Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • havri1

    félisten

    Helló!

    Kálváriám a következő:
    Vettem egy UGREEN usb type c kábelt júluis 4-én.
    Tönkremet augusztus közepén (dispute már nem lehetséges). Gondoltam, azért megírom neki a problémát, hátha. Mindeközben szintén tőle rendeltem egy másik fajtát, mert kell.

    Írom neki, hogy tönkrement, egyik napról a másikra nagyon nagyon lassan tölt (50-100%-ra 3 óra alatt..gyári kábel 50 perc, új korában a kábel is tudta ezt a kb 1% per percet).
    Ezt válaszolta:

    Have you used a tool or app to test the current ?
    and you could use your own cable to make a contrastive test
    and send pictures or video link to show it
    once we confirm it, we will resend or refund

    Csináltam neki 4 képet. , és leírtam, remélem látható egyértelműen a hiba.

    Erre ma ezt írta:

    Hi én
    We have let our enginner to test it
    It is normal and please see the picture attached
    you should use it to test more several times
    and need connect charger to test
    Kindly note
    Iris

    Na most vagy én nem értem, vagy ő nem, de elbeszélünk egymás mellett.
    Ő küldött egy normál értékű töltésről képet, és azt írja ez a normális. Nálam ez az érték azt hiszem egyértelműen látszik, hogy rossz.

    Most csak le akar rázni? Nem az 5$ fáj, hanem hogy hülyének akar nézni.

    [ Szerkesztve ]

    havri

Új hozzászólás Aktív témák