- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
válasz H.Ezredes #43015 üzenetére
Tudom neked ez gagyi szint, főleg hogy minden fajtával volt már dolgod. Viszont nekem pont ez a felsh benne hogy egy régi olcsó kocsi, és még is bejön. Azért vezettem már több nagyobb jobb kocsit, Apámnak pl egy C mercije van ami nem fapad azért, előtte egy szintén nem fapad Insigniám volt, legnagyobb Dízel motorral, de nem élveztem ennyire egyiket sem. Illetve megtehettem volna hogy sokkal drágább jobbat veszek, de asszony most fog kapni cégest amit lehet ütni vágni, hosszabb útra menni vele, nekem meg tényleg 1.4 körül kellett valami max hogy elmászkáljak vele városba, semmi nagy igényem nem volt, majdnem egy D Corsa lett belőle.