- Magyarországról is elérhető a Xiaomi Pay
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco F5 Pro - nem csak álcázásban jó
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- iPhone topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
válasz H.Ezredes #52574 üzenetére
Báttya! Nem a 10 éves autót írtam,hanem a matuzsálemi.20-on évest. Mindegy is. Itt mindenki hülye,aki nem 100000 köbös és 100000 hengeres kocsit vesz illetve 100 évest és nem akar rá költeni 1000000000 Ft-ot és inkább venne egy szerényebb kocsit,ami fiatal. A lízing téma, kérdezd meg egy bmw szalon vezetőt,hogy hányan vesznek lízinget és miért. ( Kb 10-ből 8 lízing)Biztosan azért hogy feszítsenek a.tinisuniknak.... Legtöbb embernek van pénze kipengetni,de bolond lenne,ha azt a pénzt forgatni is lehet. Szerintem az ország strómanja is lízingre veszi,pedig ott naponta vehetne újat kpra.
Én sem ülnék fapad kocsiban,ahogy írtad. Inkább járok gyalog. És büszkén vállalom. 5 milliós kategóriát ne vegyük alapul,mert az mégsem két misi.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4