Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz #16729600 #17671 üzenetére

    Egy apró kiegészítő kérdés. A postai adatbázisba az eladó vagy a postás írja be az adatokat?
    Ha keddig nem jelenik meg a helyi posta rendszerében, annak több oka lehet. Abból indulunk ki hogy van egy nyomkövetési szám.
    1. Megrendelte a szállítást 23-án 18:10-kor,
    a.) másnap beviszi a postára és átadja,
    b.) másnaptól várja, hogy a kézbesítő átvegye tőle és majd vigye be a postára. Ez adott esetben 1 hét is lehet, ha nem a helyi posta az átvevő központ.
    2. Átadta 24-én a postán, de nem írták még be az adatbázisba.
    3. Az Osztrák posta nem frissíti a nemzetközi postai adatbázist valamilyen ok miatt.

    Természetesen az eladó felé indítunk mindent dispute-t, akkor is ha nem ő tehet a várakozásról. Majd biztos erre a postások összekapják magukat.
    Ide nem értve azt az esetet, hogy lusta bevinni az eladó a csomagot a postára 24-28-ig és azért nincs látható információ, akkor hasznos a dispute mert összekapja magát és csak beviszi.
    Ui: Hogy lehet hosszú egy negatív értékelés? Csak negatív jelzők egymás után? :F Nem adta fel időben-nél hosszabban, sem fejezi ki jobban azt, hogy nem adta fel időben.

    De dispute ha szállításra vált a vásárlás, akkor csak attól a dátumtól számított 10 nap múlva történhet. Akkor mi lenne a konkrét ok?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák