Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Gsx-rr #37981 üzenetére

    Igen és meglepően sokat számít

    Csak 2 szívó példa

    1. Möhe E39 M5

    Alap helyzetben nem volt rossz a kocsi de érezhetően hiányzott valami a kocsiból főleg alsó tartományban chip után nagyon nagyon érezhető volt a különbség alsó fordulatszám tartományban sokkal rugalmasabb lett direktebb lett a gáz jobb volt a gyorsulás és 6000-től 7-7500ig még rárakott egy lapáttal és onnan húzott meg egy iszonyatot.

    2. cOxeR E85 Z4 3.0si

    Ugyan azt lehet elmondani mint az M5-nél csak a Z4-nél alapból azt érezted,hogy jó és erős. De remap után alulról nyomatékosabb illetve 6000-től ugyan úgy még húz egy nagyot 7-7200-ig.

    (#37982) cOxeR

    Nem a váltó hanem a fojtószelep tanulja magát . Azért van ingadozás. De ugye remap után le lett adaptálva a váltó is a motor a fojtószelep is. E92 M3 miután megkapta a kompresszor kit-et napokig csinálta ezt :/ Utána magához tért :DDD

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák