- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Hívószám-hamisítás
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Manitou #4017 üzenetére
Am, a V12 tényleg pótolhatatlan élményt tud nyújtani, eszméletlenül szépen jár, és olyan hangja van, hogy egy auto buzi elélvez tőle. Hátmég ha lepadlózod 1-2 -ben... Kívülről eszméletlen.
De erről MadV12 tudna beszélni, neki 850CSi -je van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Integra
titán
válasz Manitou #8147 üzenetére
az nekem túl nagy és nem is tetszik. az új ml meg nem fér bele a keretbe
meg igazából én nem vagyok mercis, nem érzem a márkát.
x3 eléggé vezet a kérdésben.
emberi léptékű autó még. és azt fent is tudom tartani.
amekkora barom vagyok, most annak olvasok utána, hogy mennyivel kerül többe a kötelező biztosítása, szervizelése és főbb alkatrészei a 3.0d-nek a 2.0d-vel szemben..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
MPowerPH
félisten
válasz Manitou #14246 üzenetére
Onnan, hogy ha az én 2.8-asomnak, ami nehezebb is, és erősebb is elég városban a 11l, akkor ez 10 alatt eszik simán. És városi dugókkal a nagy átlag igenis 7l körül mozog.
Idézem: "A merítés gyöngyszeme egy négyéves 530-as BMW volt, amelyet 700 ezerről 150 ezerre tekertek vissza, majd 16 ezer euróért találtak rá madarat."
4 év alatt 700k km?!
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Manitou #14251 üzenetére
Látom még mindig nem értettél meg... Akkor idézem újra, amit írtam. Kérlek értelmezd a mondatot, most már rendesen.
"És városi dugókkal a nagy átlag igenis 7l körül mozog."
Tehát ha városban is használod az autót, akkor is átlagban 7l körül tudsz maradni. Én végig az átlagra utaltam. Városi használatra csak egy ökör vesz ilyen autót, már bocsánat.
És igen, városban egy 9.5 -öt tuti bekajál ez is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Manitou #14254 üzenetére
Nem, én végig így gondoltam. Én mindig a nagy átlaggal számolok, soha nem bontom. Egyáltalán nem. 6-7 az a vegyes. Mivel 90-nél is maximum csak 5.5 litert eszik. Ezt kombinálva egy visszafogott városi vezetéssel teljesen reális a 7 liter. A manusznak most 6.4-et ír a computer, 10% városi használattal, és nem lomha közúti használattal. A céges Mondeo -nk nagy átlaga 8.2l/100. Ott 25% városi használat legalább, a többi autópálya stabil 150. És a Mondeo többet eszik, mint ez az E46. Akkor mégis reális az a 7 liter? Országúton az enyém eszik 6-7 között... 90-nél pontosan 6-ot, így a téli hónapokban.
Itt egyébként csak az a vicc, hogy én ezt úgy mondom, hogy utaztam is már vele nem is keveset, e szerint fizettem is a benzinbe. Tisztába vagyok vele meddig tartott egy tank, és hogy mennyit fizettem. Sőt, a km után kiszámoltam a fogyit is, ami majdnem egyezett BC által kijelzettel. Ti meg úgy mondjátok, hogy még lehet életetekben nem is láttatok 1.9-es E46-ot. Nem tudom miért kell olyat kétségbe vonni, amit tapasztalatból írok le. Ráadásul nem is az én autóm, semmi okom fényezni, mert egyébként utálom, egy ratyi 4 hengeres, már bocsánat. Az életben nem vennék ilyet...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Highend55
tag
válasz Manitou #15907 üzenetére
Én teljesen elégedett vagyok az enyémmel igaz otthonról biztos,hogy nem venném egyiket se..Ha nem ilyedsz meg a szervizköltségektől és nem zavar,hogy városba (13l/100km amit bekajál,autópályán 8,5l-től felfelé..)
1.4l után szerintem nagy ugrás lenne lehet elég lenne a 2.0 motor is bár a te döntésed -
MPowerPH
félisten
válasz Manitou #15907 üzenetére
A motor kiváló, soha nem lesz vele bajod. Maga az E46 költségesebb, itthonra a futómű elég gyenge, és a cseréje is drága mulatság. Nagyon jó autó egyébként.
Lehet vele spórolni is, de városi használatra teljesen alkalmatlan a fogyasztása miatt, nem beszélve a pesti utakról.1.4i után 330i? Nem sok az egy kicsit?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Manitou #16103 üzenetére
Rosszul gondolod. Az M3 majdnem dupla elmenyt ad, mint a 330i. Sokkal jobban megy, eg es fold. M3 -hoz dragabb az olaj, es surubben is kell cserelni. Dragabb a kuplung, es az azert fogyogat. Dragabb a fek, mind a betet, mind a tarcsa. Es ugye az is erosebben kopik, nem tartossagra van kihegyezve. Futomu alkatresz ugyan annyi, mint az M futomuves 330i-nel.
Jah, fogyasztas ugye joval magasabb, de ez termeszetes.
Hirtelen ennyi jutott eszembe.Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Diablo IV
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Linux felhasználók OFF topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Dell notebook topic
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- További aktív témák...