- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Íme az új Android Auto!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16729600
törölt tag
Sajnos nálam ott elvérzik a játék,hogy Xbox 360 cont.nál csak analóg gombokra lehet beállítani a kormányzást pld.Ez így nagyon assetto-gagyoretto
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Az analóg használhatatlan ( bármilyen beállítással ).És igen,miért lenne akkora erőfeszítés a fejlesztők részéről,hogy akárhogy lehessen konfigolni a beállításokat? Más.hozzám hasonló ( végletesen amatőr ) donor is akarhat D-padra/gombokra rakni irányítást
(#5909) sultansmith Hmm, a szappantartó például érdekes alternatívának tűnik
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz #16729600 #5908 üzenetére
Pont ma vettem egy használt tabletet a DashMeterPro-hoz és a Logitech F710-el próbáltam ki, teljesen igazad van mert szinte használhatatlan. A gázadás teljesen jól működik, de a kormányzást egyszerűen nem tudtam normálisan használni. Szerencsére nekem van egy cockpitem szóval nekem nem gond.
-
N€T0X|N
őstag
válasz #16729600 #5915 üzenetére
Valami topic csak van hozzá a neten vagy a hivatalos fórumon, azért látni ilyen kontrollerrel is komolyabb időket (nem világverő, de tényleg vannak egész jók, RSR-en feltűnnek itt-ott). Akkor meg biztos be lehet állítani úgy, hogy használható legyen.
Vagy csak simán driver error.[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
neilszab
őstag
Új Assetto Corsa Bajnokságok!
Áprilisban két új 6-6 futamból álló bajnokságot indítunk a DTM és a GT kategóriákban. Ti is részt vehettek a lebonyolítás részleteinek kialakításban, infókért katt a képre!
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
wolf033
senior tag
Eltűnt a képernyőről nekem a sérülés visszajelző okosság. Hogy lehet ezt visszavarázsolni?
-
Gadfly
tag
SRS ESEMÉNYEK
Jövő vasárnap startol a SEAT LEON EUROCUP 2015 bajnokság!
A korábbi Seat Leon EuroCup 2014 sikerességét követően folytatódik a sikersorozat! A Seat Leon EuroCup 2015 Bajnokság, a 2015-ös szezon versenynaptárát, továbbá egyedi festések (skinek) lehetőségét és értékes nyereményeket nyújt az érdeklődők számára a B3 Racing és a Simhouse jóvoltából.Eddig 23 versenyző adta le jelentkezését, viszont a Bajnokság továbbra is várja az érdeklődőket.
A "Prequal" és a "Teszt" szerver a mai naptól elérhető!
További részletek/jelentkezés: LINK
Várunk minden érdeklődőt!
Akik esetlegesen lemaradtak az előző bajnokság eseményeiről, azok erre a linkre kattintva nézhetik meg a futam közvetítéseket:
2014-es bajnokság tabellája/végeredménye: LINK
-------------------------------------------------------
B3R Seat Leon Trophy 2015
Jelentkezés/információk: LINK
simraceseries.com
-
izitom
tag
1.1.4
- Alfa Romeo GTA aero drag correction. Laptimes will be slower now.
- McLaren P1 is now simulating diffuser stall from front active aero that provokes dirty air
- LaFerrari is not simulating diffuser stall from front active aero that provokes dirty air
- Corrected instrument panel with more information on Alfa Romeo 155 Ti V6
- Corrected instrument panel for Pagani Zonda R
- Corrected instrument panel for McLaren P1
- Corrected instrument panel for KTM X-BOW R -
JoinR
őstag
válasz pocokxx #5925 üzenetére
Ez nem force feedback, hanem effect feedback Igaz még nem próbáltam ilyen arányokkal, de kíváncsiságból lehet benyomom majd
Nálam kb. 60-5-0-0-0-0
A speed sensitivity pedig szigorúan 0. (bár ahogy látom, Momo-hoz készült a profil, aminél gondolom a 900° hiánya miatt húzott rajta, bár én akkor sem tenném)(#5927) Chereiose: Logi profiler-ben jó esetben sosem kell állítani semmit, a legnépszerűbb szimes beállítás ez (felső csúszka 100-105 között ízléstől függően).
[ Szerkesztve ]
-
-
neilszab
őstag
Ma esti FunRace: DTM 1993 - Silverstone!
Április elején indul az új Assetto Corsa bajnokságunk az 1993-as DTM-es autókkal! A ma esti Fun futam az erre való felkészülés jegyében zajlik, hogy komoly versenykörülmények között is próbára tegyük ezeket a gépeket, gyertek!
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz MPowerPH #5933 üzenetére
Sajnos nem lehet még mindent tiltani szerver oldalról, viszont amit lehet azt megtesszük: stabilty help tiltva lesz, illetve az ABS és a TC factory beállításon...
A H váltó használatát nem lehet kötelezővé tenni, illetve a versenyzők jelentős részének amúgy sincs H váltós kormánya. Aki akarja, az persze használhatja.
Csak az tudjuk megszabni, illetve tiltani, amit a szerver oldalról is be lehet állítani.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
MPowerPH
félisten
válasz neilszab #5934 üzenetére
Csak azert, mert jelen helyzetben aki alapbol H valtos autot hasznal pillangoval, az elonybe kerul. Ellenben ha szerver oldalrol a throttle blipp is tiltva lenne, mar nehezebb dolguk lenne, de meg mindig elonyben lennenek a gyorsabb felvaltasok miatt. Engem konkretan egyenesben mindig romma utnek...
Es szerintem eleg sok ember kuldi H valtoval, legalabbis a szerveren sokan voltunk.
Csak azert fogalmazodott meg bennem a dolog, mert igy egy bajnoksag eleg komolytalannak tunik. Mert a H valtosok egy gyarilag H valtos autoval eselytelenkent indulnak a futamokon a pillangosokhoz kepest.
Don't Tread On Me
-
barcalaci84
őstag
válasz MPowerPH #5935 üzenetére
ahogy Szabi is Írta nem lehet tiltani szerveroldalról a kuplung segítséget illetve a blipet-sem...
(mondjuk lehet ellnőrizni h valaki használt-e a H-váltót vagy sem, tehát éppen lehetne indítani H-s bajnokságot)DE azért sokaknak nincs is H-váltója...(persze valaki nek van , csak nem használja 9
egyenlőség úgyse lesz sose...a H sok között se, mert azért egy th8 vagy egy clubsport H váltó azért előny a g27-es vcáltókhoz vagy az általam használt gagyi fanatec váltóhoz képest...és azért nem esélytelen a H-váltós sem... kicsi hátrány , de szerintem túl van dimenzionálva...
meg azért előnye is van: rajtnál például látványos előnyben vagyunk a pillangósokkal szemben... -
MPowerPH
félisten
válasz barcalaci84 #5936 üzenetére
Ezt nem tudtam, eleg erdekes... rFactorok utan meg fura. Meg talan az F1 Challenge-ben is lehetett tiltani a kuplungot. Spa -ban pl. egybol 1s minimum. Az ezekkel az autokkal mar egy koron is rengeteg, nemhogy egy futamon. Pluszban konstans gyorsan menni is egyszerubb a pillangoval.(nincs se visszavaltasi hibalehetoseg, sem az, hogy egy nem tul eros gazfroccs hatasara kitor az auto fara, amit ha meg is fogsz, akkor is elhasznalsz egy rakat gumit) Ha meg elozni akarsz, akkor maximum egy lassu reszen, mert egyenesben elhagynak. Ez persze a program hibaja is....
Ertem en a dolgot, nem tudom mekkora az erdeklodes ez irant. Am ha van egy megfelelo letszam, akkor erdemes kettebontani. En pl. csak azert nem indulok, mert nincs kedvem szenvedni a kozepmezonyben. Technikas reszen fenntartanak, a gyors szakaszokon, es nagyobb fektavokon, ahol meg tudnek elozni, ott elmaradok. Fun raceken mar ki lett targyalva ez. Ott is irtak paran, hogy alapbol H-val mennek, de elesben pillangora valtanak, mert kulonben eselytelenek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
neilszab
őstag
válasz MPowerPH #5937 üzenetére
A mezőny kettébontása sosem jó megoldás... sajnos mindig lesz valamilyen olyan megkötés, elv, vagy kritérium ami két (vagy több) táborra bontaná a mezőnyt (ABS, cockpit nézet, locked setup, vágás szabály, stb...), ha mindig minden tábornak külön futamokat rendeznénk, akkor 4-4 ember körözne egymás ellen a versenyeken...
A buli pedig minden jel szerint jó lesz, szerintem meg fogunk tölteni majd 2 szervert ezekkel a régi vasakkal, csak a H váltó miatt kimaradni szerintem badarság. Akár hol is leszel a mezőnyben és bármilyen technikát is használsz, biztosan "szenvedni" fogsz, mert bőven lesz aki borsot törjön az orrod alá, vagy így, vagy úgy.
Szóval javaslom előre nem foszd meg magad az élménytől és a kihívástól... tegyél egy próbát, a részvétel ingyenes lesz, az meg már a Te döntésed, hogy milyen váltót fogsz használni.
Én például ABS nélkül fogok menni a Mercivel, ez meg az én hülyeségem...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
N€T0X|N
őstag
válasz MPowerPH #5937 üzenetére
Én ezt egy kicsit nem értem. H váltóval felfelé váltani lehet olyan gyorsan, mint a szekivel. A "gáz+fék+visszaváltás egyszerre" féktávokat/kanyarbejáratokat sokkal neccesebbnek érzem. De abba meg bele kell törődni, hogy lassab és kész, ez van.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
Kommy
veterán
1.1.5-nél tart a játék vagy 1.1.4-nél mert nekem még 1.1.4-et ír ki., és ha nyomok egy integrity check-et akkor is marad ez a verzió
-
Jack@l
veterán
Lehet csak elfelejtették átírni a számot a guiban, megesik...
Nézd meg a changelog.txt-t[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
barcalaci84
őstag
válasz MPowerPH #5937 üzenetére
ha jól tudom akkor felesleges is tiltani a kuplungsegítséget például, mert ha átváltasz pillangós vezérlésre akkor az AC-ban eleve nem kell kuplungolni f(függetlenül attól h ki van kapcsolva a menüben a kuplung segítség)...azt csak akkor kell ha H-shifterre van állítva a verzérlőbeállításokban...
van előnye is a H-váltónak ahogy írtam, a hátrányit pedig szerintem túlmisztifikálod...1 körön alig-alig van különbség a pillangó javáéra...hibázni viszont sokkal könnyebb vele az biztos...én spec a folyamatosan 3-as helyett 1-st rakok vagy 4-es helyett 2-est egy th8-as váltósnak pl ezért is van előnye , azzal sokkal könnyebbv hiba nélkül menni...
sose lesz egyenlőség ...de minél nagyobb a mezőny annál nagyobb az esély h mindenki talál olyat akivel tud csatázgatni...
megnéztem most fun szerveren hányan mentek H-val az egyik funon...nem találtam olyan hú de sokat...talán a negyedét eléri az embereknek...
ha 4-5 szerverre való ember lenne, akkor talán lehetne próbálkozni H-s bajnoksággal
(megszervezni meglehetne már most is, mert ellenőrizhető h tényleg H-val megy-e az illető, de szerintem sem érdemes jelenleg szét darabolni a mezőnyt)
ha egy stabil 3-szerver összejön , akkor már felmerülhet h érdemes egy H-sat is indítani -
neilszab
őstag
válasz barcalaci84 #5944 üzenetére
Hogy ellenőrződ? Hogy benyomja-e a kuplungot váltáskor?
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
barcalaci84
őstag
válasz neilszab #5945 üzenetére
az ellenőrizhető h valaki H-shifter használ vagy pillangózik...
illetve az is h ki van e kapcsolva a kuplung segítség...
ha valaki H-váltót használ és pro módban , akkor muszáj használni a kuplungot mert nem tudsz váltani...vagy esetleg a megfelelő fordulatszám elatálásakor éppen be is veheti az adott fokozatot (ahogy a valóságban is)...de kuplunolás nélkül azért lassabb is meg ugye veszélyesebb is...tempót nem lehet így menni mert hamar kinyírod a váltót az autóban...[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
válasz barcalaci84 #5946 üzenetére
Ezt vágom, de konkrétan a H váltót nem tudod ellenőrizni, csak azt, hogy kuplungol-e váltáskor, vagy sem. Illetve egy módszer mégis van, ha több fokozatot vált egyszerre, akkor biztos H váltója van... mondjuk gombra is teheti.. szóval ez se 100%!
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
barcalaci84
őstag
válasz neilszab #5948 üzenetére
konkrétan mutatja szerverre lépéskor h valaki a menüben Hváltót állított a menüben vagy csak a pillangóra rakta...a pályán már ezt nem tudod átállítani, így aki Hval lép be az H-zni fog...
ilyen egyszerű...szóval szerintem ez 100% gombra mondjuk teheti , de úgy szerintem még nehezebb+7 gomb ami teljesen életidegen wtf?
a segítségek ellnőrzése az más tészta ...azzal a segítségeket lehet ellőrizni h h van beállítva adott felhasználóknak...[ Szerkesztve ]
-
Viper26
nagyúr
Mióta kijött az 1.1 nem próbáltam a játékot...
Beállítások megmaradtak, MiniStatsBarPlus működik?
Hallani egy új Logitech driverről is, bár ebből nem tudom mi igaz.iPhone 15 Pro | Garmin epix™ Pro
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest