Hirdetés
-
Új gamer monitorral lép színre az ASRock
ph A PG27QFT2A sík, 27 hüvelykes, 180 hertzes, QHD IPS LED LCD panelt kapott.
-
EA Play - Napokon belül elérhető lesz a Star Wars Jedi: Survivor
gp Hivatalosan alig két nap múlva már játszhatnak a legutóbbi Csillagok Háborúja játékkal az előfizetők.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
molvany
senior tag
Mostanában az Ali nagyon lassú a " visszafizetésekkel ".
Régebben ha volt ilyen ügyem, a lezárást követöen 3 - 4 napon belül a számlámon volt az összeg.
Most lezárták Jul. 26. - án. Még semmi.
Természetesen az álltaluk megadott 3 - 15 munkanapba még böven beleférnek.
Csupán ennyire elhúzódó visszefizetés még sosem volt.WhatsApp :+491737182060
-
kippedli
tag
Rendeltem valamit az oldalról ami nem jött meg még, 7nap van még a 60. napig. Elvileg feladta, van kód de azóta se lehet követni. Az oldalról törölték az eladót. Lehet ,hogy megjön vagy átverés volt? 42euro volt. Nyitottam disputeot.
-
Maksifül
senior tag
Volt már másnak gondja a fizetéssel AliExpress-en?
Rengeteg mindent vettem már onnan, minden flottul ment egy darabig. Aztán egyszer arra keltem, hogy valami kazahstani tag vásárolt valamit a bankkártyámmal.. ennyit az AliPay biztonságáról...
Természetesen a rendelést azonnal töröltem, s többször beszéltem az online ügyfélszolgálatukkal. És mindannyiszor bebizonyosodott, hogy retardáltak dolgoznak ott. Sem azt nem tudták megmagyarázni, hogy hogyan fordulhatott ez elő, sem arra nincs lehetőség, hogy az AliPay-re regisztrált email címet megváltoztassa a felhasználó. De még ők sem hajlandóak ezt megtenni. Csak sajnálkoztak, hogy erre nincs lehetőség... változtassak jelszót.
Arról nem is beszélve, hogy a "tolvaj" adatai, neve címe szerepelt a megrendelésnél, de semmiféle eljárást nem voltak hajlandóak indítani ellene. A refund-olt összeget is csak 30 nappal később tette hozzáférhetővé a bank, hiába reklamáltam, hogy illetéktelen használta a kártyámat, s a megrendelés törölve lett.Az eset után pár alkalommal még vásároltam, aztán egyszercsak, amikor fizetésre került volna a sor, ezzel a hibaüzenettel szembesültem:
For security reasons this process can not be continued.
ISC_RS_5100102051Persze egyből a dilettáns ügyfélszolgálathoz fordultam, akik csak annyit voltak hajlandóak közölni, hogy az AliExpress és AliPay fiókom véglegesen korlátozva lett és ez már így is marad. Arra a kérdésre, hogy MIÉRT természetesen semmi választ nem képesek adni. Minden fiókom validálva van, s közel száz vásárláson túl egyszercsak nem tudok többé fizetni egyik bankkártyámmal sem.
Rágooglizva láttam, hogy mások is szenvednek ezzel a problémával, de megoldást még nem talált senki.Az ügyfélszolgálat egyszer azt mondja, hogy dolgoznak a technikai hibán, máskor azt, hogy korlátozták a fiókot véglegesen, s soha többé nem fogok tudni vásárolni vele.
Aztán láss csodát, volt, amit mégiscsak simán ki tudtam fizetni ezek után is, egy kisebb összegűt, csak próba gyanánt. De azt a megrendelést, amivel gondom volt/van, hetek óta nem tudom kifizetni, akármit is csinálok. Többször cancel-eztem, megrendeltem újra /törzsvásárló vagyok az eladónál, szívélyesen segített mindenben/, de sehogy sem tudom kifizetni a bankkártyákkal a cehhet. A bankkal beszéltem, hozzájuk be sem érkezik a terheléssel kapcsolatosan semmi, úgyhogy az Ali-nál kell legyen a gond.
Van valami módszer arra, hogy ezt a hibát orvosolja az ember?
Ha korlátozták a fiókomat, hogy soha ne tudjam többé használni /mindenféle indoklás, magyarázat/ nélkül, akkor hogy tudom mégis más terméket kifizetni?Volt valakinek hasonló gondja?
Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U
-
Andi*
csendes újonc
Sziasztok!
A következő problémám van. Rendeltem egy cipőt de nem olyan szinű, mint a képen, majd rendeltem egy pólót ami festékhibás. Mindkettőre disputot nyitottam. Azt a választ kaptam mindkettőre, hogy a vita megegyezéssel zárult és van x időm visszaküldeni a terméket, ellenkező esetben, az ali utalja az eladónak a pénzt. Ez az idő lejárt, de nem küldtem vissza. Most mit tegyek? még mindig azt írja, hogy dispute processing, tárgyalhatok még az eladókkal? vagy akkor ez már eldőlt és mivel nem küldtem vissza ezért a pénzem sem jár vissza? mit kell tennem most ha nem vagyok elégedett? hogy kell eszkalálni ?
-
geza844
aktív tag
Sziasztok! Rendeltem Ali-ról egy terméket, amire már 2 hónapja várok. Tegnap nyitottam vitát, ma kaptam az eladótól üzenetet, amiben arra kér, hogy zárjam le a vitát, és várjak még kicsit tovább, mert csak lassú a szállítás, de meg fogom kapni a terméket. Mit tegyek?
-
Topikgazda
válasz bzoley #12064 üzenetére
Attól függ hogy mi ketyeg, írja hogy mire vonatkozik, de én nem várok két hónapig , amit írt szállítási időnek, szállítási védelemnek a lejárta előtt 2 nappal dispute, (28, 43, 58 nap) bár mostanában nem kellett ezzel foglalkoznom, mert megjöttek időben a csomagok.
De lehet hosszabb az idő 60 napnál, ki lehet terjeszteni azt.[ Szerkesztve ]
-
geza844
aktív tag
válasz bzoley #12067 üzenetére
Nem tudom nekem miért lehetett most még vitát nyitnom. Csak eszembe jutott, hogy egy csomagot nem kaptam meg és már jó régen rendeltem (viszonylag sokat rendelek, már van 68 rendelésem Ali-ról). Megnéztem, látom, hogy júni 11-én adtam le a rendelést, és láttam, hogy még van egy pár nap amíg vitát nyithatok, így nyitottam is. De nekem is furcsa, hogy ilyen sok idő után még engedi. Mert amúgy ha az erre fennálló idő lejár, utána már nem reklamálhatsz. Ha nem kapsz ezután csomagot, így jártál.
-
Topikgazda
válasz bzoley #12067 üzenetére
Gondolom ez az eleje: Awaiting delivery ...
Még 21 napod van a dispute nyitásáiig.
Ha egyébként a View detai-ra kattintasz, akkor egyértelművé válik a 3. sorban, hogy miről van szó:
Reminder:
Your order should arrive within 23-45 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.
1. If your order does not arrive on 2016-09-30 , you can apply for a refund by opening a dispute.
2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here.1. Ha nem érkezik meg 2016-09-30-ig, akkor a pénz visszatérítés érdekében nyisson dispute-t.
[ Szerkesztve ]
-
tobias40
veterán
válasz Maksifül #12058 üzenetére
Hol és hogyan tudtad megnézni hogy ki vásárolt a kártyáddal?
Értem hogy volt egy tétel amit nem te rendeltél meg de akkor hogyan nem tudtad törölni a rendelést amikor észrevetted a lopást?Sajnálom hogy így jártál,nekem nem volt még ilyen gondom szerencsére!(100+ rendelés)
-
Topikgazda
válasz Maksifül #12058 üzenetére
(#12070) tobias40 Hol és hogyan tudtad megnézni hogy ki vásárolt a kártyáddal?
Ez engem is érdekelne.
Arról nem is beszélve, hogy a "tolvaj" adatai, neve címe szerepelt a megrendelésnél, de semmiféle eljárást nem voltak hajlandóak indítani ellene.
Természetesen ők nem indítanak semmit, te vagy a károsult, ezt neked kell megtenni.....sem arra nincs lehetőség, hogy az AliPay-re regisztrált email címet megváltoztassa a felhasználó.
A Paypal-n sem cserélhető, újat kell megadni, jószerivel az összes ilyen pénzfizetéses kiszolgálón csak új regisztrációval válthatsz e-mail címet, ha az az alap belépési azonosító.Többször cancel-eztem, megrendeltem újra Hát ezt nem igazán szeretik sem az eBay-n, sem az Amazonon, sem az Aliexpressen, ez is elég, hogy felfüggesszék a felhasználói fiókot, emlékeim szerint meg is említik a felhasználói szerződésben. Jobb helyeken eleve lehet szűrni, kizárni a vásárlásból az eladóknak az ilyen vásárlót.
[ Szerkesztve ]
-
CR2025
csendes tag
Sziasztok!
Eddig mindenhova paypalt használtam és azon van egy kis egyenlegem.
Aliexpressen ugye nem lehet paypallal fizetni de alipayyal igen. Ez is olyan mint a paypal tehát tudok rá pénzt utalni a paypalomról?
Kártyámon nincs pénz így ez a módszer most kiesik. -
Topikgazda
válasz CR2025 #12072 üzenetére
Kártyámon nincs pénz
Akkor ha van a PP egyenlegeden pénz, azt visszaküldöd a bankszámládra és már van is pénz a kártyádon, ha a banki felületeden ráteszed a kártyára, vagy ha direkt kötve a pénzforgalmi számláddal a kártya, akkor már tudsz is vásárolni az Aliexpressen.[ Szerkesztve ]
-
veterán
tudtok ajánlani valami olcsó és jó wireless töltő padot?
Eladó új, bontatlan Samsung Galaxy S24 Ultra 12/512GB https://bit.ly/4aEqC1v
-
206 cc
senior tag
válasz gyuri81 #12076 üzenetére
Szia!
Ilyet használ egyik ismerősöm bevált neki én pedig ebből tartok kettőt is munkahely otthon de mindkettő stabilan működik több mint fél éve!206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....
-
Topikgazda
Nagyon viccesek most az eladók, adják a nyomkövetési számot, de ezek tényleg valótlannak tűnnek:
HK010664407AB - találós kérdés mely ország rövidítése az AB? ha fordítva írom akkor sem jó (AB010664407HK)
A másik OZ002569007PY, hogy kerülne Paraguay-i posta Kínába, de nekik sem kezdődik OZ-vel azonosító számuk.
Nyilván késői április elseje van. -
Zoty4
őstag
Sracok ez mit jelent?
Item held by customs Awaiting presentation to customs commissioner
Meg nem talakoztam ilyennel -
Topikgazda
Milyen értékű a küldeményed?
De amikor megérkezik az országba, minden küldeményt a vám léptet be, ez a vám elé állítás.
Várakozás az áru vámügyintéző elé küldésére lenne ez a szöveged másik keresőben Küldemény vám elé állítva / Item presented to customs
Ha kevesebb az érték mint 6000 Ft, vagy nem gondolják annak, akkor pedig ez lesz a következő üzenet
Released by customs Megjelent a vámnál vagy Into customs Vámon vagy Bejövő küldemény vámkezelve / Inbound item customs procedureHa 6000 Ft-nál nagyobb az érték és ők is így gondoljál akkor a folytatás a következő üzenet lehetséges:
Vámkezelésre vár / Waiting customs clearance vagy Postai vámkezelés alatt / Under postal customs procedure -
Turbobacsi
senior tag
Hello: korábban fel volt tüntetve a "processing time" a termékeknél, így vásárlás előtt tudni lehetett. Most nem látom ezt: változott valami az Ali-n?
"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"
-
Topikgazda
-
A texasi
aktív tag
válasz Turbobacsi #12085 üzenetére
A rendelés előtt csak
Mobil nézetben / verzióban
látod a Processing Time-ot![ Szerkesztve ]
-
Bogyi007
veterán
Remek, csőbe húzott a szemét kis kínai...
Pár napja kiterjesztette a határidőt ami minő véletlenül a hétvégén járt le és nem tudok vitát nyitni...
Elnyert tőlem 2 dollárt csomag persze sehol....Ráadásul gyanús hogy ez az üzlet is az övé...
Egy hét alatt adta postára csak a csomagot (ha feladta) és 74 napos határidőt ír rá...Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Bogyi007
veterán
válasz kirkri #12088 üzenetére
Mert amikor ráklikkeltem az Open Disputa-ra kiírta hogy meddig lehetett volna ezt megtennem....
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Bogyi007
veterán
Én is ezt akartam csak sajnos a hétvégén sajnálatos dolgok jöttek közbe és megfeledkeztem róla.
Egyébként válaszul egy hatalmas smiley-t írt...
De így legalább már tudom hogy mit fogok tenni...
Mégha emez a rendelés meg is érkezik akkor is vitát fogok nyitni hogy visszaszerezzem a pénzem.Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
szmyky
aktív tag
válasz Bogyi007 #12087 üzenetére
Nem húzott csőbe téged senki!
Ott van érthetően, hogy 2016-10-28-tól tudsz csak vitát nyitni, mivel ki lett tolva a vevő védelem időpontja!Nem kell minden mögé akkora összeesküvés elméletet képzelni!
Nyugi, ha nem jön meg, vissza fogod kapni a pénzed!
De egyébként az után is lehet vitát nyitni, miután lejár a vevő védelem! -
szmyky
aktív tag
Miután lezáródik egy rendelés - 15 napig tudsz még vitát nyitni, ha azt is elszalasztod, akkor már hiába minden!
-
citkar
addikt
Üdv!
Rendeltem az Aliexpresszről két képernyővédő fóliát, nem érkezett meg, disputot nyitottam s az eladó írta, hogy visszatéríti az összeget.
Nem jártam még így, az a kérdésem, ez milyen formában történik meg, arra a számlára megy, ahonnan utaltam, vagy az Alin belül látom ennek a végeredményét? -
kirkri
addikt
válasz szmyky #12093 üzenetére
Ez az időpont nem azt jelenti. (Hogy őszinte legyek én sem jöttem rá, hogy mit)
De ha megnézed ezt a képet, akkor láthatod, hogy folyamatban van a dispute (nem jött meg a termék és nekem is kitolta a protection-t az eladó) holott,ha az a dátum azt jelentené amit írtál, akkor csak szeptember 9-én tudtam volna dispute-ot nyitni.[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen egeret válasszak?
- SkyShowtime
- Kompakt és hordozható számítógépházzal rukkolt elő a DeepCool
- Linux kezdőknek
- Hívószám-hamisítás
- Aliexpress tapasztalatok
- AMD AM1 "Kabini" platform (Athlon és Sempron)
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- További aktív témák...