- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Női tulaj... szvsz, az olyan autótól menekülni kell. Nem ért hozzá, nem tudja használni...és nem is érdekli... Am, az a 30k -s olajcsere periódus az brutális.
Am, ma beszéltem E46 tulajjal. Azt mondja, sok gondja van az első futóművel, 3 év alatt fél millánál is többet rá kellett költenie, pedig vigyáz az autóra rosszabb úton. Mert az előző tulaj figyelmeztette erre a hibára. Szvsz, ez elég brutális, hogy ilyen előfordulhat.
Don't Tread On Me
-
fekeandras
őstag
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #8056 üzenetére
szerintme is sok a 30e km olajcsere.de amíg a gyár így ad garanciát addig okés, ha lejár ugysem viszed gyári szervízbe és annyi km után viszed ahogy te akarod.mondjuk azt mondom 30e km.be 2 olajcsere még elfér kategória.én gari után így cisnálnám.igaz pont az elején számít sokat amíg összekopik a szerkezet...de ha jól tudom több gyár is ugy mondja hogy az első olajcserét ejtsd meg 3-5e km után hogy ami összekopott és esetleg belekerült az kijöjjön...és ez teljesen reális szerintem.
én nem hiszem el ezt az e46 félmillás futómű költséget.kamu.ha ennyit kéne rányomni, pláne pesten ez fokozottan igaz nem járna ennyi belőle.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Manitou
addikt
válasz fekeandras #8058 üzenetére
-
Integra
titán
egyik este épp állok az ablakban, pakolok, nő, foresterrel a szomszédom vitarájába úgy tolatott bele mint ahogy az a nagykönyvben meg van írva. kiszállt a szőke, hátra ment megnézte, aztán bezárta az autóját és elment..
na ekkor megállt bennem az ütő, hogy én is ebben az utcában parkolok.. forestert kerülöm azóta.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
marsu
addikt
Mindig is szerettem a BMW-ket ...
Press any key to continue ...
-
dragonfx
veterán
6hengeres az tuti mert annak van 240ig skálázva az óra.
25ös avgy 28asra tippelnék.
M.eseknek 260-280ig van és ki is van írva.
Középen 3 piktogram szerintme ez nem 3as.
5ös avgy 7es ahogy Tibi is mondta e38 vagy e39.igen tuti régebbi, ha jól tudom a 7esekben nincs a szám kiírva mindenféleképpen.a számok kicsit kisebbek és nem annyira kövérek.
e38 inkább.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tibi666
senior tag
de a videóban nem ilyen autó van, más a skálázás.
egyébként ez nagyon szép állapotban van. de senki nem fogja megvenni, esetleg egy igazi fanatikus. 300 ezer km-el nem nagyon hirdetnek nálunk autót. persze az senkit nem zavar, hogy az óra szerint 180at futottak bele fele ilyen jól nem néz ki. -
Integra
titán
a8 4.2quattro tiptronic 250-nél 43 litert evett.
csúcstartó (nálam) a cayenne turbo 270-nél 70 liter.
csodák nincsenek, minden autó maximális teljesítményen embertelen benzint tüntet el.
az enyém is megeszik a 1.8-as motor ellenére szerintem 240 körül 25 litert talán kevesebbet, nemtom megmondani, mert soha nem mértem ki. de ilyen autópályás agymenéseknél igen nagy a kombinált fogyasztásomD
1.8as 180 lovas tt-vel 210-nél 30 litert etettem meg. győrbe se jutottam le vele bp-ről.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tibi666
senior tag
no, mi készülünk a síszezonra.
a bmw most fog kapni jó kis vredestein téligumikat, nekem már fent figyelnek a michelinek.
jégoldó, jégkaparó, hólánc már megvan.és visszük izzítógyerta cserére a kis traktorokat. nem örülnék, ha mínusz 20-ban nem akarna beindulni valahol a francia alpokban pár nap pihenő után. egy új aksi nekem is be fog figyelni lassacskán, már 3 éves.
fű, de várom már. imádom a síelős heteket, hétvégéket. összejön a jó társaság, csajok, srácok egyaránt, bevágjuk magunkat 2-3 autóba, aztán irány a nagyvilág. estefelé érkezünk, semmit nem látunk, úgy szakad a hó, a félénkebb csajszik a szemüket is behunyják, annyira félnek, az elsőkerekes autók kaparnak a kanyarban, mi jól csúsztatjuk a fenekét az autónak, de gond nélkül felérünk. ha megvan a szállás, akkor jöhet a szíverősítő, majd alvás.
reggel korán ki a pályára, én hóesésben szeretek síelni, van aki a napsütésre esküszik. 10től 3ig, 4ig csúszkálunk, közben kint kaja, forralt bor, ilyesmi. délután haza, kis pihi, aztán jöhet a vacsi, majd a helyi kocsmák felfedezése. mindezt hosszú napokon keresztül. mekkora hangulata van, imádom. bocs, ez most kikívánkozott.
-
dragonfx
veterán
a skálázás más talán manual váltósa ugyanennek vagy tán csak egy 740i...de tény e38ból való az óra csak más motorral.
ez brutál verda...V12...5.5...ez volt anno a 850i.ben is vagy ennek egy átdolgozott változata. autó váltóval városban V12 ha tolják hihető a 40.pályán lehet eldöcörög 12vel.itt nem kell kapcsolgatni sokat az automatának bárholbárhonnan húz mint az állat. tényleg renegetg km.t elmegy ez amotor hisz elég rendesen le lehet fojtva 326 ló....ezekből 600lovakat hoztak ki mikor még a nagypénzesek a 850i.t tuningolták. fenntartása tuti horror.mekkora tank lehet ebbe??...100 literes minimum. azért a 40nel én is sokat elautokázok[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyok2
aktív tag
A 8-as sorozatban sima M70 5.0 L, 300 LE és S70 5.6 L, 380 LE M motor volt.
Tiszta Windows rendes ház
-
Gyok2
aktív tag
Nem de nem dobnám ki
Tiszta Windows rendes ház
-
Gyok2
aktív tag
Cipőkanállal.
Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #8080 üzenetére
lehet óracserés volt. én ugy tudom a 20asoknak 240es órájuk van mind. tán 28as 30asoknak nem.
és S70 5.6 L, 380 LE M motor volt -----ez a motor erős párhuzamot mutat egy kis furás és chipp után az 5.4es 326lovas 750iL motorjára.
mondjuk ennyire visszafelé enm vágoma dolgokat...majd utánanézek....[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
-
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #8081 üzenetére
Az S kódú motorok a M-es autókba készülnek. Az S70-et az M8-ba szánták valószínű még jobban kihegyezve (a 850csi-nél), amiből végül 1-et gyártottak csak. Illetve a McLaren F1-be pakolták még ezt a motort, kissé módosított változatban.
Lehet hogy anyagilag bukott vele a gyár, de növelte a presztízst , és tapasztalat gyűjtésnek sem volt utolsó, mert a V12-vel akkoriban még nem volt sok tapasztalatuk. -
Gézengúz
addikt
válasz dragonfx #8081 üzenetére
Nem vagy otthon a témában úgy látom.........
Nem lehetett óracserés mert ha futtatok egy óracsoport-műszer tesztet akkor az (azt hiszem) 5. felugró kis számcsoport 5 karakterkombinációja az pontosan megfelel az alvázszám 5 utolsó karakterének...
Na és ez nálam stimmel.......
-
dragonfx
veterán
igen ezt tudom ő dolguk volt.
mostmár meg nem lépnek ugyanezt gazdaságtalan lenne.#8086>>ok ez így van de ha megnézel más e36okat 240es óra van bennük.ennyi.a tiéd lehet kivétel de ettől semmi en indokolja a 260as órát.mert nem hinném ennyit kivinne.de még a 240 is necces.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyok2
aktív tag
Az M3-nak, M5-nek, 760-nak most is külön motorja van.
Tiszta Windows rendes ház
-
Gyok2
aktív tag
Én az 5-ösben, 7-esben is látom.
Tiszta Windows rendes ház
-
SpeedR
őstag
X6-ban és 750i(L)-ben van.
Egyébként sztem nem normális, aki ilyen M-es SUV szörnyet vesz, mert lehet akárhány lóerős, akkor se lesz belőle sportautó. A 10 millás felárából meg majdnem kijön egy 130i, ami lehet hogy kevésbé kraftos, de kanyargós pályán mégis sokkal jobb móka. -
Gézengúz
addikt
válasz dragonfx #8087 üzenetére
A legjobb az, hogy még a donornak hozott 318is-ben is 260-as óra volt...próbaképpen átraktam enyémbe és ment vele... persze kilométerre azt írta amennyi az is-ben volt... 121***-et....
nem akarok E36-on kérdezősködni de szerintem nem nagyon lenne emberke akinek nem 260-as óra van benne 318is fölött....
itt most persze nem arról akarok vitatkozni, hogy szükséges-e, nekem sem ment többet az M50-es moci 215-nél...
-
dragonfx
veterán
Az M3nak most van külön motorja de valszeg nem sokáig...mert ha az Z4.ből kijön az M ahogy az elöző esetben most is valszeg a V8as erőforrást teszik bele.ugye e46 m3 343 lovas 3.2es mcija került a z4 m.be is tehát nem csak egybe volt.az egy dolog hogy két M.es járgány.
M5 mocija nem egyedi az M6ban is ugyanaz van.tény itt ugyanaza szitu szintén M.es kocsi.
de mind2 esetben elmondható 2 totál más kialakítású kocsiba rakták bele.a hivatalos magyar oldal szerint az uj 7esből 760as nincsen.
Tibi:
A 4.4es moci a 750i.ben van nem 760asban. 407 ló és igen lehetséges ennek egy átdolgozott verzióját fujták meg 2 turbóval és lett 555 lovas.ez a nagy szörnymotor is 2 autoban neveztesen 2 M.esben az x5 M.ben és az x6 M.ben mükődik.természetesne horror áron.
Érdekes épp egy e39 530d.be tennék 260as órát mégha nem is megy annyit mégis egy 5ös.Gézengúz>>ez furcsa akkor lehet én láttam egyedi e36ot ameliykben 240ig skálázott óra és utána nem is volt több számozott vonal, ott volt a 250es vonal de a 260as nem és ki se volt írva.
nekem 220as van benne.érdekes az uj 740i is a 3.0ás bitrubós moci van gyárilag performance pakkolva 326 lóra.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tomcsi23
veterán
válasz tibi666 #8095 üzenetére
250 lesz az.
Egyébként e36 esetében 95-96 tájékán átálltak a 240 + vonal skálázásra az addig 260-as helyett. 5-ös sorozatnál asszem e39-től álltak át.
A linkelt kép lehetne e39 is, de az az áttétel miatt inkább 7-es lesz, de ilyen, hogy 260-nál vastag vonal, meg utána 270-nél is, ilyen óra nincs gyárilag....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #8096 üzenetére
A 750i is (twin)turbós, mint az X5M és X6M.
tomcsi:
240 lesz az. M50 motoros E34-ek és M52-es E39-ek tudtommal mind 240-es órát kaptak. (ill. van még egy rovátka a 260-nak is, de az már nincs ráírva) Szerintem ezt kapták az 530d-k is. Én még 250-es órát nem láttam. Sőt olyat sem igazán, aminek a skálázása nem 20-asával növekszik.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hegesztés topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Hálózati / IP kamera
- Sweet.tv - internetes TV
- Motoros topic
- Milyen notebookot vegyek?
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!