Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz kirkri #9073 üzenetére

    Ugyanazok az opciók maradtak a vásárlás törlésére, mint amik a fizetés validációja előtt voltak.
    Megerősítve. Igazad volt. :R

    Now the factory has a holiday. A gyártói szalagról szerzi be rögtön? Mert a factory az termelői egység megnevezés, nem kereskedelmi egység.
    Én úgy látom nálam, hogy raktári készlet, mert akkor mi értelme van az ilyen kiírásnak: (3957 pieces available)

    A Chat-en a második emberke sem erősítette meg, hogy az eladó emelheti az időt, de a valóság az más.
    Az 5 napot 17-re emelte, én is megkérdeztem, hogy miért, és azt is, ha ünnapel -ami ugyan 7.-től indul- akkor miért nem állította át, miért nem írta ki ezt az idő módosítást előzetesen.
    Mindkettőre van lehetősége, az egész webshopra vonatkozó vásárlóknak szóló üzenetet csak 1 helyen kell beírni.
    Én még nem kértem a törlést, várom a válaszát.
    Valaki tud egy olyan Aliexpress központi e-mailt amire válaszolnak is? Mert disznóságnak tartom, hogy a Help oldalakon nem a valóságnak megfelelő adatok vannak, nem található leírva, hogy az eladó milyen feltételek esetén emelheti a processing time-ot. Milliárdos forgalmú cég és erre nem költenek?
    Nagyon gagyi lett a cég.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák