- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Realme GT 2 - aláírjuk
Hirdetés
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Callisto
őstag
Elmagyarázom: TV automatán átvált game mode-ba ha VRR van. Ekkor viszont nincs teljesen kalibrált kép, movie mode stb. Azért kéne, hogy lehessen a VRR-t automatán ki-bekapcsoltatni, hogy ne kézzel kelljen szórakozni az AMD vezérlőpultban vagy a TV menüjében ha éppen nem játszom, hanem pl. filmet néznék stb. A driver tudná egyértelműen, bizonyítottan, de AMD driver készítői is olyan emberek akik nem használják amit fejlesztenek...
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
KillerKollar
senior tag
Hát a 350$ szerintem túl optimista, de ha a Navi 33 alig gyorsabb mint a 6800XT akkor gondolom 450-500$-nál nem lesz több és az lesz a midrange, szóval fölötte már MCM van, azt meg nem hiszem, hogy 500$-ról hirtelen 1500-2000$-re ugranának. Ezért mondtam, hogy én reménykedem egy minimálisan megvágott esetleg kicsit kevesebb VRAM-al szerelt a csúcs kártyánál 35-50%-al olcsóbb MCM kártyában.
-
félisten
[Far Cry 6 suffers from major CPU single-threaded issues]
Lopva Huskytól a Vs ből. Ez fut jól? megint egy Ubi hulladék .[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Jah oké látom. Megnéztem a review guide-ot. Zen 3 magos CPU-val nincs gondja a GeForce-oknak, de Coffee Lake-kel valóban 30-40%-kal kisebb a sebesség CPU-limites beállításnál a GeForce-okon. Radeonon viszont kb. ugyanúgy megy Coffee Lake-kel is, mint Zen 3-mal. Ez ugyanaz a DX12 implementációs probléma, ami előállt egy csomó másik DirectX 12-es játéknál. Ezzel nem lehet mit kezdeni, mert a probléma az NVIDIA által alkalmazott bekötési implementációban van. Azt kell lecserélni, vagy venni kell Zen 3-as procit, azzal jól működnek a GeForce-ok is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Egy CPU magot terhel és fektet ki a benchmark FC6 alatt, teljesen más. engedd el mert úgy sem érdekelnek engem ezek a gerilla marketingek a fórumban.Írj inkább meg pár Nvidiás hírt is néha, hátha.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
nem látok egyetlen mérést sem tőlük ahol mutatják a CPU magok skálázódását, csak össz teljesítményt. Igor ezzel szemben kimérte az egyszálas skálázódást.
A far Cry 3-5 már Dx 11 alatt is ezt produkálta [link] ez a Motorjuk sajátossága és az Ubi igénytelensége. [link][ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Jack@l
veterán
Persze, nem is a fejlesztő a hülye, hogy nulla DX12 feature-t használ és 1 magot csontra terhel, hanem a gyártó megoldása, világos...
DX11 alatt pont az nv oldotta meg, hogy több magra skálázódjon a megjelenítés, driverből.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
félisten
Neked minden év arról szól miben érje utol az Nvidia az AMD-t és azzal oltod a népet ,amikor meg hoz valami fejlesztést milyen szarul csinálják. Nem érdekel már tőled semmi, igazából a cikk rovatot is ignorálom a te írásaidon kívülre, a fórum miatt járok be ide, kivéve ilyenkor mikor leírod egy amd topikban milyen faszán megy egy AMD-S játék egy low kártyán AZ Nvidásba benézel leírod milyen bénán támogatják a Linuxot [link] Ott NEM olvastam olyat milyen jól fut az RT A DOOM ban EGY 3060 kártyán.
míg éppen a redditen azt írják hogy az FC 3 óta minden évben úgy jött ki az aktuális rész , hogy a Dunia egy-több magot túlterhel és fokozatosan javítják. Már itt is írták, hogy jön rá patch a játék készítői részéről, nem az Nvidiától.FC5 minden kártyán ezt produkálta, legyen az AMD vagy Nvidia, steam tele van vele a mai napig ..maradok ebbéli hitemben. Pá. [link][ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Jack@l
veterán
Elegánsan elfelejtetted megemlíteni, hogy DX12.2 feature sethez nem kötelező a 6.6, amit áprilisban vezettek be(amd évekig nem támogatta a 12.1-et se). Sok éve elkezdett játékokban aligha jelenne meg, hacsak nem tolta meg valami gyártó egy kis pénzzel, hogy beleírják. A CPU overhead mértékéről sincs szó, nem mindegy hogy 10%-ot jelent, vagy 1 ezreléket (se).
Viszont az egy szem videos benchmarkon szépen látszott a szokásos DX12-es mikrolaggolás, ami miatt a kutya nem használja játékokban, ha nem kötelező és nem kell neki DXR.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
félisten
Ezt beszéld meg Hardware Unboxed-del, akik kifejezetten rákérdeztek és azt mondták nekik, hogy mindkettő 28 W-on ment.
[link]
"That's not what AMD told us, they said when we asked that the performance comparisons were 28W vs 28W""Yep so basically they didn't tell the truth to us even though we explicitly asked the question"
Az általad belnkelt chart azt írja up to 15 W .
A CES-en annak a pár millió nézőnek elfelejtették kiemelni hogy az egyik 15 W on a másik 28 W on megy. Ez neked itt megfelelő kommunikáció.beteszek ide egy chartot az 5800U tesztjéből egy ismeretlen PH nevü oldalról, [link]
ahol leírják hogy alap profilon is 15 W felett eszik az 5800 U és performance módban 24 W körül .
Akkor most nézzük még hülyének továbbra is egymás? ez kicsit gáz volt.tehát ezen a charton amit a CES en mutattak be
lemarad ez , véletlenül:A kitgurut nem én tettem be.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Gondlom hogy a H.U. Twitteren nem fog valótlanságot állítani főleg az Amd ről ennyi követővel, még ha te azt is mondod, hogy hazudnak egy ilyen nagy volumenű dologról, ami mondjuk már tőled is a ló másik oldala.
Tom's leírja hogy csinálták végig a laptop teszteket és a metodikát, hát az nem 10 perc kiskirályság 25 W ra eresztve. Amúgy maga AMD is 25 W-ig adja meg az 5800 U-t hivatalosan,de mondjuk a vegára rátolva érthető.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
[link]
Gondolom nem kell hozza zseninek lenni,hogy az ember rajojjon hogy a TSR optomalizalasa es fejlesztse nem egy RTX 3080 ra tortent az nvidia segitsegevel ha az AMD leirja hogy ok optimalizaltak a radeon GPU kra es igy konzolokra egyuttmukodve az Epic kell.Az egesz DX kukaba valo.nulla fejesztesek tortennek evek alatt csak foltozasok.
En nem bannam ha lenne minden VGA gyartonak sajat bootfelulete,mint egy konzol,aztan a Windows megkerulesevel lenne egy jatekmod,aka konzol.mar reg nem itt tartanank.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
gejala
őstag
És ki fog ilyen fogyasztású kártyákat venni?
Max vízzel lehet valahogy meghűteni, de még úgy is meg fogja főzni a mellette levő SSD-ket, amik alapból is 80-90 fokosak.
Nekem már a 250W-os 2080S is szétfűt mindent, pedig top hűtés van rajta egy tágas házban. Dupla ennyi fogyasztás már őrültség.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Egyertelmu,hogy lesz majd Nvidia optimalizalas,nem azt mondom hogy nem lehet,de az nem egy ilyen techdemora tortenik hanem vegleges jatek es mukodo dx 12 RT alapjan.
Az unreal 4 demo szintjet sem igen lattam a mai napig jatekokban,szoval majd erre terjunk vissza kesobb milyen lesz a teljesitmeny teljes ertekű RT tamogatassal.
Ha jol tudom nvidia nagyon varha a direct storaget az ue5 höz.morgyi: valoszinuleg az RT a dx ben fejlodik mas folyamatosan.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
KillerKollar
senior tag
Ezzel az a bajom, hogy még olyanoktól is hallottam, akik jellemzően kritizálni szokták a túlárazott hardvereket, hogy nem baj az, ha a következő generációba feljebb mennek az árak, mert akkora lesz az ugrás, hogy a Navi 33 így is olcsóbb lesz mint a 6900XT és hasonlóan gyors, úgyhogy húde jól fogunk járni. Igen ám, de a játékfejlesztők azt fogják látni, hogy akkor ez az új középkategória és aszerint (nem) fogják optimalizálni a játékokat. Ez már most látszik, elég megnézni a Dying Light 2-őt, ray-tracing mellett még az Nvidia csúcskártyáin is játszhatatlan pedig arra lett optimalizálva mert NV partner játék, a legerősebb, alig több mint 1 éves konzolokon is (PS5, Series X) választhatsz 1080p 60 fps ray-tracing nélkül, 1080p 30 fps ray-tracinggel vagy 1800-1944p 30 fps ray tracing nélküli opciók közül. Örülök, hogy vannak opciók de azért ez így elég gyenge 2022-ben. Szóval szerintem az lesz, hogy aki megvette az 2-3x MSRP áron a 3080-3090-6800XT-6900XT-ket az 1-2 év múlva azzal fog szembesülni, hogy a kártyája már is egy 1080p 60 fps kártyává degradálódott a friss megjelenések esetén, márpedig kétlem, hogy ennyi pénzért az lett volna a target. De nem baj a Navi 33 meg a 4090 azoknál is tudja majd a 4K@60-at meg az 1440p@144-et. Ja, hogy ezeknek már a "normál" (MSRP) ára is 2000-3000$? Bocsi ez az új normál. Ha a konzoloknál lesz végre rendes készlet és valóban 500$ lesz a PS5/Series X akkor RIP PC gaming . Tudom, ezt is sokszor hallottuk már, eddig én is mindig megmosolyogtam, de olyan szerintem még soha nem volt, de a közelmúltban biztos nem, hogy egy középkategóriás videókártya 2-3szor annyiba kerül mint egy konzol.
-
KillerKollar
senior tag
Néztem a Digital Foundry elemzős videóit a játékról, konzolon se sokkal fényesebb a helyzet az a baj. Mint feljebb írtam a legerősebb konzolokon (PS5 - Series X), van 1080p@60 ray-tracing nélkül, 1080p@30 ray-tracinggel, vagy 1800p/1944p@30 ray-tracing nélkül. Semmi uspcaling tech, checkerboard rendering, a felbontás fix. Ez azért nem túl acélos. Az előző generációs konzolokon pedig 864p-ben fut a játék 30 fps-el, szóval ha eredetileg azokra lett tervezve a játék akkor az elég
"Én egy alapvetően elbaszott játékokból nem indulnák ki" Az a baj, hogy egyre gyakoribb az ilyen, gyakorlatilag a nagyobb címek jelentős százalékánál előfordul, rádadásul ezek nagy költségvetésű projektek amin rengetegen dolgoznak és mégis... az átlag felhasználót meg nem érdekik a technikai részletek és, hogy miért fut szarul a játék, Ő csak azt látja, hogy megvette a kis videókártyáját 2-3szor annyiért amennyibe a gyártó szerint eredetileg kerülnie kellene és szarul fut.
#57209 Busterftw:
Feltételezem, hogy panaszkodnak, de legalábbis panaszkodni fognak, ha majd év végén az új kártyák szarrá verik azokat amiket túlárazottan megvettek és rá 1 évre meg szarul fog futni minden a kártyájukon. Max azok nem panaszkodnak akiknek tényleg nem számít a pénz, azok meg úgyis megveszik mindig a legújabbat, kerüljön bármennyibe. A kommentek addig fognak ismétlődni, amíg meg nem szűnik a helyzet, másfél év nem elég ahhoz, hogy kihaljon a PC piac, hiszen bár már most is vannak sokan, akik ennyi pénzért nem tudnak/nem hajlandóak fejleszteni, de lehet, hogy nekik még van egy használható 2-3-4 éves videókártyájuk és úgy vannak vele, hogy ez most még elég, kivárok. De ha várnak még 2-3 évet és addigra is ilyenek lesznek az árak, függetlenül attól, hogy van-e bányászat, chiphiány,covid vagy nincs, akkor Ők le fognak lépni és vesznek egy konzolt vagy előfizetnek valami cloud gaming szolgáltatásra. Az valóban esélytelen, hogy senki ne vegyen GPU-t, de arra kéne bíztatni mindenkit, hogy túlárazottan ne vegyen ha nem muszáj, különben az lesz az üzenet a gyártók felé, hogy ezek az árak így rendben vannak. -
-
-
Ó, de jó lenne, ha minden játék felkínálná a DoF effek letiltását! A Detroit BH-ot azért hagytam félbe , mert nem tudtam kikapcsolni a DoF-ot, és az agyamra ment, hogy mindent homályban látok, mikor elküldenek "körbe néni".
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Petykemano
veterán
Végre beérett a primitive shader vagy primitive culling?
Nade komolyra fordítva a szót, akkor a kártyák csak azért jönnek, hogy legyen minden újratesztelve.
Gondolom valami FSR. Meg volt szó arról is, hogy megérkezett a VRS a PS5-be? Gondolom valami ilyen forrásból származó trükközés.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Petykemano
veterán
A szóbanforgó 32-128GB VRAM egészének (random) alacsony késleltetésű DRAM-nak kell lennie ahhoz hogy ez működjön?
Vagy az ilyen jellegű kapacitás-kérdést esetleg lehetne kezelni alternatív, de értelemszerűen lassabb megközelítéssel, mint amilyen pl az SSG volt, vagy ahogy az intel kínál DIMM modulokba DRAM alternatívaként egy nagyságrenddel nagyobb kapacitású optane modult?
Vagy ez "sok hűhó semmiért" eset lenne?Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Televan74
nagyúr
PC -n álom kategória ilyen mennyiségű ramot pakolni a kártyákra. A nagy többségnek nem lenne anyagi kerete hozzá. A játékfejlesztők meg nem készítenek kis számú vásárlónak ilyen szintű programokat. PC szempontból mindenképp meg kell találniuk a középutat, futni kell a játékoknak az én PC -men, sőt még ennél kisebb konfigurációkon is és a high end PC -ken is.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
GeryFlash
veterán
Csuda drájverből
Abu mit is mondtál, real time path tracinghez kb. mennyi TFLOPS kell? Nyilván bandwith is még bottleneck (HBM3 már elég lenne?), de ilyen 80-120 TFLOPS ami kéne, nem? A mostani trükközgetős FP32ből meg inkább még több is?
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
GeryFlash
veterán
Koszi!
Hat ha jol tudom a top GDDR7-es kartyak 1.5TB/s kornyeken lesznek, a HBM3 meg ugye tudna 3.27-et is csak ugye a Radeon VII ota nem lattuk HMB-et hasznalni konzumer/gamer kartyakon De akkor ha nem is ebben a generacioban de a kovetkezoben (2024) mar gond nelkul meglesz a felsokozepkategorianak is a 120+ TFLOPS es a 2TB/sec.Egyebkent most ezeket a TFLOP-sokat most mennyire vegyuk komolyan? Regen az AMD-e volt tulzo az Nvidiahoz kepest, majd jott az Ampere ahol az INT32-es egysegek tudtak lebegopontos szamitast is vegezni idealis esetben. 3 esetben volt ugye problema (korabbi Amperes PH cikkedbol):
1.) ha kellett INT32-es feladatot vegezni, es ha igen mennyit
2.) ugyanarra az utemezore ne keruljon ket egymassal fuggosegben levo szamitas
3.) ha a shadernek nagy a regiszter nyomasaUgye nincs okolszabaly, hogy akkor az Nvidia FP32-e valosagban mennyi, mert teljesen szituacio fuggo, de kb az RDNA2-hoz kepest a legtobb szituacioban olyan 0.7-es szorzo a valos. Most ha jol ertem az AMD is lobogtatja majd hogy neki is 100TFLOPS kornyeken van a csucs, mindezt ugy hogy a 6900XT 23 volt. Nyilvan nem lesz 4.5szer erosebb, jo esetben is ennek a fele ha kijon, a kerdesem hogy az AMD az Nvidiat leutanozva szinten kitomi INT32 feldolgozoval es befogja oket FP32-re, vagy honnan ered ez a boduletes ugras?
Ha NDA erzekeny dolog, akkor csak viragnyelven hogy melyik iranyba kell gondolkozniHi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Politika
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Tőzsde és gazdaság
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- galaxy55: Mi történt deviantart-on?
- Linux kezdőknek
- Star Trek
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Hardcore café
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs