Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KINKY_007

    aktív tag

    válasz CharlieDrop #23315 üzenetére

    Én is pont ezt gondolom. A tönkremenés azt jelenti, hogy nem lehet használni, szóval a meghibásodás, ami megoldható gond. A német autók alatt általában jobb állapotban van a futómű a magyar km-hez képest (mert jobbak az utak), és az ottani normális tulajok még ki tudták fizetni a szervizelést (amit a magyar 2-3-4. tulajok már nem akarnak).
    Ha chippelni akarod, akkor inkább vegyél kapásból erősebbet a gyáriak nem vétetlenül csináltak erősebb verziót, nem hülyék.
    540i az hosszú utakra van kitalálva, bár szerintem inkább csak státuszimbólum akkora motor...
    Geller:
    Ami használva van, arra költeni kell. Konstrukciós hibájunk nincs, nem olyan, hogy 40e km-nél tuti tönkremegy. A kopó alkatrészeket cserélni kell, a nagy kerék, sok olaj a motorba, nagyobb fék drágább, mint egy kisautóban.
    A 30d, 35d kicsit komplikáltabb, több benne a hibalehetőség, de a szervízköltséget az üzemanyagköltséggel lehet kompenzálni-ha jól sakkozik az ember.

    [ Szerkesztve ]

    A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

Új hozzászólás Aktív témák