Hirdetés
-
Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
it A Cadence szuperszámítógépe a chipek tervezését és a hozzájuk kapcsolódó szoftverek megírását igyekszik felgyorsítani.
-
Elhalasztották a World of Goo 2 megjelenését
gp Május helyett csak augusztusban kapjuk meg a folytatást PC-re és Nintendo Switch-re.
-
Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
ph Ezúttal egy 6 GB-os, helytakarékos modell lépett a színpadra.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
feroooo31
tag
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Mivel ilyet még nem rendeltem illetve olvastam, hogy előfordulhat hamis a kijelző!
Szóval egy LG F60-as komplett kijelzőt szeretnék vásárolni a barátom részére,mert itthon 24.000Ft lenne a javítás és alin 8-9.000Ftért már lehet kapni. Mivel totál nem értek hozzá így szeretném ha válaszban vagy privát üzenetbe küldjétek el a linket, légyszíves!Előre is köszönöm mindenkinek
Samsung S8 Orchid grey S6 Edge White and A5 White - Telekom
-
KutyiHU
tag
Üdv,
MTY tracking számot kaptam: [link]Gondolom ez is kamutracking?
-
Synaptic
senior tag
Rendeltem a faternak egy Kosmodisk et az aliról , azonban helyette egy cseppet sem hasonlító masszázs övet küldtek. Próbáltam dispute-t nyitni de az eladó nem igen szándékozik válaszolni. Most küldtem egy kérelmet a protection time hosszabbítására. Mit tehetek még ?
Ryzen-7-3800x/Asrock x570SteelLegend/Asrock-PhantomGaming-6800Xt
-
Wiking22
csendes újonc
Igazad van.Látom van ilyen felület.Végülis nincs bennem harag emiatt.A pénz nem veszett el,majd küldik(remélem).Azt furcsálltam kicsit,hogy simán megúszta az eladó a zsiványkodást.Egyébként van egy másik problémás kérdésem is.Rendeltem egy telefon lcd-t.A méret,típus passzol csak a felbontás nem.Így használhatatlan.Jeleztem az eladónak.Tök korrekt volt.Azt írta küldjem vissza,és csinál teljes visszatérítést.Ez hogy működik?Kérjem el a címét,és adjam postára neki?Mi a garancia,hogy tényleg visszaküldi a pénzt.Még nem értékeltem,szóval lóg a levegőbe a dolog.
big biznic,küld nekem péz...
-
-
kirkri
addikt
válasz Synaptic #8608 üzenetére
Akkor ne foglalkozz a protection time-al.
Ha nem válaszol a határidő lejártáig, akkor visszakapod a pénzed. (gondolom ezt kérted a dispute során).
Ha elutasítja, vagy javasol valami megoldást, akkor beírod ide és megbeszéljük.Update: Látom a képet, a fentiek érvényesek.
(#8603) KutyiHU: Jól gondolod.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
Wiking22
csendes újonc
Sok hirdetésnél találok olyan funkciót,hogy ships from: és itt fel vannak sorolva országok ami közül választani kell.Ez mi a túró?Látszólag nem csinál semmit,de biztos számít.Ha vágnám az angolt pöpecül akkor lehet egyértelmű lenne.Bocs a sok hülye kérdésért,csak próbálok okulni,tanulni.
big biznic,küld nekem péz...
-
-
Topikgazda
válasz Wiking22 #8618 üzenetére
Vedd fel a kapcsolatot az eladóval, de előtte nézd meg milyen garanciát vállalt. Próbálj meg a visszaküldés költség megosztásáról egyezkedni.
Mérd meg a súlyát amit elküldenél, ebben a hsz-ben lévő adatokkal tudod kalkulálni a posta költséget. -
do3om
addikt
Egy termékre vitát nyitottam (11.11-es)
Már egy hosszabbítót rányomott így van még 23 nap, de ugysem lesz meg mert valós a TN és 2 hónapja áll.
Az eladó újraküldést akar, ha megszüntetem a vitát később megnyithatom megint? Elméletileg a 23 napba megjöhet ha megint feladja de ha nem akkor elkaszálom újra.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
kirkri
addikt
Router beállitás annyira topik idegen, hogy még off-ként sem állja meg a helyét. Mivel nem csak egy-két hozzászóláson keresztül zajlott, így törölni voltam kénytelen.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
Zoty4
őstag
Szia
A történet:
Nyitottam disputot, mert lejárt volna az időm az időm (11.11-i rendelés).
Erre ő 3 héttel kitolta a protectiont és kérte hogy töröljem a disputot.
Nem töröltem, (várom, hogy mit tanácsoltok), de az alis levelezésben írtam, hogy még két hetet várok a cuccra, mert a 17track szerint 12.30-án jött meg magyarorszagra a Malaypost szerint, de a magyar posta még nem látja.Jelen állás szerint itt tartunkStatus:
Awaiting the seller's dispute approval
Reminder:
You have already opened a dispute.
If the seller does not respond by 3 calendar days 22 hour 44 minute 5 second , the dispute will be closed in your proposal.
You can continue negotiating a solution with the seller until the deadline arrives.[ Szerkesztve ]
-
kirkri
addikt
Maláj trackingek nagy része kamu, arra ne alapozz.
Várj türelemmel, ne zárd a dispute-ot. Az idő neked dolgozik. Ha 3 nap 22 órán belül elutasítaná a dispute-ot az eladó, akkor megjelenik az escalate gomb, azzal eszkaláld az Alinak az ügyet és visszakapod a pénzed. Ha lejár a számláló az eladó reakciója nélkül, akkor szintén visszakapod.[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
RBJ
addikt
Mai jó tapasztalat az ali n egyik eladóval.
Újraküldött egy tokot szó nélkül mert az előző úgy állt mint egy gatya a telefonon.
Most nézem írt mikor feladta 12.28., írt mikor megérkezett a célországba. 01.05.stb.
Erre nem volt sajnálva a tn.
[link]
Megkért a végén javítsam az értékelésem. Azt hol tudom utólag?[ Szerkesztve ]
Ubuntu / Realme GT2 / Fitbit charge 6 / Gaggia Classic / Xbox Series S
-
do3om
addikt
válasz agroman #8638 üzenetére
Annyi hogy akkor drágább lesz bár nem sokkal 5.6-7.02 us
De ha nem lehet később megint Dispeute-olni (23 nap van még de csak mert rábaszott egy hónapot) akkor semmiképp nem megyek bele az újraküldésbe.[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
havri1
félisten
Nekem is úgy tűnik, de a múltkor azt mondtad, az eladótól kérik be most az újra küldés adatait
Dear
Thank you for contacting Alibaba. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order <70217944456516>.
As seller has agreed to resend the goods for you, we will ask seller to provide the resent shipping document and valid tracking number within 10 calendar days. Please kindly understand that we need time to collect evidence or proposal from seller for a better understanding of the situation.
Note:If you have settled the dispute with seller, please response in the dispute detail page so that we can be informed and follow this dispute according to the settlement.
Your understanding and cooperation will be appreciated.
Best regards,
AliExpress Case Management TeamEz az utolsó levél, amit a rendszer küldött.
Csak éppen nem értem.havri
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!