Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    egy kis személyes tapasztalat, ha német országi autót akartok venni és hátha egy kicsivel több biztonságot ad választásnál.

    cégek szinte csak lízingelnek. nem kell foglalkozni vele, ha ezt látod az autó leírásában, mert ez már téged úgyse fog érinteni, veled sima adás-vételt kötnek úgyis. feltéve ha kp-ra veszed. szóval általábban 3 évre, van, hogy már a harmadik év lejárta előtt, de inkább a 3-ik év lejárta után adják vissza a kereskedőnek az autót, aki behirdeti. ha pedig nem a bmw-vel szerződött le, akkor privátként, de ugyanezt csinálja. ezalatt a 3 év alatt, amíg a lízing tart és a garancia, átlagosan 100e-130e km között raknak az autóba. ez már soknak számít. sok az autópálya.
    az autókat a lízing miatt, hogy a szerződés és a biztosítás is érvényes maradjon, mindig márkaszervizekben szervizelik, ami megint jót jelent, mert ha valóban be is tartják, minden dátummal és km óra állással visszakövethető a központi rendszerben.
    a cégnek is érdeke, de a bmw-nek is, mert így jobb áron tudja visszavétel után eladni. ami végső soron nekünk is jót jelenthet.
    ha a szervíz időpontokhoz kapcsolódó km óra állások is arányosan megoszlanak, akkor nyugodtak lehetünk a km óra állással kapcsolatban is. traktorok esetében viszont frankón 30e km-nél cserélik az olajat is, ezt bele kell számítani. nem fognak foglalkozni vele, hogy 15e km után cseréljenek. de ha figyelembe veszem, hogy autópályás utazó autók, és ezeket idősebb korosztály haszálja, akkor sokat nem számít, nem fog 200-zal menni. tapasztalat, hogy nem is lehet annyival menni, csak nagyon ritkán.
    a bmw premium selection csak ezt fejeli még meg, hogy még nagyobb biztonságot adjon, a plusz egy év bmw gyári garanciával.
    másik ismertető jel, hogy ezek az autók hamar kipörögnek. kettőt szúrtam ki, az egyiket most mentem volna szombaton megnézni, már el is adták..

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák