- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
ma mentem egy 2004-es 320d-vel, 150 lovas 5 sebességes sedan.
szép, jó utazó autó. bejövős pár dolga ellenére is....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nem nagyon vagyok otthon a bömös kódokban, de asszem e46.
ez nagyon szép forma még, a legújabb hármas egy okádék szerintem, de ez szubjektív.
trakesz volt erősen, hidegen különösen, de utazni és az 1600kg-hoz viszont megfelelő a motor teljesen, az 5.3-as átlaggal meg pláne. bemelegedve már nem volt annyira vészes, menet közben pedig egyáltalán nem hallani, szépen húz. jól csillapított, tompa puffanásokkal, a 16-os felni ellenére megfelelő tapadása van és még nem rázza szét a kasztnit, nem is kell rá nagyobb felni, így jó ahogy van. nekem túl puha volt a kuplung, picit furcsa volt a pedálrend és a hozzá tartozó üléspozíció, de csak utólag tűnt fel. a váltó megfelelő, de kíválót semmi képpen sem adnék rá, nem erőssége. berakni ötösbe és ledarálni vele 1500 km-t, na erre való. inkább ezzel járnék külföldre mint az intivel..
ez egy nagyon patent autó volt 166e km-rel, szép metálezüst fénnyel, gyári mindenhol, jól felszerelt, vigyáztak rá, jó kezekben volt....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
magyarországra nem kell több, mint ez a sima futómű, az m-es cucc csak tönkremegy idő előtt és semmi élvezet nincsen benne, mert nincsen hozzá aszfalt.
ha osztrákoknál vagy németeknél él az ember, oda már lehet nyugodtan m-es futómű....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
x3 tapasztalata van vkinek?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz mayerlaci #7872 üzenetére
nem mo-n vennék.
igazából egy erősebb 2 literes is elég lenne, a 180 lovas dízel a 6-os váltóval, de úgy tűnik, hogy az csak a 320d-ben van benne, az x3 2.0d-ben csak a 150 lovas 5-ös váltóval.
azt szeretném tudni, hogy milyen költségekbe verem bele magam.Manitou: lol, ez a tuti
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz tibi666 #7874 üzenetére
már írtam korábban.
egyszerű, mert japánoknál nincsen nagy súlyú suv-hoz normális traktor motor a hosszú utakhoz, továbbá itt bődületesen nagy a kínálat.
teljesne egyszerű racionális okok.
azért nem x5, mert egyedül vagyok, és az baszott nagy dög. semmi értelme.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
mit jelent a raucherpaket?
ez valami bagósoknak extra csomag összeállítva?
vagy ez amúgy is az összes autóban benne van?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz tibi666 #7881 üzenetére
ahhh, akkor ez nagy valószínűséggel bagózó autót sejtet..
fákkk..
pedig pár egész szép darabot találtam.mondjuk az is igaz, hogy van szárazjeges belső takarítás, az gyakorlatilag mindent kiszed mindenhonnan, szagokkal együtt is ha vannak.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz tibi666 #7887 üzenetére
ja ok, nem vágom ezt, nem bagózom szerencsére, már jó pár éve
nekem navihoz kell a cigistekker.
ehh, amit kinéztem, már el is vitték szombaton. gyorsan kipörögnek a jó gépek. iszonyú jó kínálat van. és rengeteg a nagyon jól felszerelt.
most láttam, hogy kijött egy 2.0d 177le automata váltóval. sajnos az még nagyon új, drága nekem...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz dragonfx #7889 üzenetére
a 320d-ben a 150 lovas motorhoz csak 5 sebességes manuál váltó van csatlakoztatva. (unokatesómnak ilyenje van, de nem ez a legújabb gáz kinézetű hármas, hanem az eggyel régebbi)
ugyanez a 150 lovas motor az x3-ban viszont 6 sebességes váltóval jön.
a 320d-ben, ezt a 150 lovas motort leváltotta egy 163 lovas motor 6 sebességes váltóval, majd később megjelent asszem a 177 lovas is 6 sebességes váltóval.
egyébként én sem értem, furcsa is, de gyanítom a 177 lovas motor lett az x3 alap dízele 6 sebességes váltóval. a 3.0d nem éri meg, horror fogyasztás a 2.0d-hez képest és ki sem lehet használni. szimpatikus a 177 lovas, de az csak tavaly jött ki, sajnos a kitűzött keretnél többe kerül. lehet, hogy tavasszal már beleférne. utána kell járnom ennek is.
de ha pl itt a szervízben azt mondják, hogy a 150 lovas megbízhatóbb, kevesebb a mecera vele, a szervíz periódusok is jobbak, nekem nem fogja megérni a 177 lovas.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz tibi666 #7891 üzenetére
ehhez azt kell megtudnom a szerívzben, hogy hardverben van e a két motor között bármilyen eltérés e vagy sem. ahogy láttam, nm-re nincsen nagy különbség (330 vs 350nm asszem), de a váltónak és a motortartó bakoknak is lehetett módosítása. sok mindennek.
ráadásul 2008-tól faceliftes x3 van ugye, ezzel jött ki az új 177 lovas motor az automatával. jól hangzik, meg is venném, de mint mondtam, nekem az túl sokba fáj sajnos.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #7895 üzenetére
az x3 2.0d és 3.0 esetén akár 4 liter különbséget is írnak sok helyen. ami azért elég durva, a 3.0d-vel nem nagyon jössz ki 9 liter alatt sehogy sem.
a 2.0d meg elmegy talán 7-8 liter között. végülis majd 1800kg....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #7905 üzenetére
tudom, unokatesóm is 320d-vel jár, 5.3 körül van az átlaga.
én viszont kifejezetten suv-ot akarok (x5 már használhatatlanul nagy), és nem személyautót. nagy, kényelmes, biztonságos, nyugodt, magasan ülök, senki sem akar legyorsulni, leszorítani.
ha pedig kanyarogni akarok, motorra ülök. ezért nekem az autózás már teljesen másodlagos lett, ennek megfelelően az igényem is teljesen megváltoztak.
azt tudom hogy egy x-es nem fog ugyanazzal a motorral úgy fogyasztani mint egy hármas, de ezt elfogadtam, ennyi a kényelem és a biztonság ára. ha 7 literrel elmegy, nekem az már királyság, amúgy is 9-12 liter benzinhez szoktam 8500-as szervíz intervallumokkal.
ennél meg asszem 30e km a szervíz.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz venember83 #7909 üzenetére
540 is képes 8 litert enni, na de ahhoz csak főúton mész 90-nel és nem előzöl.
ez meg életképtelen....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
hogy vannak a beépített hifi rendszerek erősségi sorrendben?
business cd radio 8 hangszóróval milyennek minősül?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #7944 üzenetére
st220 tényleg jó, bár szerintem az sem igazi sportgép. futóműben viszont már az alap nem st is nagyon pöpec, már az 1gen foki is rohadt jó volt, mondjuk ott a váltó tönkrevág mindent. de magyar utakra az st a 18-as felnivel??
én már a bömbinél is olyan teljesen gyári állapotút keresek, amin még véletlenül sincsen extra felni méret, a gyári 235/55r17 is bőven elég. akkor egy /50 vagy /45r18-as a mondeon gyilkos lehet. főleg ha bp-en vagy...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #7955 üzenetére
mert budapesten megfogod útálni...
ezt komolyan mondom. először élvezed, de napi használat mellett a beton futómű, a peres gumik.. aztán egyre inkább rájössz, hogy kezd zavarni a pocsék minőségű út, hogy nem tudsz 1 km-t se úgy menni, hogy ne kerülgesd a kátyúkat, csatorna fedeleket, a keresztbordák felütnek, a vasúti átjárok is agyrém..
sajnálod már az autót, mert érzed, nem oda való, neked meg már mindened tele, hogy 2 métert se tudsz úgy menni, hogy ne szakadjon le a veseköved..
szomorú, de sajnos ez van. csak azért mondom, mert úgyis ez lesz, ha ilyen autóra adod a fejed. sajnos (vagy sem) egy idő után a józan paraszti ész felül kerekedik az érzelmeken.
és nem biztos, hogy ez az érzelmi döntésed a pénztárcádra nézve előnyös döntés lesz. persze, ha megengedheted, hajrá, mert jó dolog egy sportgép.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz tibi666 #7966 üzenetére
vaze, 30 elején járunk már és így gondolkodunk..
ok, mondjuk ehhez az is kell, hogy a sok köcsög politikus meg rendőr meg balfasz részeg autós, meg juppiköcsög hazavágta a közlekedési morált, megölték az autózás örömét....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Mr. Maffia #7971 üzenetére
3 literes dízelt vegyél, jól felszereltet. régebbi típusokból valszeg van.
bár az ár necces. még németországban is. igaz, itt most sok minden jó áron megy a globális recesszió miatt....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Mr. Maffia #7975 üzenetére
hát az órát itt is visszatekerik sok helyen, csodák nincsenek. vertrauen is gut, kontrolle is besser.
a 120ezer km azért jön ki az autókra sokszor, mert céges aussendienst wagenek és ilyenkor lesznek csereérettek, 3-4 év között. ha bmw premium selection-ös autókat nézel, akkor van esély, hogy az az autó frankó. én is első sorban ilyeneket nézek. vagy kiismerem pontosan a selection-ös autókat, miknek kell megfelelni és ha magánszemélynél látok hasonlóan jó autót, akkor megkérdezem, hogy ha beadná selection-be, szerinte bevennék e. valszeg tudják mi az....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
megsúgom, hogy szinte mindenhol van már sebességkorlát, 100 és 120, hiába nincsen default sebességkorlátozás. a korlátos szakaszok között van néha hosszabb-rövidebb ideig korlátlan szakasz. ha pedig éppen nincsen korlátozás, akkor elterelés van építkezések miatt.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz dragonfx #7987 üzenetére
magyarországon egy fillért sem adnék a premium selection-re, itt még akár el is hiszem, hogy frankó, komoly biznisz és megéri az eladónak, mert tutira eladja az autót a kereskedés, a kereskedésnek is megéri, mert olyan autót kap, ami az utolsó csavarig ismert és a rendszerben van, mindene megvan és biztos az autó, és a vevőnek is nagy biztonságot jelent, meg a plusz egy év garancia minden elektromos és mechnaikus alkatrészre.
megy is szerintem rendesen, amit kinéztem, azt hétvégén el is vitték azonnal, 1 napot volt kb fent. pörögnek a jó gépek itt is. főleg ha jó áron vannak....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ezt se mondanám. kegyetlen nagyokat büntetnek és a jogsi is lazán tud ugrani hónapokra.
ami az utak minőségét illeti, elképesztően sok az autópálya, de sok a régi és nem jó minőségűek.. olyan építkezések vannak, mintha vh után újra építenék az egészet. 70-80 km hosszan, 3-5 km-es megszakításokkal
idegtépő tud lenni. sportautóban meg pláne. tapasztalat...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz dragonfx #7993 üzenetére
elmondom, hogy mit kaptam az utolsó x3-ra ami után érdeklődtem:
24 fotó!!! teljesen lemosott, kitakarított autó minden szögből, kívül belül, csak az alap benyomás miatt.
forgalmi bescannelve, eredeti szervízkönyv, minden dátum pecsét km állással bescannelve, teljes gyári felszereltségi kereskedői lista plusz extra felszereltség lista bescannelve.
sérülés mentes, első tulajdonos, bármikor készséggel segít és mehetünk is a bmw szervízbe premium selection ellenőrzésre.
más világ ez.
itt is sok a kókler, de talán még lehet nagyobb biztonsággal jókat kifogni.
és persze itt is vannak olyanok, akik nem válaszolnak....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Vandit. #8004 üzenetére
múltkor pont egy ilyen mögött mentem.
nem tudott elmenni. pedig 300le feltöltött benyás gép.
percek kellettek, hogy eltudjon nyúlni 300 méter környékére.
meglepődtem rendesen, mert azt hittem, úgy elpicsáz, mint annak a rendje......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Vandit. #8008 üzenetére
nem, ennyi van benne. ami nem rossz, meg valszeg kényelmesebben is ment mint én, mármint zaj tekintetében
egyszerűen a +100 lovat elviszi a többletsúly.
csodák nincsenek, csak sokan az autóskártya bűvöletben élnek még mindig.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ezek mennyire állják meg a helyüket?
Típus hibák(esetlegesen):
1. stbil pálca évente, de nem nagy tétel (mi ez a stabil pálca???)
2. turbó tengely érzékeny része, de okos használatnál időtálló. Nagy tétel.
3. DSC Box (menetvezérlés) "szeret" elhelyezkedni a kipufogó rendszer leömlőjénél (új szériáknál), és az köztudottan utálja a meleget. Nem occsó! (mi ez????)
4. Magyar utakat nem szereti a felfüggesztés, ezáltal kopogóssá válik a torony gyorsan.
5. Manulis váltó pontos, és egyértelmű a sebesség pakolás, az autómata viszont élmény, de igényli a 100.000kénti olajcserét és lamella vizsgálatot, ami nem occsó, de ha meghibásodik az még húzósabb!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz mayerlaci #8031 üzenetére
nem
x3 2.0d 6sp lesz valszeg (olyan amit lentebb linkeltem)
az x5 3.0d túl sokba kerül fenntartani sajnos. nagyobb autó, ha meghibásodik, nagyobb kiadás sajnos. lehet a keretből venni azt is, de nem akarok kockáztatni. egy jó állapotú és jól felszerelt 3 év körüli x5 3.0d automata egyszerűen túl drága..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
jah, majd lefordíttatom vele ha sikerül elérnem
viszont majdnem sikeresen benéztem a modellfrissítést, nemrég vettem észre, hogy 2006-ban volt.. pedig az ilyenhez van szemem, de időbe telt mire felfogtam....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz tibi666 #8043 üzenetére
ezt csak megerősíteni tudom.
az automaták az adott teljesítményhez vannak kitalálva, különösen a 3 literes esetén.
igaz, nem bmw 3 literessel, de audi 3 literes v6 dízellel járt cimbora rosszul, a gyrái 220-as blokkot felhúzták még a gyárban 280-ra, ennek megfelelően a nyomaték is valahol 530 körül lett, szét is küldte pikk-pakk a váltót.
mondták az audinál, hogy így a garancia se lesz érvényes, meg hogy óvatosan, de lehetett neki mondani bármit, ha egyszer leszáll az autóskártya-köd.a 2.0d 177lovasat nagyon dícsérik az automatával, jól vált, gyors, jól hangolták össze.
a 2.0 esetén nem tudom hogy ha casama belerakja az ecu módosítást, akkor hogy bírja, erről még nem olvastam sajnos....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
egy kis személyes tapasztalat, ha német országi autót akartok venni és hátha egy kicsivel több biztonságot ad választásnál.
cégek szinte csak lízingelnek. nem kell foglalkozni vele, ha ezt látod az autó leírásában, mert ez már téged úgyse fog érinteni, veled sima adás-vételt kötnek úgyis. feltéve ha kp-ra veszed. szóval általábban 3 évre, van, hogy már a harmadik év lejárta előtt, de inkább a 3-ik év lejárta után adják vissza a kereskedőnek az autót, aki behirdeti. ha pedig nem a bmw-vel szerződött le, akkor privátként, de ugyanezt csinálja. ezalatt a 3 év alatt, amíg a lízing tart és a garancia, átlagosan 100e-130e km között raknak az autóba. ez már soknak számít. sok az autópálya.
az autókat a lízing miatt, hogy a szerződés és a biztosítás is érvényes maradjon, mindig márkaszervizekben szervizelik, ami megint jót jelent, mert ha valóban be is tartják, minden dátummal és km óra állással visszakövethető a központi rendszerben.
a cégnek is érdeke, de a bmw-nek is, mert így jobb áron tudja visszavétel után eladni. ami végső soron nekünk is jót jelenthet.
ha a szervíz időpontokhoz kapcsolódó km óra állások is arányosan megoszlanak, akkor nyugodtak lehetünk a km óra állással kapcsolatban is. traktorok esetében viszont frankón 30e km-nél cserélik az olajat is, ezt bele kell számítani. nem fognak foglalkozni vele, hogy 15e km után cseréljenek. de ha figyelembe veszem, hogy autópályás utazó autók, és ezeket idősebb korosztály haszálja, akkor sokat nem számít, nem fog 200-zal menni. tapasztalat, hogy nem is lehet annyival menni, csak nagyon ritkán.
a bmw premium selection csak ezt fejeli még meg, hogy még nagyobb biztonságot adjon, a plusz egy év bmw gyári garanciával.
másik ismertető jel, hogy ezek az autók hamar kipörögnek. kettőt szúrtam ki, az egyiket most mentem volna szombaton megnézni, már el is adták.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
egyik este épp állok az ablakban, pakolok, nő, foresterrel a szomszédom vitarájába úgy tolatott bele mint ahogy az a nagykönyvben meg van írva. kiszállt a szőke, hátra ment megnézte, aztán bezárta az autóját és elment..
na ekkor megállt bennem az ütő, hogy én is ebben az utcában parkolok.. forestert kerülöm azóta.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Milyen NAS-t vegyek?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Házimozi belépő szinten
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban