- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz MPowerPH #26211 üzenetére
Csak mondom, hogy szokott olyan is lenni.
Mivel én napközben nem használom a kocsit, csak este meg hétvégén, akkoris városi utak, meg 20-40km-es távok főutakon. Viszont ilyenkor nyomom neki, mert lehet menni. Elég sokszor nyomom padlóig, tiltásig.Az utóbbi pár tankolásom átlaga: 10.9 / 11.72 / 11.63 / 11.83
De mivel nem ugyanarra megyek, így ezeknek sok értelme nincs. Ráadásul ezek kisebb tankolások, és azt is más kutakon, meg más üzemanyag (ebbe van. 100-as meg 95-ös benzin).
Viszont piszok jó hangja van a sor6-nak, és inkább költöm benzinre, minthogy napokig szerelőnél álljon a kerregő dízelesem.
Sok BMW forumon fent vagyok, mindenhol a dízelesek posztolganak, hogy "mi ez a hang", meg hogy "elfogy az erő, nem húz" ,stb stb.Szerk.: (#26212) -KP-
Pont ez mondom: A benzinnel is lehet értelmesen közlekedni 10 literes fogyasztás alatt. Viszont ha olyan kedved van, akkor nyomhatod neki.
Mennyit mész a kocsival évente?
Én most számoltam ki, hogy bő 12eKm-t mentem 1 éve, mióta megvan. Lehet, hogy ez idő alatt elköltöttem 400eFt-ot benzinre, viszont dízelnél ha belefutok egy turbó, kettőstömegű, porlasztó, vagy pillangószelep hibába, akkor ennél többet költök rá, hetekig áll a szerelőnél és EGYSZERRE kellene kiadnom érte többszázezer Forintot... és akkor még a dízelt is tankolni kell!
És akkor lenne egy kerregő dízelem, amit nem lehet húzatni, várjak, hogy melegedjen, visszahűljön a turbó, stb stb...Nekem biztos, hogy nem kell dízel. Évi 20-30eKm-nél, pályázassal viszont valószínüleg váltanék. De nekem most ez hobbi kocsi, nem munkaautó...
[ Szerkesztve ]