Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Snapdragon 7 Gen 3-as Motorola érkezik
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
Hali.
Mi akkor a teendő ha rendeltem két napszemüveget, és csak egy volt benne a ma megérkező csomagban?
csomagon is írta hogy egy napszemüveg van benne.Ugyanaz a hirdetés, csak a keretek színe eltérő. A rendelési számuk is egy
-
Topikgazda
válasz DeathAdder #18801 üzenetére
Annak két tételes vásárlásnak kell lenni, nem biztos, hogy egybe csomagolta.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz DeathAdder #18804 üzenetére
Nem mindig ők csomagolják, nekem is maradt már ki ilyen többes pakkból néhány darab. Írj neki, mellékelj képet, amin látszik az hogy két darab nem fért be és úgy hogy a címke szövege is látszódjon.
Ez még mehet sima üzenetként.[ Szerkesztve ]
-
mzso
veterán
Nem lehet visszahozni a régi fizetési verziót?
Az az új szánalmas, nem kezeli le a kártyaszámot abban a formátumban amiben megszoktam.
De ami még rosszabb úgy van beállítva, hogy a böngésző megjegyzi az adatokat mint form history-t. Marha biztonságos...[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem a böngésző jegyzi meg, ezek már az ALiExpressre történő belépés után vannak, ott jegyzi meg az Alipay kliens a kártya adatokat, ez kifelé nem nyilvános, a fiókod adata.
Új szokásokat kell megszokni. P.l azt hogy a mobil kliens állandóan kéri tőlem mostanában az Alipay-re regisztrált kártya adatainak megadását, ha nem adom meg és a Cancel-t választom, akkor meg kifizeti. -
DEJVID
őstag
Sziasztok!
Nálam pár hónapja eltűnt mindenféle 18+-os (vagy ehhez kapcsolható) termék az appból. Valahogy elérhetők még ezek? Nem tudok tovább élni vibrátorszopó automata nélkül. -
Topikgazda
-
-
Möhe
addikt
Végre megjött a csomagom.
42€
Vámozás 6xxx ft
Posta díja 2500Normális ekkora összegre ekkora vám?
-
Topikgazda
Akkor addig azért célszerű lett volna várni a kérdéssel, de előferdülhet, hogy erre van vám is.
De ha többet fizettél mint kellett volna, akkor erre is van megoldás.
Mivel ez egy határozat, van száma, arra hivatkozással kifogást nyújthatsz be, igazolásként mellékeled a fizetésről a banki tranzakciót kinyomtatva és az Aliexpress vásárlásra vonatkozó oldalait.
A határozaton szereplő árfolyamokkal átszámolod, hogy mennyit kellett volna fizetni és kéred a helyesbítését a határozatnak.
Ez nem biztos hogy használható, ha ők állapították meg a vámértéket, mert nem fogadták el a beküldött igazolásokat, de ha számszaki hiba van, akkor célszerű kérni akkor is.
Az általad írt adat alapján az áfa az csak 3000 Ft körüli.[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
Mit gondoltok ez vajon eredeti?
-
Topikgazda
válasz gingerbalm #18823 üzenetére
Akiket ajánlottál azok sem igazán jók. Az utolsó 30 nap értékelései nem igazán győztek meg.
Az átverést meg nem értem. Ezek az sd kártyák a gyári bontatlan csomaglásban vannak, ha hibás, azt nem a kereskedő okozta. Hogy verne át? A szokásos dolgok mindhárom esetén fenn állnak. A kezdő eladó inkább megbízhatóbb, nem engedheti meg magának a vevők átverését. -
Dazsar
aktív tag
Hali.
Tegnap rendeltem magamnak egy csomagot, viszont rá pár percre meg gondoltam magam így vissza vontam. Van ennek valami nyomon követése? Hogy sikerült? Vagy ilyenkor mivan? Mikorra várható vissza a pénzem? Illetve nem is látom hogy tudnék e vitát nyitni, csak annyit hogy finish van az Order completed[ Szerkesztve ]
"Akárki lopta el a bankkártyám, kevesebett költ mint a feleségem"
-
Topikgazda
válasz gingerbalm #18831 üzenetére
INJOYI Digital Store
Feedback 1 Month
Positive (4-5 Stars) 3,272
Neutral (3 Stars) 37
Negative (1-2 Stars) 31SAM SUNG store
Positive (4-5 Stars) 972
Neutral (3 Stars) 11
Negative (1-2 Stars) 7Én figyelem a semlegest is, nem csak a negatívot és azt is hogy miért adták.Nem tűnik soknak a pozitív értékeléshez viszonyítva, ebben igazad van.
Lehet még kiváló kereskedő, mert a vevők a hülyék.
Én nem vásárolnák tőlük, de ez az egyéni szoc.problémám.
A másodiknál a név választást is szerencsétlennek tartom, egy kicsit fantáziátlan. -
Topikgazda
válasz gingerbalm #18833 üzenetére
Nyugalom, lesz majd később jövő is.
-
gingerbalm
aktív tag
Tudom. Vagy soha meg nem jövő is. Volt egy friss ilyen esetem. Decemberben rendeltem, lassan nyár lesz, termék sehol, követési szám zsákutca. Az eladó egészen két héttel ezelőttig tologatta a 60 napot, már túlmentünk a 120-on, mindig olyanokat írogatott, hogy két hetet vagy egy hónapot még várjak, ő már látja, hogy az országban van, stb. és mindig hosszabbítgatta a védelmi időt. Aztán két hete valamiért már nem tudta tovább tolni, és akkor azt mondtam, most már elég, ne hitegessen, kérem vissza a pénzemet. Könyörgött, hogy szüntessem meg a dispute-ot és még mindig várjak. Írtam neki, hogy Willy Fogg 80 nap alatt körbeutazta a Földet, ez a termék már lassan a világűrt is bejárja, vagy elveszett. Nem fogadtam el a kérését, hogy várjak tovább, ali elé ment az ügy, visszakaptam a pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
debcamp
aktív tag
Sziasztok.
Néztem összefoglalót, de nem találtam.
Az adott rendelt termék megérkezett, visszaigazoltam. Később kaptam emailben hogy az eladó már értékelt is engem, de az oldalon nem látom a my feedback profile résznél. Minden üres. A kapott és az adott rész is. Feedback Score: 0. -igaz adni még nem adtam, mert nem értem hol van amit én kaptam elvileg-
..illetve vártam pár napot hátha csak idő kell a rendszernek hogy megjelenjen a kapott értékelés
.. de még mindig semmi.Hogy működik? Csak akkor kapom meg ha én is értékelem az eladót? És honnan tudjam ő mit adott nekem?
Legalább az emailben lenne valami infó erről, de semmi.. csak hogy na itt a link értékelj te is..Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz debcamp #18836 üzenetére
A My Orders, Manage Feedback és a Published Feedback az adott vásárlásnál, ha már értékelted.
Orders Awaiting My Feedback - Te értékelésed hiányzik
Orders Awaiting Seller's Feedback - Eladó éertékelése hiányzik
Published Feedback -Látható értékelések
30 nap után nem lehet értékelni.És őszintén, nincs jelentősége számunkra annak hogy kapunk értékelést vagy nem.
[ Szerkesztve ]
-
debcamp
aktív tag
oké, nincs jelentőssége, hogy értékelésünk legyen.. gondolom leírná az eladó, hogy "gyorsan fizettünk, átvettük a cuccot, minden ok volt." De akkor miért üres az a rész ahol az eladó értékelt engem, ha egyszer több ilyen email is érkezett különböző termékekre, több eladótól. (egy időben rendeltem őket és kíváncsi voltam erre az egészre, így én még egyiket sem értékeltem)... érdekes.
-
Norbi29
tag
Csak egy érdekesség..
Rendeltem egy csomagban 3 ruházati terméket.gyorsan meg is kaptam.Amikor kibontottam jött a meglepi.Csöpögött belőle a víz.A ruhák zacsiját is kibontottam.A ruhákból meg szó szerint csavarni lehetett a vizet Valszeg nem az eladó küldte így el.
A magyar Postának nem volt fedett tároló helye?Elképzelni se tudom,hogy mi történhetett.Oké ruha.Kiterítettem és megszárad.De elektromos cuccoknál már nem igazán nevetnék rajta. -
janek2
tag
Sziasztok!
Ud bellus mennyire jó picoval? Jobb mint egy ego one mega v2?
janek
-
ZsoltG60
aktív tag
Üdv. Kaptam egy nyomkövetési számot Alin üzenetben de egyik oldalon sem találok infót.
Kép alapján melyik oldalról lehet szó ?
Q1845665055XX
Lumia 950XL
-
herrká
senior tag
Sziasztok. Eltoltam, vagy nem? Nemrég rendeltem a konyhába egy: [link]
Helyette most jött: [link]
Az Orders-en belül a contact seller-t választottam és írtam, hogy mielőtt dispute-t nyitok, hétfőig válaszoljon miért nem a megrendelt terméket kaptam? (Egyébként nagyon gyorsan megjött! :-) Csak nem ez kellett volna! :-( )[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!