Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Shadowbull #46489 üzenetére

    Én meg rajtad. Lehet,hogy ~15 éve ott vagy de nagy valószínűséggel édesapám már akkor leömlőt és más dolgot tervezett a 80-as évek végén amikor te még iskolába vagy óvodába jártál..... A szakmai tapasztalatot nem lehet lenézni... Mindamellett elvégezte azokat a tanulmányokat is amit nyilván te is,hogy mérnők lehess..... Így ha te értesz hozzá elképzelhető,hogy más is ért hozzá... Ezen felül műszaki szakértő.... Pontosan az a feladata ha pl van motormeghibásodás és mondjuk garanciális az autó és a gyár nem akarja kicserélni ő fogja megmondani,hogy mi történt ki a felelős stb... Mint ahogy most is kiégett egy X3 ( a kigyulladós 20D ) ahol az lesz a feladta,hogy megállapítsa mi történt mivel rá akarják verni egy szerelőre,hogy 1 héttel korábban kuplungot cserélt és azért gyullad ki nem pedig mert a hibás EGR hűtő van rajta meg a többi dolog amiért ki szoktak gyulladni... De nyilván nem ért hozzá bár erről is van képesítése és aktívan ezzel is foglalkozik.... Azon gondolkodik,hogy a doktorit lerakja mind ezek mellé. Biztosan nem ért hozzá csak és kizárólag te :) Mikor mondja,hogy az egyetemen az egyetemi tanárok ülnek le vele beszélni,hogy mondja el a valós szakmai tapasztalatát és örömmel hallgatják a történeteket egy olyan embertől aki ezekkel a valós életben foglalkozik is... És pontosan szóba kerültek a mérnökök is.... Elmondta több olyan mérnök van aki elmondja magától,hogy elméletben nagyon jó de a gyakorlati tapasztalata minimális és örömmel veszi a segítséget és boldogok,hogy valaki tud segíteni nekik.... De gondolom ezt is kitalálom... És most is elmesélte a kedves barátját aki az Audninál volt motorfejlesztő V6 TDI utána Kecskemétre ment a Mercedes-hez és végül a BMW-hez ment a fejlesztésre majd ott az volt a feladata,hogy megoldja / megtalálja azokat a bajokat,hogy miért hullanak szét a motorok garanciális időben.... És rengetegszer hívta fel segítségkérés miatt... Biztosan értesz hozzá de ha te így lenézel másokat az magadat minősíti.... Az autókra visszatérve mind garanciális autó volt / márkaszervizben vezetett online szervizkönyves autó.. Pl G11 F30 F11.... Ráadásul a G11 F11 kinti NÉMET !!! márkaszervizben... Ha ott nem értenek hozzá akkor hol ??? :) Pl Z4 amit édesapám szervizelt( E85 M54B30 ) ő vette ki a gyári soha ki nem cserélt levegőszűrőt ~10 év után... Ha más nem amíg garanciális volt addig márkaszervizbe volt hordva... Egy 4 éves Német F11 230E Km-es futásteljesítményű autónál gyári intervallumokkal szervizelve elkopnak a csapágyak meg más egyéb probléma is van ott vagy a tervezéssel van a probléma vagy a nem megfelelő szervizekkel.... És igen is úgy csinálják meg ezeket az autókat,hogy amíg van rá garancia addig menjen el szépen utána pedig senkit nem érdekel.... Mint ahogy nagyon az se izgat senkit bent a BMW-nél,hogy mi van a kiégett F10 F30 vagy ép E90-ekkel nem is gyártják őket....... Felesleges ezekbe belemenni de meredek kijelenteni,hogy jók a gyári intervallumok meg nyugodtan menjenek úgy velük... Illetve megkérdezném milyen tapasztalatod van egy 5-10-15 éves motorral / autóval ??????????? Mert ,hogy újonnan mit bírnak az egy dolog.... De mi lesz velük amikor lejár a garancia... Fogyasztói társadalom ?!?!?! :U Mennyire környezetbarát,hogy dobáld ki az autó 5-10 év után.... :U

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák