Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabi9
csendes tag
Sziasztok,
mi a teendő, ha egy csomagot feladtak, majd törlésre került (elveszett valahol), ezt a feladó tudomásul vette és küldött egy újat (kb rá egy hónapra), viszont az eredeti csomag 60 napja lassan lejár és nem valószínű, hogy addig ideér az újra küldött. Kell valamit csinálni, vagy hagyjam kifutni az eredeti csomagot? Mert kapom sorban a figyelmeztetéseket, hogy lejár, lépjek kapcsolatba a support team-el..
Köszi!
-
Gabi9
csendes tag
Szia,
sajnos nem kaptam választ és lejárt a határidő. Most már az eredeti csomagot nem tudom confirmálni, így bukta azt a pénzt? Ha most nyitok despute-t, akkor én visszakapom a pénzem, nem? Amit nem akarok, mivel küldött egy újat, amit egy 0,01$-os új tracking-al nyitott meg. Vagy ha megérkezik, akkor az új (0,01$-os) csomagot confirmálom, azzal ő megkapja az eredetileg küldött csomag árát (is)? -
Gabi9
csendes tag
Sziasztok,
egy február 7-én rendelt termék nem érkezett még meg. Többször leveleztem a feladóval, mindig azt írta: "szállítás alatt van, várjak türelemmel". Az 59. napon indítottam dispute-ot (most először, eddig még nem kellett), május 2-i határidőt adott az Ali a megegyezésre. Ma a feladó ezt a javaslatot adta: "Friend, please wait for the reply from the post office. Thank you." Én ezt szívem szerint simán visszautasítanám már ma. Esetleg érdemes lenne még várnom? (Utolsó Magyar Postai tracking info március 20-án "Célországba elküldve" volt).
Mi történik, ha elfogadom, illetve ha nem?
Köszi! -
Gabi9
csendes tag
Sziasztok,
03.31-én rendeltem az aliról egy terméket 18dollárért. Az eladó 04.10-én nagy nehezen feladta (Singapure Post-al), viszont azóta nem mozdul a csomag "Shipment ready for dispatch" státuszban van. Ma átkerült egy teljesen új "postára (Yanwen), egy teljesen új követési számmal, amit a Yanwen követője nem ismer. Nekem itt valami gyanús.. még van 51 nap van zárásig, viszont nem szeretnék ennyit várni (inkább megrendelném máshonnan). Mit tegyek, érdemes vitát indítanom, hogy visszakapjam a pénzem, vagy várjak még?Köszi előre is
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!