- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Egy héten belül bemutatkozik a Nubia Z70 Ultra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz whitezo88 #56742 üzenetére
Én is onnan indítottam, de 4,5-nél még nem volt egy telefoncsörrenés sem! Nagyjából február óta nézegettem az árakat, amik akkor fent voltak 4misi felett, azok ma is fent vannak, max olcsóbban. Fluktuáció csak 4misi alatti sávban történt.
A probléma leginkább az, hogy ha nem lettek volna nagyobb karbantartások, nem vigyázok a kocsira és jobban leélem a belterét (kormány, bőrülés, stb.), akkor is ennyiért vitték volna el jó eséllyel.
Úgyhogy megint az lett, ami a Mini Cooper S-nél is volt, hogy ársáv 1/4-e, ahol vevő is lesz, és itt is azért fizetnek a legolcsóbb árhoz képest 10-20% felárat, mert jobb a színösszeállítás és mert első tulajos kocsik.
Ha azt nézzük, hogy 18misi volt a kocsi 2008-ban (+1misi a garanciás chip, és majdnem fél misi a gyári bmw téli gumi+felniszett), akkor ennyi zsetonból egy LCI E60 530D is kijött volna hasonlóan felextrázva, na azok most ehhez képest 2,5 körül mennek, ugyanakkor az elhozatal hetében jelent meg az X6-os, abból ha jól rémlik az alapár indult 35D-ként a kabrió végösszegénél, és 4,5-5milliós sáv-ot mondanék rá most.
Magyarul a kabriók és a suv-ok arányaiban jobban tartják az árukat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest