- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpeedR
őstag
válasz Integra #7512 üzenetére
Akkor az E46 volt, a Bangle korszak előtti egyik utolsó BMW.
Futómű hangolásban hagyományosan erős a márka, a jó úttartás mellett elég komfortosak is a futóműveik. A kuplung lehetne keményebb, viszont az üléspozíció az nagyon jó. Lehet hogy picit fura először, de könnyen megszokható. (az integra meg nem igazán autópályás gép [link] )[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
válasz Integra #7512 üzenetére
Én régebben egy M pakettos E46 320D vel mentem, utaztam napi szinten sok száz kilométert és a futóműve abszolút nem passzolt az autóhoz, elvesztette a kényelmét az autó pedig egy 320D inkább a komfortos utazásra való szvsz. Minden szaron pattogott, ütött.
Mondjuk a mostani 156 -ban is ültetett gyári sport rugók vannak, de ennek a karakterisztikájához azért jobban passzol szerintem. Igaz nem megyek vele közel sem annyit mint anno mentünk a 320D -vel.
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #7875 üzenetére
vagy nézd meg az x1et ha nem akarsz nagyot, gyakorlatilag nem sokkal kisebb mint az x3.
költsége biztos van wallisnál.
eddig ahol csak olvastam írtak róla azt írták a 2.0d kellően mozgatja a kasznit.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #7885 üzenetére
hát durva de enm hinnéme gy sima szivargyújtóért kérnek felárat.
a doháűnyzócsomag ha jól emlékszem a műszerfalból egy kis kihuzható fakk hamuzótálca jah, sőt asszem gyújtó is valami izzítóval."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #7892 üzenetére
egyeértelmű, amit Tibi is mondott, ha ugyis 3 év feletitt veszel, és kevésnek érzed egy chipp egyből 165öt cisnál belőle és ennyi többlet nem vágja haza a mocit tuti.
Igen előbb csak 163 lovas volt a 20d aztán rájöttek többet is ki lehet hozni belőle gondolom.
Jól gondolod szerintme is a 150 lovas tartósabb mert ugye dízel kispicezettebb gondolom jobban megfujva."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #7919 üzenetére
középkategória, a business mindig egy emeltebb szint ha jól tudom.
Azért emberek ne húzzúk már le az e46at.alig másabb mint az e36 az igazi elektornikai mindne bonylítós változás az e90 érában következett be.mind külső mind belsőre.
én nem hiszem annyira elevődne a futóműve évente és azt sem ennek mindig 100-120 k lenne a kötlsége.gömbcsukló meg ilyenek minden autóban fogyóeszköz xar utakon.
ne felejtsük el még mindig e46 320d.ből rohangál legtöbb az utakon.nem hiába van így!!!
mostanság igaz eléggé elszaporodtak az e60ak de az mégis egy 5ös 12M+ os árral....A 30e. szervízintervallum meg röhej...én tuti nem hagynék bármilyne olajat 30e.t dolgozni egy motorban még a felét se.hiába mostanság castrol edge.t raknak a bömikbe gyárilag de az se csodaszer hogy 3x annyit elvigyen....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
mayerlaci
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz Integra #7942 üzenetére
Az E39 -em se sportautó, mégis egy álom a futóműve. Eszméletlen mit tud kanyarban.
De még annál is jobb, a Mondeo. Régen az ST220 egy igazi etalon volt, brutális stabilitás, soha nem lehetett zavarba hozni, nem inogott. És ugyan ez elmondható a mostani Mondeo 2.0 -áról is, csak 16" -os kerekekkel, nem 18" -al. 145 lovas, de kanyarban keresztben megenné a Volvo -t, meg talán még az enyémet is. Ha még nem próbáltátok a Mondeo futóművét és kormányzását, érdemes. Óriási élmény, és fényévekkel jobb mint a kategória társai.
Ez mondjuk meggondolandó. ST220 -as Mondeo nem lenne rossz, típushiba nincs, olcsó alkatrész, és nem romlik.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Integra #7945 üzenetére
Tudod, az ST220 gyárilag is 18" -os felnivel volt piacra dobva. Rossz úton meg volt a hátránya, de ha sima volt a felület, akkor nem lehetett leszedni az útról.
Ez nem is lenne rossz.
Igen, elvileg csak ültetésben térnek el, ST220 nem olyan magas, míg az alap elég magasnak számít.
E46 -ot ilyen fiatalon, ennyi km -el találni lehetetlen, csak horror áron.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz Integra #7968 üzenetére
na ez az. ma is levezettem 200km-t, a legnagyobb élmény egy kis kergetőzés volt egy szőkével. már amennyire egy 1.4-es twinport astra tud velem kergetőzni, de a csajszi nyomta neki rendesen.
hagytam nyerni, visszaálltam 100as tempóra, de 30km múlva utolértem, felakadt egy jókora soron egy teherautó mögött. villantottam neki egyet, átmosolyogtam, aztán 3 előzésből letudtam, amivel ő nem boldogult.
de hogy őszinte legyek, én is jobban szeretem már a nyugodt cirkálást, mint a rohanást.
[ Szerkesztve ]
-
Voyage
aktív tag
válasz Integra #7983 üzenetére
Minek venne dízelt, ha nem ő fizeti bele a naftát, és szeret erősen autózni, pláne hogy 300 lóhoz közelit akar? Azaz nem az a takarékos, 90-el autókázó fajta lehet... Németországba meg ugye nincsen mindenhol sebességkorlát, adja neki az ívet minél erősebb autóval, ott még meg lehet tenni...
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #7982 üzenetére
az nem matrica gyári embléma
M felnit akárki kérhet bármilyen típusra ha van rá pénze akár 16osra is.
De aki kicsit ért hozzá egyből levágja egyoldali dupla kipufogó az nem m3 mert annak kicsit középfele van 2x dupla, ja és a kopoltyú is elárúlja...
ha már felnire futotta vehetett volna rá tuningshopban valami beömlöt a villogó helyére oldalra.hehh azt hittem a bmw PS csak nálunk mo.n van..... ...kinnt megérné?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Voyage
aktív tag
-
Voyage
aktív tag
válasz Integra #7991 üzenetére
Én is voltam utóbbi időben párszor, de csak rövid részen, mentünk vagy 300km-et pályán...
Ahogy tudom, városban, meg főúton komolyan veszik, pályán pedig csak ajánlott sebesség van.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #7989 üzenetére
hát simán elképzelem főlega dízeleknél hogy a wallis a PS.es bömiket visszatekeri.és gondolom nekik van olyna szoftjuk amivle megoldják hogy rákötés után se lássál semmi nyomot.
a 6os váltós x3at??
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #7994 üzenetére
jó hát egy PS.es értékesítő nem válaszolna a bmw hazájában az durva lenne.ő érdekük.
Más:
Kicsit besasoltam a gyári magyar oldalra van egy összesített új árlista ami szeptembertől érvényes hát kb minden bömi árára rávertek +1.5 milliót
11.8ért egy 130i.t??..ugyanmááááár.....
volt régen az a reklám 200 fölött 6.6 alatt tán valaki emlékszik rá 316i.re...most 8 milla a 316...de mire fel emelkedett ennyit....
amik pesten tapossák az utat 5ösök dupla kipufogosok mind 6 hengeres ugye mind 15 milla vagy felette.....ha jól tudom nemrég volt totalcaron teszt hogy a beugró 5ös (520i) 10 alatt van na erre is rányomtak 1.5et most....
egy xaros 320d is 10 guriga.
Az M.es bmw.k árára meg kb 3-4 millió ráment pluszba..érthetetlen. az új 7es 25-30 milliótól kapható.régen már 20 alatt is bőven volt.
de a leggázabb m6 kabrio 38 guriga...hülyék ezek???..annyiért már ferrari meg lamborghini van.és hiába szeretem a bmw.t azért egy ferrari csak 1 ferrari.Ja ma láttm a körúton egy x6 M.et ..brutálisan néz ki. 555 ló a hivatalos oldal szerint. 34 milla. nem is tudom milyen moci van benne.tán az m3as V8asát fújták meg turbóval.
A 2 új jövevény 5ös GT és az új z4nek van tán a legtűrhetőbb ára.
nem tud mire fel emeltek ennyit.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz Integra #8027 üzenetére
A stabil pálcánál a stabilizátor rúdra tippelnék - azon akad két kutyacsont...
A többit passzolnám...
Esetleg ott megkérdezni, ahol találtad?
Olyannak hangzik ez a szösszenet, mintha pék fordította volna
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Integra #8116 üzenetére
Attól, hogy most tervezem a jogsit, még van tapasztalatom. Tudom miről beszélsz. Én úgy vagyok mindig,hogy mikor remegett kezem, lábam, akkor is húztam tovább...megmagyarázhatatlan, de istenkirály volt. Legnagyobb élmény a 750GSX-F és egy versenykrossz...az brutál.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
MPowerPH
félisten
válasz Integra #8146 üzenetére
Elvileg a váltó bírja, utána fogok kérdezni. Kuplung neccesebb... Nekem tetszik a belseje, bár tény, az E39 -é sokkal szebb. Amúgy, ha jól emléxem a katalógusból, a Ghia Executive -hoz nem műfabetét jár, hanem lakkozott dió.
Igen, váltó tuti bírja, a 6 gangos van benne.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Építő/felújító topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lopják az LG akkutitkait
- Autós topik
- További aktív témák...