Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SocketA

    aktív tag

    válasz MPowerPH #26211 üzenetére

    Csak mondom, hogy szokott olyan is lenni.
    Mivel én napközben nem használom a kocsit, csak este meg hétvégén, akkoris városi utak, meg 20-40km-es távok főutakon. Viszont ilyenkor nyomom neki, mert lehet menni. Elég sokszor nyomom padlóig, tiltásig.

    Az utóbbi pár tankolásom átlaga: 10.9 / 11.72 / 11.63 / 11.83

    De mivel nem ugyanarra megyek, így ezeknek sok értelme nincs. Ráadásul ezek kisebb tankolások, és azt is más kutakon, meg más üzemanyag (ebbe van. 100-as meg 95-ös benzin).

    Viszont piszok jó hangja van a sor6-nak, és inkább költöm benzinre, minthogy napokig szerelőnél álljon a kerregő dízelesem.
    Sok BMW forumon fent vagyok, mindenhol a dízelesek posztolganak, hogy "mi ez a hang", meg hogy "elfogy az erő, nem húz" ,stb stb.

    Szerk.: (#26212) -KP-
    Pont ez mondom: A benzinnel is lehet értelmesen közlekedni 10 literes fogyasztás alatt. Viszont ha olyan kedved van, akkor nyomhatod neki.
    Mennyit mész a kocsival évente?
    Én most számoltam ki, hogy bő 12eKm-t mentem 1 éve, mióta megvan. Lehet, hogy ez idő alatt elköltöttem 400eFt-ot benzinre, viszont dízelnél ha belefutok egy turbó, kettőstömegű, porlasztó, vagy pillangószelep hibába, akkor ennél többet költök rá, hetekig áll a szerelőnél és EGYSZERRE kellene kiadnom érte többszázezer Forintot... és akkor még a dízelt is tankolni kell!
    És akkor lenne egy kerregő dízelem, amit nem lehet húzatni, várjak, hogy melegedjen, visszahűljön a turbó, stb stb...

    Nekem biztos, hogy nem kell dízel. Évi 20-30eKm-nél, pályázassal viszont valószínüleg váltanék. De nekem most ez hobbi kocsi, nem munkaautó...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák