Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SeniorTilla

    veterán

    válasz Ck. #46455 üzenetére

    Ha ez egy kockázatos alkatrész, akkor inkább kicserélem. Olajat 15 ezernél cserél aki gondos gazda, EGR-t legalább 10x vagy 15x ennyi km után. Ez nem karbantartás szintű alkatrész.

    240 volt a cseréje, a régi itt van a garázsban, látszólag semmi baja egy apró kis koromfolton kívül, ami az egyik saválló anyagból készült csövön van az EGR hűtőn, valszeg mikrorepedés miatt. Ezért cserélte ki a szerelőm, és még azért, mert tudta, hogy kockázatos alkatrész ennyi km-nél.

    Sok-sok motorspecifikus alkatrész van, amit ki kell cserélni bizonyos idő után, ha nem akarsz bajt. Aki tojik rá, az bevállalja a kockázatot. Ezredes erről biztos sokat tudna mesélni. Pl. 550D? ;] ott csapágysort kell cserélni, mert behal 100e után. Egy ismerősnek volt, ő mondta. Ez már tényleg durva, de a 3.0 motorból kihozott teljesítmény is.

    530-535D fronton vannak ilyen anomáliák? Egy 535D tetszene a 25D után.

    [ Szerkesztve ]

    HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

Új hozzászólás Aktív témák