olyan max 7millióig egy maximum 2010-es szedán vagy kombi, ha nem túl erős kritérium.
[ Szerkesztve ]
-
JasL
senior tag
Egyébként szerintem ha nano védőréteggel bevonnám a fekete színű kocsit, semmi apra nem lenne vele. Nem tudom hallottatok-e már róla, sem a sár, sem a piszok nem tud rátapadni, itt megnézhetitek a videót:
https://www.youtube.com/watch?v=AtupGaoyV9Q
ULTRA EVER DRY az anyag neve.
-
JasL
senior tag
válasz CharlieDrop #25633 üzenetére
Az sok, de nem kell annyi pénz hozzá. $290 beterít 23 négyzetmétert. [link]
-
JasL
senior tag
válasz CharlieDrop #25635 üzenetére
Kifizethető, egy BMW alkatrészárhoz nézve nem feltétlenül sok.
-
JasL
senior tag
1 évet kibír alatt azt értik, hogy 1 évig 100%-os közeli a hatóerő, utána csökken, és nem úgy, hogy 1 évig hatóerő>1%, aztán nulla Plusz, 23 négyzetméterre elég egy kannával, egy autót tehát többször át lehet fújni vele, plusz nem kell mindenhol, csak ahol megkopik. Én úgy látom még mindig, hogy megéri.
3.78 liter-k kapsz érte, azt szép vékonyan fújva szerintem fél kannával is bőven átfújod.
[ Szerkesztve ]
-
JasL
senior tag
Én csak üvegjavítót ismerek, unokatesóm is itt dolgozik, ő amúgy nagyon lelkiismeretes srác, Farkas Máténak hívják. Itt dolgozik: Szélvédő Klinika Budapest, az érdiben.
Lehet, hogy karcokra is tudnának valamit/valakit javasolni. Valamint jó zenét is csinálnak Emulzió néven
[ Szerkesztve ]
-
JasL
senior tag
2 napja minden indulásnál kiírja a kocsim, hogy keréknyomás alacsony, mehetek tovább de következő lehetőségnél fújjak bele.. nos ez megvolt, fújva lettek 2.5-re, és még mindig kiírja. 3 éves. Szenzorhiba vagy fújjam tovább? Nektek hány bárra van fújva?
-
JasL
senior tag
válasz SeniorTilla #49404 üzenetére
Nem vagyok nagy guru autóügyben, ez a resetelés hogy van? 2016-os egyes bmw.
KAMELOT: hátulját miért fújod keményebbre? Pakolod sokat a csomagot?
[ Szerkesztve ]
-
JasL
senior tag
Hatalmas segítség voltatok, köszönöm szépen!! Sokkal okosabb lettem Állítom is át azonnal a keréknyomás értékeket, 4x2.5bar marhára nem jó nekem.
-
JasL
senior tag
válasz kissusuly #49422 üzenetére
0-100-ra stopper app kell, minden telefonra van. Műszerfalat nézed és úgy. Amíg 20-30 métert téved a GPS, erre nem lesz pontos app. Végsebességet elég sokáig tartanod kéne hogy viszonylag pontos mérés legyen, erre közút nem alkalmas, repülőtéren tudod megcsinálni esetleg szabályosan, sima waze is kiirja az aktuálist.
-
JasL
senior tag
válasz SeniorTilla #49700 üzenetére
Részben fizikailag igazat adok, de azért a kasztni merevséget mint olyan, eléggé lenézed, pedig fontos elem.. mondok példát: B autó áll, A belemegy... csak azért meghalnak B-ban, mert állt?? Hát nem. Ha mondjuk lendületből megy neki egy jó nagy fának a merci, szépen ott hal meg benne a részeg sofőr, pedig a fa lehet, hogy csak egy farönk. Az erőhatások nem úgy működnek, hogy mozgó és álló jármű, hanem irányok és mértékek. Tehát tök mindegy, hogy A mennyivel megy meg B, csak az eredő erő számít, tehát A erőből kivonod B erőt ha ellentétes irányú. Nyilván ha egy irányba mutatnak, és B autó gurul, tényleg levonható az eredőből, de az, hogy azért haltak meg, mert B egyhelyben állt, az hülyeség... azért haltak meg, mert a kasztni merevsége kevés volt és az eredő erő szépen a B autó deformálását idézte elő elnyelés közben. Tehát nem az okozta, hogy ÁLLT, hanem az eredő. Pl 180-al csapódó autó az 50-el halado kocsiba pontosan megegyezik ugyanazon autó 130-al csapódik 0-s kocsiba, mert 130 és 0 között és 180 és 50 között is 130 a különbség. Nem ellentmondtam neked, csak félrevezető volt, hogy HA NEM ÁLLT VOLNA NEM HALNAK MEG.. de igen, akkor is lazán.
[ Szerkesztve ]
-
JasL
senior tag
Srácok! Csak engem basz fel, mikor azt írjátok, hogy "160-al mentem, 180-al mentem, 200-al mentem, űrhajó sebességgel mentem!"? Nem azért, de ez kurvára nem normális. Nekem is BMW-m van és előzésnél odalépek neki, de 150 fölött még így se mentem vele csak az előzés idején. Akkora ordenáré faszság gyorsan menni, csak mert megteheted, hogy hihetetlen! Oké, nektek biztos nem volt totálkár balesetetek 160-nal, nekem meg igen és épphogy túléltem, de higyjétek el kurvára nem éri meg rohanni! Nekem 130 felett már csipog a menetrögzitő, hogy fiam megint hülyeségre készülsz, és visszaveszek. Elég egy szög az úton, egy kis murva, egy másik idióta aki eléd vág, és már mész is a temetőbe... kurvára nem buli! Akkorát csattan az autó 160-nál már, hogy egy életre megjegyeztem. Nem is tudom mi a végsebességem a mai napig, és nem is akarom. Nem azt mondom, egyszer csattanjatok azzal a "menő sebesség"-gel, amivel mentek, de ha megérint a halál szele, nem lesz ekkora jóság ezzel hencegni! Én már csak tudom. Na mindegy, menjetek, úgyse vesztek vissza, csak én meg nem szeretnék ott lenni az úton, aki látja mit műveltek. Úgy komolyan, elküldenék mindenkit jogsicsinálásnál egy 160-180-as csattanós próbakörútra, hogy neszebazdmeg, így jársz ha nyomod! Olyan kicsire összemennének a sofőrök, hogy nem igaz! Legalább akkor ne toljátok neki, ha vki úgy dönt, hogy betartja előttetek a sebességet.. nem ér tolni!!! Meg villogni.
180-ról sikerült lassítanom 160-ra, amikor egy mercis köcsög kivágott elém körültekintés nélkül a pályán, az autó kicsúszott a kormányzás következtében, a kocsi ment a temetőbe. Légzsák nyílt, mellettem barátnőm, és tudatos lélekjelenléttel átéltem, hogy kicsúszik az irányítás a kezem közül és érzem, hogy most akkor itt a vége!l.. mármint az életünké.. anyááád, soha többet!!! Fúgeci, sosem felejtem el, ezt átélni életem legdurvább horrorja volt! Leírhatatlan az érzés.
[ Szerkesztve ]
-
JasL
senior tag
Ja és itt a fedélzeti kamera felvétele.. csak idáig vette, mert leszakadt a kábele. Azt mondta az autómentős, ha nincs ekkora szerencsénk, kipördülünk és végünk. [link]
A szar, hogy nem is gondoltam, hogy kivág, mert az előtte haladó kilométerekre volt. Kiszámolhatatlan volt. Minden másodpercek alatt történt. Ja és mielőtt oltanátok, nem vagyok rallys, tehát tisztában vagyok vele, hogy túlkormányoztam, de mikor rádijesztenek, hogy "VIGYÁZZ!" akkor nincs matekozás.
[ Szerkesztve ]
-
JasL
senior tag
Megjavítottam a videót. Most már lehet nézni a likkel.
"Meg kell tanulni rendesen vezetni, és figyelni a többiekre a forgalomban, akkor lehet gyorsan menni. Ha meg nem jön ki a lépés, akkor így jártunk. De legalább addig élvezetes volt "
Tuti nem volt még baleseted 160-nal Utána összemész fél centisre Nem muszáj elhinni, nyomd csak azt majd összejön az! Ha túléled meséld el milyen volt légyszi mindenképpen!!!!
Múltkor temettek el egy csávót, pár napra rá, hogy magára tetováltatta, hogy "Nyomom neki amíg élek!" ..másnap meghalt a marhája. Hugom egyik barátja volt. Máskor meg hugom fejreállt autóval, más vezette. Azóta nem ül senki mellé be, még mellém se, még faluban se a kenyérboltig 30-cal. Könnyű nagypofázjúnak lenni, míg nicns ilyened. Amíg nem éli vki át, inkább kussoljon. Nem tréfa kurvára. No offense!
"2. mindenki annyival megy, amennyivel akar és mer, tud, stb. nem ez a baj, hanem az egyre több balfasz, meg a román/ukrán/lengyel 3-4 autós konvojok horvátból hazafelé, végig a belsőben 110-zel (napok óta ez megy)"
Kurvára nem.. versenypályán max. Ha teszem azt egy kamion 200al beléd megy, mert ő úgy hitte annyival neki biztonságos, és neked leszakad a fél kezed vagy meghalsz, azt fogod mondani, hogy: ő döntése volt! Ne röhögtess...
[ Szerkesztve ]
-
JasL
senior tag
válasz Gsx-rr #49770 üzenetére
Csak egy kis egyes... de mondom, nem ez a bajom, a V40-es dömper volvomban is lefostam a bokám, mikor ütköztünk, ez nem méret kérdése, ugyanúgy kis és nagy autóban is megvan a halálfélelem. Pedig 150 lovas 1375kg-s kocsival mehetnék mint a villám, 3 éves, tehát még azt se mondanám, hogy fosok, hogy műszaki hibás lesz alattam nagy sebességnél. Minden tiszteletem azoké a bmw audi merci tulajoké, akiket látok a nagy X dömperekkel 110-el menni, ahogy kell. Meg akik indexelnek... bár én ócska opelos szökevény vagyok, én mindig kibaszom az indexet, BMW-n is!!! Azzal szoktam viccelni, én úgy vagyok köcsög BMW-s, hogy betartom a kreszt Mármint a BMW társadalommal szemben köcsög... égetem őket indexhasználattal meg sebességkorlátok betartásával.
[ Szerkesztve ]
-
JasL
senior tag
válasz Gsx-rr #49770 üzenetére
Ja még vmi.. egy ideig én is igy gondolkoztam, nyomtam tövig a gázt... de aztán átgondoltam a dolgot. mondjuk egy óra alatt nyertem 30km-t ami kb 20 perc... aztán leülök a wc-re és elszarom azt a 20 percet, cserébe exponenciálisan nőtt a fogyasztásom és kockáztattam jogsit, életem, mások életét.. tudod mit, inkább elmegyek otthon szarni, aztán időben elindulok. Az az idő amit nyersz, konkrétan lófasz az életed értékékhez képest. Ezen érdemes lenne elgondolkozni. Egyébként nem vagyok megrögzött csiga, az az elvem, max +10 +20-al megyek többel, mint a megengedett, de télen inkább +0. 20-40 perc is semmi, elmekized, elfilmezed, elkajálod, elcseszed totál értelmetlen dologra máskor... konkrétan totál nem éri meg.
[ Szerkesztve ]
-
JasL
senior tag
2015-os VOLVO V40 volt, 160ezer km-rel, friss VOLVO szerviz átnézéssel, új gumikkal. Kidobta a picsába, először balra szedtem kicsit a kormányt, de láttam jönnek azok a buzi kis oszlopok, ezért picit vissza próbáltam húzni, na akkor elkezdte kirakni a hátulját. Nem tudom mi lett volna a jobb, elkaszálni azt a sok kis szart és elejét összetörni vagy amit próbáltam. Hálistennek nem esett komolyabb bajunk, a volvo az volvo, de azért úgy beszartam, hogy soha többet...
-
JasL
senior tag
válasz CharlieDrop #50658 üzenetére
Az nem teszt, hanem keresés. Elvileg keresi az optimális beállítást az útra vetítéshez, pl ha dombon állsz meg, nem feltétlenül az a fasza, ha a 0 fok a vízsszint.
[ Szerkesztve ]
-
JasL
senior tag
Amit az üzemanyagról írsz, hogy prémiummal jobban gyorsulsz, nettó kurva nagy hülyeség De nem kell elhinned, hogy nem az oktánszám nő, a szám nem azt mutatja, hanem a keverék összetételét és a benne levő adalékanyagok mennyiségét, amik a közhiedelemmel ellentétben nem extra erőt adnak, hanem motortisztításért felelősek. Nézz utána, youtube-on van is video Gajdacsi tanárúrtól! A prémium nem attól prémium, hogy jobban megy, hanem a tisztító adaléktól. Bőven elég minden tizedik teletankra prémiumot nyomni bele, az se normális, aki folyamatosan azt tol bele. Viszont amikor prémiumot tankolsz, ne legyen maradékbenzin a kocsiban... nagyon hígul.
[ Szerkesztve ]
-
JasL
senior tag
válasz SeniorTilla #50701 üzenetére
Sajnos nem jó ár/érték arányú a prémium benzin, és a másik probléma, hogy olyan is azt tankol, akinek az autója nem igényli. Ha tényleg baromira vigyázol a kocsidra, akkor 2-3 tankolásonként prémiumot tolsz, de amúgy teljesen felesleges, nem fog lerakódni semmi ilyen gyakori adalékolásnál, akár ásványi akár nem. Én minden 5. tankolásra tolok bele prémiumot, és tiszta mint a babapopsi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- EAFC 24
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Gaming notebook topik
- Gyúrósok ide!
- OLED TV topic
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db